problem při 2500 otáčkách
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
problem při 2500 otáčkách
ahoj,zdravím všchny hyundajáky, mam problem ,když jedu na 4ku nebo 5ku při 2500 až 3000 otáčkamy se někdy tak z 90 % stává že se jako by začne dusit motor ,přirovnal bych to k tomu jako by ste zapli klima ale tak 4x prostě se auto zbrzdí a když dam plynový pedál na podlahu tak to hned přejde nebo když uvolnm pedál tak to taky přejde....poraďte prosím ,jinak jezdí super Lantra r.v. 2000 2,0 16v sedan,
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12 kvě 2007, 18:11
- Bydliště: Ježkovice u RK
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
Stává se mi to taky a to když mám plynový pedál skoro uvolněný, když jedu např. na 4 - cca 50-60km/hod. Dělá mi to jenom když plyn. pedál pouze šolíchám (je možné ještě nepatrně ubrat před úplném uvolnění pedálu), stačí mírně přidat a vše je OK.
Mitsubishi Lancer Sportback 1,6
Accent 1,4I Dynamic Space Silver Mica r.v. 2008- prodán
Lantra 1.5 GLS 12V, r.v.1997 - 65 kW - prodána
Accent 1,4I Dynamic Space Silver Mica r.v. 2008- prodán
Lantra 1.5 GLS 12V, r.v.1997 - 65 kW - prodána
Tak prohledej forum a najdi si to ...ttomassek píše:saf píše:treba je to blbej napad ale skusil bych resetovat ridici jednotku
nápad je to třeba dobrej ale já moc autum nerozumim a nemam tušení jak se řídící jednotka resetuje
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Restart ridici jednotky:1. odpojit baterii na min. 45 minut 2. nastartovat bez jakýchkoliv zapnutých spotřebičů (puštěné rádio, ventilátor, světla, klima, noha na brzdě apod.) 3. Nechat běžet na volnoběh až do doby než sepne chladící ventilátor 4. zapnout všechny možné spotřebiče (světla. klima, vyhřívání..) 5. provést NORMÁLNÍ!!! asi 30 minutovou jízdu, během té doby by se měl nahrát a aktualizovat ze zálohy program, je adaptivní, tzn. měl by se postupně aktualizovat.
Zdravim, mam lantru J2 1996 1,6 84KW. Obcas se mi stane ze jedu po meste mam oklo 3000 otacek a pri prerazeni mi otacky spadnou skoro az na nulu, pak se varej asi na 1500, a to se opakuje asi 3krat nez se ustaly. Nestava se to pravidelne ale startovat znova nekde v krizovatce kdyz radim dvojku nic moc. nevite nekdo neco??? Olej, svicky a vzduchovy filtr se, ted pri udrzbe menil