čerpadlo posilovače
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
čerpadlo posilovače
Piští mi čerpadlo posilovače řízení. V návodu k autu sice je, že po startu může pištět (způsobeno povahou kapaliny a lamelovým čerpadlem), ale po zahřátí se má ztišit. Mě piští pořád. Když stříknu olej na hřídel čerpadla (ne na řemen) tak na chvíli přestane - než se olej zase rozstříkne. Může to být ojetým ložiskem - jede na sucho? Nerozebíral to už někdo, že by věděl jak to je s těmi ložisky?
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
- Reklama
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
cerpadlo
U mě taky po startu zapískne, ale ztiší po několika sekundách. Je zajímavé že zvuk je hlasitější při větším rejdu kol.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: cerpadlo
Předpokládám,že máte posilovač na drážkový řemínek,bud je volný neborade622 píše:U mě taky po startu zapískne, ale ztiší po několika sekundách. Je zajímavé že zvuk je hlasitější při větším rejdu kol.
Rade622
je v drážkách rozprakaný řemínek a tím pádem ten řemínek má vůli!!
A prokluzuje ,u drážkových řemínku je to normální jev,že je již na výměnu!Právě při plném rejdu se pozná v jakém je stavu!!!
Nesmí pískat ani za skřípat,jen tak nepatrně se musí citit ve volantu jeho
odpor!!
čerpadlo
Řemen je nový. A i kdyby nebyl, jaký vliv má natočení kol na prokluzování řemene? Pokud s nimi nehýbeš, nemůže se měnit zatížení posilovače, jen objem kapaliny do komor vytlačené. Spíš bych se domníval, že buď je to skutečně normální jev, hlavně proto, že to zmizí samo, nebo tam holt něco odchází.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
hmm,
tiež som si myslel, že mi píska čerpadlo posilovača (piskot išiel akoby z neho). A zaujímavé bolo to, že pískal len vtedy, keď bolo vlhko (dážď, hmla). Tak som si z toho robil srandu, že funguje ako barometer. Potom čo mi v servise napli remene sa pískanie stratilo
tiež som si myslel, že mi píska čerpadlo posilovača (piskot išiel akoby z neho). A zaujímavé bolo to, že pískal len vtedy, keď bolo vlhko (dážď, hmla). Tak som si z toho robil srandu, že funguje ako barometer. Potom čo mi v servise napli remene sa pískanie stratilo
Fóbia kombi,
predtým Lantra II 1.5 12V 65 kW 12/96, cca 224 tis.km, 6,75 l/100 km, priemerne 716 km/nádrž, max.dojazd 889(!) km/nádrž
predtým Lantra II 1.5 12V 65 kW 12/96, cca 224 tis.km, 6,75 l/100 km, priemerne 716 km/nádrž, max.dojazd 889(!) km/nádrž
Re: čerpadlo
Samozřejmě,že při zatížení,tedy když dáte kola do plného rejdu a chvilkurade622 píše:Řemen je nový. A i kdyby nebyl, jaký vliv má natočení kol na prokluzování řemene? Pokud s nimi nehýbeš, nemůže se měnit zatížení posilovače, jen objem kapaliny do komor vytlačené. Spíš bych se domníval, že buď je to skutečně normální jev, hlavně proto, že to zmizí samo, nebo tam holt něco odchází.
Rade622
volant přidržíte!Tak se to projeví!Jak mile se povolí volant ,tak ticho po
pěšině!Ale i když se koupí noví řemen tak to stejně může pískat jako kdyby tam byl starý řemen!
Já třeba mám doma ještě musso 2.9 diesela!
No a ten má drážkový řemen jenom jeden a ten vlastně je na
klice,servu altenátoru ,dvě kladky a jednu napínací kladku!
To ste neviděli jak ta svině pískala,vždycky jenom za čas,ale stálo to za to!Tak jsem koupil nový(Gates) a byl klid! Ale po dvou měsících to tam bylo znova,co stím jako pořád to něčím mazat se mi nechtělo,potom
je všechno špinavé !Tak jsem koupil ještě jeden řemen sice mi zkřípaly zuby při platbě,ale co se dalo dělat,že ano!
Koupil jsem řemen(Goodyear) a do tedka jezdím v pohodě!!
Krásnej klid at je zima nebo teplo ,prostě za každýho počasí nic
A je to taky Korejec!
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
No právě že ani z vnitřní strany nevypadá ojetě - ani nečerní prsty. A hvízdání je stejné jako před tím,než jsem ho napnul. Proto jsem se ptal i na to čerpadlo. Zkusím ještě zjistit něco ohledně kapaliny - jestli nemá nějaké zvláštní viskózní parametry, které mohou degradovat a způsobovat pištění čerpadla, které za normálních okolností po chvíli přestane.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
Ted jsem jsi vzpomněl,já mám v dílně jedno servo a řeknutiMichal.Orlova píše:No právě že ani z vnitřní strany nevypadá ojetě - ani nečerní prsty. A hvízdání je stejné jako před tím,než jsem ho napnul. Proto jsem se ptal i na to čerpadlo. Zkusím ještě zjistit něco ohledně kapaliny - jestli nemá nějaké zvláštní viskózní parametry, které mohou degradovat a způsobovat pištění čerpadla, které za normálních okolností po chvíli přestane.
co v tom je !!Ale asi to vypadá na ložisko ve kterém je ta hřídelka!!
Sundej ještě jednou ten řemínek a rukou si přitáhni to kolo jako kdyby tam byl ten utažený řemen,jestli neucítíš nějakou vůli!!
Čauky. Má to nějákou spojitost se spojkou? Z garaže vyjiždím na plný rejd a když pustím spojku tak je slyšet jakési pískání, ale jen při studeném motoru. Po chvilce to zmizí. Při teplém motoru to nedělá.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.