Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Nic proti, ale čmoud z dehtu není fakt nic moc. Ještě že se mi automaticky přepne klima na vnitřní okruh Občas mám dojem, že jezdíte na dřevěný uhlí. Naftě a zvlášť novýmu Accentíku fandím-i když jezdím na benzín, ale ty oblaka čmoudu mě občas pěkně serou. Ještě když jsem měl starý auto se střešním oknem stala se mi nemilá pŕíhoda. Autobus se rozjel ze zastávky a vypustil oblak černýho hnusu. Ten se mi natáhl střešním oknem do auta a pěkně ho zamořil. Všechno v pohodě, vyvětrám a asi další hodinu jezdím po městě. Pak přijdu domu a kouknu do zrcadla. Hubu jsem měl černou jak když jsem zrovna vyfáral. A takhle jsem celou cestu jezdil. Ti co mě viděli, se jistě dusí smíchem ještě dneska. A já nic netušil, myslel jsem, že ty obdivné pohledy směřují na můj naleštěný vůz.
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Blahořečím Hyundai,že do Tiburona montuje aut.klimu s čidlem čistoty nasávaného vzduchu Na smrady a čmoud z koncernových traktorů TDI funguje okamžitě uzavřením nasávání a přepnutí na vnitřní okruh.Předjedu je a klima sama otevře nasávání z venku(čistého vzduchu).Super věc i na křižovatkách.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Na pětku mám z 80-120km/h za 9,5vteřiny, taky bych mohl pro tohle zrychlení použít čtyřku.Kcheml píše:Peaty: Nechci Tě zklamat, ale ta tabulka je hodně zavádějící. Pokud bych potřeboval zrychlení, tak se nebudu ze 60 km/h hrabat na čtyřku, ale dám tam v klidu trojku, se kterou to v pohodě vytáhnu až na 110 km/h bez přeřazení (před dvěma dny vyzkoušeno v praxi při předjíždění do kopce). To je zásadní rozdíl proti dieselu, benzín se musí točit, když chce člověk výkon... a při vytáčení motoru (třeba když předjížděný naschvál zrychluje) člověk nemusí přeřazovat jako u turbodieselu, u kterého výkon od určitých otáček prudce padá dolů.
Neříkám, že bych dosáhl lepších časů než CRDi (taky je to o chlup silnější motor s o chlup větším objemem), ale rozhodně by to nebyla taková doba, jaká je uvedena v tabulce. 60 km/h na čtyřku a 80 km/h na pětku jezdím jenom v kolonách, kdy není šance na předjetí a chci trochu šetřit palivo.
Každý motor chce něco trochu jiného, tak si přestaňte pořád dokazovat svoji pochybnou dieselovou nadřazenost.
Zkus z 80-120km/h, kvalt si vyber dle svého uvážení, tipuji že vyhraje trojka.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Ahoj,
tak já myslím, že porovnávat pružné zrychlení u moderního TD s posledním systémem vysokotlakého vstřikování a variabilní geometrií lopatek turba s konvenčním zážehovým motorem se nehodí. Já jsem tam ty hodnoty uvedl spíš pro ostatní s beznínem, kdyby je to zajímalo než pro porovnávání s td.
Kdyby ten bezním měl alespoň proměnnou délku sání a časování ventilů nebo tak něco, ale takhle...
Když už tak bych měřil zrychlení z 0-100(0-130), benzíňáci pojedou o sekundu(či dvě) pomaleji což zase nebude taková rána jako zrychlení z 80-120 na pětku..
tak já myslím, že porovnávat pružné zrychlení u moderního TD s posledním systémem vysokotlakého vstřikování a variabilní geometrií lopatek turba s konvenčním zážehovým motorem se nehodí. Já jsem tam ty hodnoty uvedl spíš pro ostatní s beznínem, kdyby je to zajímalo než pro porovnávání s td.
Kdyby ten bezním měl alespoň proměnnou délku sání a časování ventilů nebo tak něco, ale takhle...
Když už tak bych měřil zrychlení z 0-100(0-130), benzíňáci pojedou o sekundu(či dvě) pomaleji což zase nebude taková rána jako zrychlení z 80-120 na pětku..
Asi Tě zklamu, ale já nic měřit nehodlám. Nemám potřebu s kýmkoliv soutěžit a dokazovat si, že vlastně mám to nejlepší auto. Já vím, co si s vozem můžu dovolit, a to mi zcela stačí.tom píše: Na pětku mám z 80-120km/h za 9,5vteřiny, taky bych mohl pro tohle zrychlení použít čtyřku.
Zkus z 80-120km/h, kvalt si vyber dle svého uvážení, tipuji že vyhraje trojka.
Na tohle forum chodím, abych se dozvěděl něco nového o svém autě, zajímavé postřehy a tak. Bohužel obvykle tu čtu jen o tom, jak je nafta skvělá, což obvykle přecházím bez poznámek. Jen se neudržím, když se vytahují pochybné argumenty doprovázené orgastickými výkřiky typu nafta rulezz a podobně. Konkrétně to v poslední době bylo srovnání zrychlení, kdy benzin používal absolutně nevhodné rychlostní stupně, a taky velebení úžasné vlastnosti dieselu rozjet se bez přidání plynu.
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
A idem na to..
Ahoj Hyundaisti
Tak som sa aj ja rozhodol pre kupu noveho Accenta 1,4 benzin, dufam ze to bola spravna volba - po nekonecnych porovnavaniach a studovani a po zhliadnuti tohto fora som si vyberom este viac isty aj ked accentu dychala pri vybere na krk Kia Rio...
Mazlik hyundai budem mat o tyzden preto by som sa rad spytal
- je vhodne ho hned v prvych kilometroch zatazit 3-clennou posadkou na 500 km..?
- aku max rychlost odporucate? do kolkych km?
- mate prosim nejake rady o preradovani v prvych km?
- nejake vseobecne rady pre zaciatok s hyundai accent?
dufam ze vas neurazam obsahom otazok a urcite ma ako motoristi chapete
Vopred dakujem za odpovede!
S pozdravom Martin
Tak som sa aj ja rozhodol pre kupu noveho Accenta 1,4 benzin, dufam ze to bola spravna volba - po nekonecnych porovnavaniach a studovani a po zhliadnuti tohto fora som si vyberom este viac isty aj ked accentu dychala pri vybere na krk Kia Rio...
Mazlik hyundai budem mat o tyzden preto by som sa rad spytal
- je vhodne ho hned v prvych kilometroch zatazit 3-clennou posadkou na 500 km..?
- aku max rychlost odporucate? do kolkych km?
- mate prosim nejake rady o preradovani v prvych km?
- nejake vseobecne rady pre zaciatok s hyundai accent?
dufam ze vas neurazam obsahom otazok a urcite ma ako motoristi chapete
Vopred dakujem za odpovede!
S pozdravom Martin
Ahoj,
taky jsem váhal mezi riem a acc. Accent pro mě byl malinko dospělejší v interiéru, ta šedá v riu se mi moc nelíbila a pak měl acc větší kufr...
- je vhodne ho hned v prvych kilometroch zatazit 3-clennou posadkou na 500 km..?
To asi nebude problém..., první jízdu jsem měl ve třech
- aku max rychlost odporucate? do kolkych km?
Nějaké info je v manuálu, už nevím - tuším max 90 po dobu zajíždění... , ale kdo to vydrží, že , od 500km jsem mu občas dal krátkodobě vyšší otáčky, někdy i rychlost...
- mate prosim nejake rady o preradovani v prvych km?
Obecně jako u každého nového auta, často řadit ať se motor pořád točí v jiných otáčkách, tím si líp sedne a nebudeš z něj mít loudu..., nepodtáčet-nepřetáčet(tzn. cca nad 4000)
Tak ať slouží, zdar...
taky jsem váhal mezi riem a acc. Accent pro mě byl malinko dospělejší v interiéru, ta šedá v riu se mi moc nelíbila a pak měl acc větší kufr...
- je vhodne ho hned v prvych kilometroch zatazit 3-clennou posadkou na 500 km..?
To asi nebude problém..., první jízdu jsem měl ve třech
- aku max rychlost odporucate? do kolkych km?
Nějaké info je v manuálu, už nevím - tuším max 90 po dobu zajíždění... , ale kdo to vydrží, že , od 500km jsem mu občas dal krátkodobě vyšší otáčky, někdy i rychlost...
- mate prosim nejake rady o preradovani v prvych km?
Obecně jako u každého nového auta, často řadit ať se motor pořád točí v jiných otáčkách, tím si líp sedne a nebudeš z něj mít loudu..., nepodtáčet-nepřetáčet(tzn. cca nad 4000)
Tak ať slouží, zdar...
.
V prvych km budeš mat velku spotrebu ale neboj toklesne mozno bude aj 10l. Sem tam ho vytoč aby si zvyklo. V manualy sa pise ze sa nema prekrocit 80km/h... Neviem prečo ignoroval som to. Preraďovanie je v manualy, ale 5. stupeň ide od 75km/h a pekne ťaha, lenže absentuje 6. stupeň čo na dialnici pocitis. Inak jazdi normalne. Zo začiatku sa ti bude zdať že vobec netaha, ale po 2000km sa prebudi možno aj skor.
Ono je hlavně principielně hloupost porovnávat TURBO naftu a ATMOSFÉRU benzín. Když budete porovnávat naftu bez turba vs benzín, tak je to podle mne korektnější. On takový benzín 1.8 T se 165 KW vždy naftu natře. Samozřejmě podobnýho objemu.
A tyhle kilowaty, tenhle motor měl už někdy v roce 99,
kdy nafťák podobnýho objemu měl tak 150 koní maximálně. A nafta bez turba má v tomhle objemu tak 50 koní. Nechci tu rozpoutávat nějakou slovní přestřelku, ale chce to porovnávat podoné technologie. Takhle se pletou hrušky a jablka. Každý prostě jezdí s tím, co mu vyhovuje. A je zbytečný se nějak dohadovat, kdo je lepší.
A tyhle kilowaty, tenhle motor měl už někdy v roce 99,
kdy nafťák podobnýho objemu měl tak 150 koní maximálně. A nafta bez turba má v tomhle objemu tak 50 koní. Nechci tu rozpoutávat nějakou slovní přestřelku, ale chce to porovnávat podoné technologie. Takhle se pletou hrušky a jablka. Každý prostě jezdí s tím, co mu vyhovuje. A je zbytečný se nějak dohadovat, kdo je lepší.
Předokládám , že se tu scházíme, aby jsme si tu přátelsky pokecali, navzájem si pomáhali a tak nějak udržovali komunitu příznivců Hyundai. Žabomyší řeči kdo komu to natře, kdo je lepší, kdo komu začmoudí do xichtu a podobně patří někam do školky. Tam se podle toho chovejme. Díky.
Naposledy upravil(a) jandaxx dne 27 črc 2007, 12:18, celkem upraveno 1 x.