Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Majitelia CRDi mam na vas otazku . Prave som sa docital ze diesel ma o 60kg viac na prednu napravu ako benzin to som vedel ale ze to sposobuje velky vahovy rozdiel medzi prednou a zadnou castou auta a to ma za nasledok zlu manevrovatelnost v zatackach , tak sa na vas obraciam mili majitelia CRDi s otazkou ci je to az take zle alebo len zanedbatelny nedostatok. Myslim ze to nieje az tak zle. Napisal by som kde som to nasiel ale uz sam neviem kde to bolo.
- Reklama
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
nechaj sa niekym z fora alebo kamosom co ma novy accent CRDi ktory je uz zabehany previest. potom prid na forum a pokecame.Peter5 píše:Majitelia CRDi mam na vas otazku . Prave som sa docital ze diesel ma o 60kg viac na prednu napravu ako benzin to som vedel ale ze to sposobuje velky vahovy rozdiel medzi prednou a zadnou castou auta a to ma za nasledok zlu manevrovatelnost v zatackach , tak sa na vas obraciam mili majitelia CRDi s otazkou ci je to az take zle alebo len zanedbatelny nedostatok. Myslim ze to nieje az tak zle. Napisal by som kde som to nasiel ale uz sam neviem kde to bolo.
P.S.: inak vcera to bola dost haluz. som isiel z nitry do BA a za nitrou na tej rychlostnej komunikacii ma dobehla octavia II z polska s TDI vzadu.
najskor sa na mna ten poliak tlacil ale potom to nejako vzdal. to ale nie je to podstatne.
nechal som ho potom nech sa na mna nalepi. potom som videl ako ten postarsi panko si nasadil okuliare presunul sa k prednemu oknu a pozeral mi na zadok auta
co asi hladal
cely cas potom isiel za mnou ani sa ma nesnazil predbehnut
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
zistil som ze vela ludi to auto nepozna. vela mojich znamych si zadok z dialky pomylili s PASSATOM starsej generacie.
predok nepozna vobec nikto. kazdy len hovori ze v ciernej vyzera velmi sportovo. ved si pozrite tie fotky co mam v galerii.
ta cierna mu proste sekne.
predok nepozna vobec nikto. kazdy len hovori ze v ciernej vyzera velmi sportovo. ved si pozrite tie fotky co mam v galerii.
ta cierna mu proste sekne.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
skus este na trojke (40 - 100) aj ked neviem ci 100kmh na trojke nie je uz nad 4000 otacok.tom píše:Zkusil jsem jen pro informaci změřit pružnost mého motoru (rovina, bezvětří) +/- nějaká ta desetina:
4.stupěň z 60 na 100km/h za 6,5 vteřiny
5.stupeň z 80 na 120km/h za 9,5 vteřiny
este je zaujimave napriklad na 4-ke .... 60-130
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Tak přidávám ještě ty dva údaje:Mikro píše:skus este na trojke (40 - 100) aj ked neviem ci 100kmh na trojke nie je uz nad 4000 otacok.tom píše:Zkusil jsem jen pro informaci změřit pružnost mého motoru (rovina, bezvětří) +/- nějaká ta desetina:
4.stupěň z 60 na 100km/h za 6,5 vteřiny
5.stupeň z 80 na 120km/h za 9,5 vteřiny
este je zaujimave napriklad na 4-ke .... 60-130
3.stupěň z 40 na 100km/h za 9 vteřin
4.stupeň z 60 na 130km/h za 15 vteřin
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Ahojte,
tak to vypadá že accent nemá jiný motor než diesel ...
Ale jezdíme i my benzíňáci..., teda doufám!
Svět motorů(42/2006) provedl měření pružnosti i u benzínu ve srovnání s Fabií 1.4.
Tak tedy accent 1.4
4.st 60-100 za 12
5.st 80-120 za 20,3
Mno jestli bude příležitost tak to zkusím ověřit, i 3.st 40-100, nebo se může zapojit i jiný majitel benzínu...
Zdar
tak to vypadá že accent nemá jiný motor než diesel ...
Ale jezdíme i my benzíňáci..., teda doufám!
Svět motorů(42/2006) provedl měření pružnosti i u benzínu ve srovnání s Fabií 1.4.
Tak tedy accent 1.4
4.st 60-100 za 12
5.st 80-120 za 20,3
Mno jestli bude příležitost tak to zkusím ověřit, i 3.st 40-100, nebo se může zapojit i jiný majitel benzínu...
Zdar
Mohol si to citat napr. tu: HA test.Peter5 píše:Majitelia CRDi mam na vas otazku . Prave som sa docital ze diesel ma o 60kg viac na prednu napravu ako benzin to som vedel ale ze to sposobuje velky vahovy rozdiel medzi prednou a zadnou castou auta a to ma za nasledok zlu manevrovatelnost v zatackach , tak sa na vas obraciam mili majitelia CRDi s otazkou ci je to az take zle alebo len zanedbatelny nedostatok. Myslim ze to nieje az tak zle. Napisal by som kde som to nasiel ale uz sam neviem kde to bolo.
Ja osobne si nestazujem, zatial mi to vzdy zabocilo kde som ja chcel a samozrejme, neviem to porovnat s "benzinom". Nemal som este moznost vyskusat benzinovu variantu Accenta. Teoreticky sa vacsia vaha CRDi agregatu na prednej naprave moze prejavit pri veeelmi sportovej jazde, ale na to su zavodne drahy a nie cesty.
Naposledy upravil(a) diosko dne 13 črc 2007, 23:09, celkem upraveno 1 x.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
podla technickych udajov na original hyundai.sk stranke je uzitocna hmotnost takmer identicka.Sohaj píše:Je pravda , ze nejazdim sportovo , takze nedostatok v zakrutach nepocitujem , ale co mne osobne vadi je nizsia uzitocna hmotnost. Neviem , ci to je naftovym motorom , alebo vybavou elegance , v kazdom pripade je nizsia ako benzinoveho prevedenia.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Čo sa týka toho zatáčania, zatial som mal iba jednu nepríjemnú skúsenosť, kedy som mal trošku problémy so zatočením. Mám s Accentom najazdených cca 2200 km, tak ešte veľa skúseností nemám. No som si vedomý aj trošku svojej chyby na tom, čo sa vlastne stalo.
Nedávno som šiel z Nitry do Rimavskej Soboty. V stúpaní medzi Lučencom a Pincinou som sa v tých zákrutách trošku nahánal s dlhou Octaviou 1,9 TDI. Nechal som sa vyprovokovať , lebo ma ešte pred začiatkom toho stúpania vehementne prebehla a ja som jej potom chcel dokázať, že nemá machrovať na Accenta CRDI. Blbé bolo iba to, že nas oboch to pri tých 120 - 130, čo sme valilli v tých zákrutách, vynieslo. On bol v pohode, lebo prešiel iba do môjho pruhu. No ja som sa dostal do protismeru a nemal som záujem ďalej riskovať. Preto som dosť podstatne spomalil a nechal som ho ísť. Inak by asi nemal moc veľkú šancu mi utiecť.
Nuž toľko moja skúsenosť so zatáčaním Accenta pri vyšších rýchlostiach.
Nedávno som šiel z Nitry do Rimavskej Soboty. V stúpaní medzi Lučencom a Pincinou som sa v tých zákrutách trošku nahánal s dlhou Octaviou 1,9 TDI. Nechal som sa vyprovokovať , lebo ma ešte pred začiatkom toho stúpania vehementne prebehla a ja som jej potom chcel dokázať, že nemá machrovať na Accenta CRDI. Blbé bolo iba to, že nas oboch to pri tých 120 - 130, čo sme valilli v tých zákrutách, vynieslo. On bol v pohode, lebo prešiel iba do môjho pruhu. No ja som sa dostal do protismeru a nemal som záujem ďalej riskovať. Preto som dosť podstatne spomalil a nechal som ho ísť. Inak by asi nemal moc veľkú šancu mi utiecť.
Nuž toľko moja skúsenosť so zatáčaním Accenta pri vyšších rýchlostiach.
Hyundai Accent r.v.: 2007
1,5 CRDI, elegance
Celadon Blue
_________________________
1,5 CRDI, elegance
Celadon Blue
_________________________
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
nikdy sa neskusaj predbiehat v zakrutach s octaviou I TDIAM_Sumo píše:Čo sa týka toho zatáčania, zatial som mal iba jednu nepríjemnú skúsenosť, kedy som mal trošku problémy so zatočením. Mám s Accentom najazdených cca 2200 km, tak ešte veľa skúseností nemám. No som si vedomý aj trošku svojej chyby na tom, čo sa vlastne stalo.
Nedávno som šiel z Nitry do Rimavskej Soboty. V stúpaní medzi Lučencom a Pincinou som sa v tých zákrutách trošku nahánal s dlhou Octaviou 1,9 TDI. Nechal som sa vyprovokovať , lebo ma ešte pred začiatkom toho stúpania vehementne prebehla a ja som jej potom chcel dokázať, že nemá machrovať na Accenta CRDI. Blbé bolo iba to, že nas oboch to pri tých 120 - 130, čo sme valilli v tých zákrutách, vynieslo. On bol v pohode, lebo prešiel iba do môjho pruhu. No ja som sa dostal do protismeru a nemal som záujem ďalej riskovať. Preto som dosť podstatne spomalil a nechal som ho ísť. Inak by asi nemal moc veľkú šancu mi utiecť.
Nuž toľko moja skúsenosť so zatáčaním Accenta pri vyšších rýchlostiach.
mal som COMBI necele 3 roky a najazdil som na nom cca 230000km
oproti hyundaiu je tvrdsia a ma jednu obrovsku vyhodu.
SEDI NA CESTE AKO PRILEPENA.
jednoducho zakruty ktore som prechadzal na nej pri 150 kmh rychlosti idem na hyundai 110 max.
takze pokial ides zakruty nie je vhodne superit s akymkolvek autom od VW ktore je postavene na audi alebo golf podvozku.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Zdarec,
tak jsem provedl zkušební měření pružnosti na 1.4, není to nic exaktního, ale pro představu...(sucho, cca 25C, pneu 195/55R15)
3.st 40-100 za 12.8
4.st 60-100 za 11.3
5.st 80-120 za 18.8
Jinak co se týče sportovního ježdění s acc. tak na to to auto moc není. Vůbec tím nechci říci, že má špatné jidzní vlastnosti, ale přeci jen je naladěno komfortněji, tzn. opravdu sporovní režim mu moc nesedí a dá jasně najevo, kde jsou jeho hranice.
Sám jsem zažil jen jednu situaci, kdy jsem předjížděl a pak jsem musel prudce brzdit(~110>~40) před ostrou zatáčkou. No a páč jsem byl trošku "dlouhej", musel jsem to brždění přidržet i malinko do zatáčky. Zadeček se mi při tom, jak byl odlehčen, docela slušně zavlnil(ale neustřelil), takže jsem musel malinko korigovat volantem. Nic co by člověk nezvládl, ale aspoň jsem zjistil, kde je asi limit...(to jsem měl ještě zimní 185/65)
tak jsem provedl zkušební měření pružnosti na 1.4, není to nic exaktního, ale pro představu...(sucho, cca 25C, pneu 195/55R15)
3.st 40-100 za 12.8
4.st 60-100 za 11.3
5.st 80-120 za 18.8
Jinak co se týče sportovního ježdění s acc. tak na to to auto moc není. Vůbec tím nechci říci, že má špatné jidzní vlastnosti, ale přeci jen je naladěno komfortněji, tzn. opravdu sporovní režim mu moc nesedí a dá jasně najevo, kde jsou jeho hranice.
Sám jsem zažil jen jednu situaci, kdy jsem předjížděl a pak jsem musel prudce brzdit(~110>~40) před ostrou zatáčkou. No a páč jsem byl trošku "dlouhej", musel jsem to brždění přidržet i malinko do zatáčky. Zadeček se mi při tom, jak byl odlehčen, docela slušně zavlnil(ale neustřelil), takže jsem musel malinko korigovat volantem. Nic co by člověk nezvládl, ale aspoň jsem zjistil, kde je asi limit...(to jsem měl ještě zimní 185/65)
Není identická, největší povolená je shodná - 1650kg, ale provozní je 1205-1313. (1205 je motor 1,4 v zálkadní výbavě, 1313 je nafta v plný výbavě) => užitečná hmotnost je u:Mikro píše:podla technickych udajov na original hyundai.sk stranke je uzitocna hmotnost takmer identicka.Sohaj píše:Je pravda , ze nejazdim sportovo , takze nedostatok v zakrutach nepocitujem , ale co mne osobne vadi je nizsia uzitocna hmotnost. Neviem , ci to je naftovym motorom , alebo vybavou elegance , v kazdom pripade je nizsia ako benzinoveho prevedenia.
benzínu 1,4 zálkad 445kg
dieselu 1,5 plná 337kg
Ale Hyundai jako značka má již v provozní hmotnosti započteného i řidiče 75kg. Takže těch 337 (445)kg připadá jen na zbytek posádky + případný náklad. Ideální je ve voze max.4 lidi (nechtěl bych být 5-tý uprostřed)
U dieselu pro 3 lidi posádky 3*75kg=225kg a ještě 100kg nákladu. Holt korejci jsou štíhlý...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D