Hyundai Coupe 2002 2,7i Sport V6

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Reklama
 

Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

zdenek76 píše:už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Ze 123kW u atmosferickýho motoru udělat 139kW? To je hodně optimistický :) Promiň, ale tomu nevěřim - minimálně do doby než uvidim graf z brzdy před a po. Mimochodem mám celkem čerstvou zkušenost (kamarádovi dělaly ECU do Fiatu Punto 1.4 GT) s firmou BitPower a sebekriticky musim přiznat, že všechno dobrý co jsem o nich kdy řekl beru zpět. :evil:
Obrázek
hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlobilp »

Petr HC: ono to bude tim, ze ten samy motor Hyundai nabizi v jinem modelu naladeny prave na 139kW. Presne podrobnosti nevim.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Uživatelský avatar
muno
*
Příspěvky: 29
Registrován: 13 led 2007, 10:56

Příspěvek od muno »

Vážne 5 litrov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Petr HC píše:
zdenek76 píše:už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Ze 123kW u atmosferickýho motoru udělat 139kW? To je hodně optimistický :) Promiň, ale tomu nevěřim - minimálně do doby než uvidim graf z brzdy před a po. Mimochodem mám celkem čerstvou zkušenost (kamarádovi dělaly ECU do Fiatu Punto 1.4 GT) s firmou BitPower a sebekriticky musim přiznat, že všechno dobrý co jsem o nich kdy řekl beru zpět. :evil:
Přesně jak píše hlobilp, zcela totožný motor se nyní (od roku 2006) nabízí se 139kW, úprava spočívala jen v jiném nastavení řídící jednotky. Je to originál tovární "úprava", takže teoreticky stačí stáhnout z nové jednotky data a nahrát je do staré a máš +16kW.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Airfan
*
Příspěvky: 41
Registrován: 04 črc 2007, 11:11

Příspěvek od Airfan »

Kolega, co hodnocení psal a měl 2,7 půjčený, je z Prahy. Jako služební má Santa Fe . Děsně líná mrcha :D , ale pohodlná.

Měl jsem dříve Oktávku 1,6i , nechal jsem ji přečipovat - papír, který k tomu firma Cimbu dávala s výjezdem z brzdy, udával zvýšení výkonu o 12kW a krouťáku cca o 20Nm . To už je poznat- zhruba 15% zvýšení výkonu. Spotřeba mi šla potom dolů o 0,5l v průměru.
Tiburon 2.0 FX , model 2002 , Žatec , Most
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

Řekl bych, že ten motor úplně stejný není. Objem není vše. Ten nový 2.7V6 má variabilní časování ventilů. Takže tím, že někdo POUZE nahraje soft pro ovládání tohoto motoru, si akorát vykope hrob své ŘJ.
TSteinar
*
Příspěvky: 13
Registrován: 19 črc 2007, 12:59

Příspěvek od TSteinar »

Ja zo svojho laickeho pohladu by som to auto s motorom 2,7 V6 bral hned a ak sa to podari, tak aj vezmem. Ako citam, spotreba nemusi byt az tak vysoka pri normalnej jazde, co ma len utvrdzuje v tom, ze to mam vziat. Ma to kultivovane tvary a asi si ani neviem predstavit ohladne motoru, aby v tom aute bol napriklad motor 1,6i 76kW. Je to dost tazke auto na to, aby tento motor zvladal ten sportovy potencial, ktory toto auto ma.
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

TSteinar píše:Ja zo svojho laickeho pohladu by som to auto s motorom 2,7 V6 bral hned a ak sa to podari, tak aj vezmem. Ako citam, spotreba nemusi byt az tak vysoka pri normalnej jazde, co ma len utvrdzuje v tom, ze to mam vziat. Ma to kultivovane tvary a asi si ani neviem predstavit ohladne motoru, aby v tom aute bol napriklad motor 1,6i 76kW. Je to dost tazke auto na to, aby tento motor zvladal ten sportovy potencial, ktory toto auto ma.
Píšeš sportovní potenciál, ale myslíš sportovní design. Co se váhy týče ten V6 je ještě těžší než ten 2.0 - z čehož vyplývá ta nedotáčivost o které se tu už psalo. :(
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Airfan píše:Kolega, co hodnocení psal a měl 2,7 půjčený, je z Prahy. Jako služební má Santa Fe . Děsně líná mrcha :D , ale pohodlná.

Měl jsem dříve Oktávku 1,6i , nechal jsem ji přečipovat - papír, který k tomu firma Cimbu dávala s výjezdem z brzdy, udával zvýšení výkonu o 12kW a krouťáku cca o 20Nm . To už je poznat- zhruba 15% zvýšení výkonu. Spotřeba mi šla potom dolů o 0,5l v průměru.
15% zvýšení výkonu u atmosferického motoru pouze chipem? Chtěl bych vidět ten graf a údaje z lambdy :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

zdenek76 píše:
Petr HC píše:
zdenek76 píše:už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Ze 123kW u atmosferickýho motoru udělat 139kW? To je hodně optimistický :) Promiň, ale tomu nevěřim - minimálně do doby než uvidim graf z brzdy před a po. Mimochodem mám celkem čerstvou zkušenost (kamarádovi dělaly ECU do Fiatu Punto 1.4 GT) s firmou BitPower a sebekriticky musim přiznat, že všechno dobrý co jsem o nich kdy řekl beru zpět. :evil:
Přesně jak píše hlobilp, zcela totožný motor se nyní (od roku 2006) nabízí se 139kW, úprava spočívala jen v jiném nastavení řídící jednotky. Je to originál tovární "úprava", takže teoreticky stačí stáhnout z nové jednotky data a nahrát je do staré a máš +16kW.
2.7 DOHC a 2.7 CVVT VIS jsou, podle mích informací, jiné motory. :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

2.7 DOHC a 2.7 CVVT VIS jsou, podle mích informací, jiné motory. :roll:[/quote]

Už jsem to psal. To že mají stejný objem, nic neznamená.
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Tak to sorry, to jsem netušil, každopádně úpravu 123 na 139 dělá oficiálně např. Hyundai Denso Švýcarsko nebo to pak dělá Hyundai Švédsko, takže na těch 139 jde bez problému vyladit i ten starší motor
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Airfan
*
Příspěvky: 41
Registrován: 04 črc 2007, 11:11

Příspěvek od Airfan »

2.0FX motor byl prodáván v GB taky s výkonem o 20kW vyšším, než jinde v Evropě- tudíž to naladění tam muselo být velmi snadné. jen nevím, co tomu řekly díly motoru a spojka- jak tu bylo uvedeno, Hyundai je má trochu poddimezované
Tiburon 2.0 FX , model 2002 , Žatec , Most
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

muno píše:Vážne 5 litrov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tomu ani za mak neverim, pac to mi zrala 1.5 scoupo (veeelmi nudna jizda) co ma 975kg a i tomu bych nak neveril kdybych to tri roky nemel :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“