výdrž motoru 1,5 CRDi

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Peter5
*
Příspěvky: 65
Registrován: 29 čer 2007, 18:31
Bydliště: okr. Michalovce

zivotnost a kvalita CRDi

Příspěvek od Peter5 »

Zdaravim Vas tu. mam otazky ohladom motora 1.5 CRDi. Mohli by ste mi napisat ako ste spokojny s tymto motorom aj po uplynuti nejakeho roka a km, konkretne ako su na tom vstreky ci uz ich niekto menil? Za info dakujem
Naposledy upravil(a) Peter5 dne 05 črc 2007, 15:53, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
andrej21
*
Příspěvky: 76
Registrován: 05 črc 2007, 06:11
Bydliště: BA

Příspěvek od andrej21 »

tiez by ma to zaujimalo ale este som necital o nikom kto by vstreky menil.
Peter5
*
Příspěvky: 65
Registrován: 29 čer 2007, 18:31
Bydliště: okr. Michalovce

Příspěvek od Peter5 »

Tak sa mi zda ze tu nikto nema 1.5 CRDi dlhsie ako 3 roky ked nikto nic nepise. Nikto nechvali nikto nekritizuje tak teraz neviem. Nenajde sa nikto kto by mal cez 100 000Km a napisal niekolko riadkov o tom ako to funguje s odstupom casu?
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

z jednoho nejmenovaného zdroje jsem zaslechl,že při slušném zacházení není problém 300000km bez zásahu....
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Peter5
*
Příspěvky: 65
Registrován: 29 čer 2007, 18:31
Bydliště: okr. Michalovce

Příspěvek od Peter5 »

Ak je to pravda tak potom je to super. Tych 300 000Km uz je nejaka dialka tak to uz svedci aj o kvalite. Zisli by sa este nejake postrehy konkretne od majitelov ktory maju uz nejaky ten Km.
rastos
**
Příspěvky: 275
Registrován: 12 kvě 2006, 08:28
Bydliště: SK

Příspěvek od rastos »

My mame na sluzobnom Matrixe 95.000 km, tiez je to motor 1.5 CRDi trojvalec ako v Accente. Zatial uplne bez chyby. Dostava predpisany servis a s autom sa dost beha, za rok aj cca 70.000 km. Tiez by ma zaujimalo, aku to ma vydrz a co bude treba menit, ak bude.
Peter5
*
Příspěvky: 65
Registrován: 29 čer 2007, 18:31
Bydliště: okr. Michalovce

Příspěvek od Peter5 »

Zatial to vyzera ze ten agregat je dost kvalitny :D . Zatial tu nikto nepisal nieco o nejakej vaznej poruche. 8) Ak ju niekto mal tak prosim o prispevok urcite niesom sam koho to zaujima. :wink:
Uživatelský avatar
diosko
**
Příspěvky: 132
Registrován: 07 kvě 2007, 21:11
Bydliště: SK, BB

Příspěvek od diosko »

Peter5 píše:Ak je to pravda tak potom je to super. Tych 300 000Km uz je nejaka dialka tak to uz svedci aj o kvalite. Zisli by sa este nejake postrehy konkretne od majitelov ktory maju uz nejaky ten Km.
Skus sa pozriet do vlakna "NEW ACCENT". Tam je toho asi dost. Ja mam CRDi ale nesplnam ani KM ani cas aby som mohol obsiahlejsie hodnotit.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Uživatelský avatar
Banjo
*
Příspěvky: 41
Registrován: 22 pro 2006, 10:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

CRDi

Příspěvek od Banjo »

Asi by bylo dobré napsat, jestli chceš jít do nového 4válcového CRDi-čka, nebo jestli plánuješ nákup staršího s tříválce. Mezi těmi motory je totiž docela podstatný rozdíl... Ale i tak mám to staré jen od prosince, takže to by se musel leda vyjádřit třeba jeho bývalý majitel...
Accent CRDi 1,5 2002
Peter5
*
Příspěvky: 65
Registrován: 29 čer 2007, 18:31
Bydliště: okr. Michalovce

Příspěvek od Peter5 »

Ja som chcel kupit novy accent so 4valcovym motorom, len som chcel vediet ako je na tom jeho predchodca ci nieje kazovy lebo od neho sa vyvijal novy model.
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Peter5 píše:Ja som chcel kupit novy accent so 4valcovym motorom, len som chcel vediet ako je na tom jeho predchodca ci nieje kazovy lebo od neho sa vyvijal novy model.
Ten motor nemá se starým tříválcem nic společného.
Z článku demontáž a analýza:
tříválec jsou to 3/4 známěho 2,0CRDi dodávaný firmou Detroit Diesel, zatímco nový čtyřválec je produktem vlastního vývoje Hyundai-Kia.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Míreček
*
Příspěvky: 10
Registrován: 14 črc 2006, 21:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Míreček »

Zdárek, kamarád má Getzika cca. 3.rok a nedávno se dostal přes 100000km a dosud žádný problém, jen pravidelný servis.....
Míreček, Accent r.v.2006 (starý model)
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 534
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikro »

tom píše:
Peter5 píše:Ja som chcel kupit novy accent so 4valcovym motorom, len som chcel vediet ako je na tom jeho predchodca ci nieje kazovy lebo od neho sa vyvijal novy model.
Ten motor nemá se starým tříválcem nic společného.
Z článku demontáž a analýza:
tříválec jsou to 3/4 známěho 2,0CRDi dodávaný firmou Detroit Diesel, zatímco nový čtyřválec je produktem vlastního vývoje Hyundai-Kia.
cau tome :roll:

zabudol si dodat ze ten novy diesel mal vyvoj v Raichu :twisted:
preto sa im tak podaril.

tak ako sa vyvijala a vyraba AT prevodovka v USA. teda pokial mam dobre info.
Naposledy upravil(a) Mikro dne 10 črc 2007, 22:10, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1022
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

tom píše:
Peter5 píše:Ja som chcel kupit novy accent so 4valcovym motorom, len som chcel vediet ako je na tom jeho predchodca ci nieje kazovy lebo od neho sa vyvijal novy model.
Ten motor nemá se starým tříválcem nic společného.
Z článku demontáž a analýza:
tříválec jsou to 3/4 známěho 2,0CRDi dodávaný firmou Detroit Diesel, zatímco nový čtyřválec je produktem vlastního vývoje Hyundai-Kia.
Podle techto stranek:
http://www.vmmotori.it/en/01/01/dettAut ... ?autoId=44
http://www.vmmotori.it/en/01/01/dettAut ... ?autoId=43

Jsou ty motory puvodu italskeho - pokud to teda neni spojeny s Detroid Diesel - to nejsem schopen rict a hledat se mi to nechce
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Picard0147
Příspěvky: 3
Registrován: 11 črc 2007, 17:37
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Picard0147 »

No u toho trivalce se mi po 185000 podelal jeden vstřikovač :evil: primo u (/-/) za to chteli 18k jen za ten strik :shock: , ale da se zehnat levněj za 13k v Elitu. Jináč s motorem spokojenost ale toto mě nakrklo fest.
Takovej vodcházející střik se projevuje dlouhejma startama nebo uplnou neschopností nastartovat.
Hyundai Accent 1.5 CRDi (D3EA)
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“