startovani

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

Odpovědět
Luka
*
Příspěvky: 20
Registrován: 01 srp 2007, 12:56

startovani

Příspěvek od Luka »

Zdravim vsechny..
koupil jsem druhy hyundai do rodiny je to sonata 1995 mel jsem na nej celkem nizsi rozpocet a tak jsem pocital ze budu muset opravovat. A tak se chci zeptat na nektery veci ktery jsem u vas na foru nenasel.

1) kdyz sem to chtel natocit(samozrejme ze sem tam mel neutral :lol: ) tak to skytne a nic.. jakmile seslapnu spojku tak to chytne bez problemu.

2) Ten druhej problem mi to udelalo zatim asi jen dvakrat a asi tusim cim to je, ale presto to napisu. Odbocoval jsem a potreboval sem to trochu namazat takze sem vytocil dvojiku nekam pod 4tisice pak sem zaradil trojiku melo to normalne tah, ale otacky se drzeli furt hrozne vysoko a az kdyz sem pustil tak na sekundu uplne plyn tak klesli na odpovidajici k ty rychlosti.

3) tahlo na otevirani haupny - to tecko na konci toho lanka je vyskubly a tahem se da otevrit jenom velmi stezi. Tady bych se spis chtel zeptat jestli se to nekomu taky povedlo pripadne jak si s tim poradil..

odpovedi na ostatni problemi se snad vyresi podle prispevku v jinych topic.. hlavne otazku toho ze pri neutralu kolisaj otacky a kolem dvou tisicu to cuka, sem byl fakt stastnej ze nekdo vyresil :lol:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: startovani

Příspěvek od Lukino »

k bodu 1: to je jednoduché, žádný Hyundai nenatočiš aniž nesešlápneš spojku - je tam spínač. Bod 2 vůbec nechápu - namazat - otáčky vysoko -mělo tah - pokud vím tak když šlapeš na plyn otáčky opravdu stoupají :lol: :lol:
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Luka
*
Příspěvky: 20
Registrován: 01 srp 2007, 12:56

Příspěvek od Luka »

:lol: :lol:
dobre pokusim se popsat znova.. ale nejdriv k bodu jedna.. diky za odpoved mam radost ze je to v tom, nicmene s tebou musim nesouhlasit v tom ze vsechny hyundaie maj tenhle spinac.. druhy auto co od tyhle znacky mam je elantra 2006 a tam si nastartujes i bez spojky..

A ted k bodu 2 :wink:

jel jsem na dvojiku dejme tomu kolem 60km/h cili otacky byly mezi 3,5-4
pustil jsem plyn, seslapl spojku, zaradil za tri, pustil spojku a soucasnte uz lechce seslapl plyn. Jenze misto toho aby klesli otacky nekam ke dvoutisicum tak zustali na 4tisich a auto furt melo "tah" (jako ze citis ze jede dopredu a nezpomaluje :) ) a az kdyz sem pustil uplne plyn tak rucicka na otackomeru skocila tam kam mela
Snad sem to takle uz napsal lip na pochopeni
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2290
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Luka píše::lol: :lol:
dobre pokusim se popsat znova.. ale nejdriv k bodu jedna.. diky za odpoved mam radost ze je to v tom, nicmene s tebou musim nesouhlasit v tom ze vsechny hyundaie maj tenhle spinac.. druhy auto co od tyhle znacky mam je elantra 2006 a tam si nastartujes i bez spojky..

A ted k bodu 2 :wink:

jel jsem na dvojiku dejme tomu kolem 60km/h cili otacky byly mezi 3,5-4
pustil jsem plyn, seslapl spojku, zaradil za tri, pustil spojku a soucasnte uz lechce seslapl plyn. Jenze misto toho aby klesli otacky nekam ke dvoutisicum tak zustali na 4tisich a auto furt melo "tah" (jako ze citis ze jede dopredu a nezpomaluje :) ) a az kdyz sem pustil uplne plyn tak rucicka na otackomeru skocila tam kam mela
Snad sem to takle uz napsal lip na pochopeni
No tak k tomu prvnímu bodu některé modely měli spínač na spojce a některé ho opravdu neměli ,jak a proč to je to už dneska nezjistíme a u nových aut nemám tucha :cry:
U bodu dvě,budeš muset na diagnostiku,protože to vypadá na krokový motůrek alisas ISC ,bude se Ti ve vyších otáčkách zasekávat nebo to může způsobovat něco jiného :(
Zkus udělat nejdříve reset řídící jednotky(ECU) Jestli náhodou se to nezmění.
Postup jak na to je zde: vypojit baterku (Sem si to vypůjčil ze sekce Lantra) :wink:
- zoslapnut brzdu
- zapojit baterku, nastartovat a nechat bez akehokovek zasahu kym sa nezohreje motor - nezapne vetrak
- pozapinat vsetky spotrebice
- urobit kludnu 30 min jazdu
Pak dej vědět jestli se to zlepšilo :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Luka
*
Příspěvky: 20
Registrován: 01 srp 2007, 12:56

Příspěvek od Luka »

Diky Ivane :) nevim jestli to zkusim hned, protoze to ted nechci ani startovat nez se udela par tech zakladnich veci, kazdopadne potom napisu.. A to s tou 30minutovou jizdou to uz je porestartni procedura predpokladam?? :lol:
Luka
*
Příspěvky: 20
Registrován: 01 srp 2007, 12:56

Příspěvek od Luka »

Jeste takovej detail.. Ted sem se zase docetl ze pri restartu by nemeli byt zapojeny zadne spotrebice, pry vsechno vypnout. Tak ted sem zmaten, ale asi budu verit Ivanovi :)
Uživatelský avatar
cypisek
***
Příspěvky: 699
Registrován: 08 črc 2005, 18:29
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cypisek »

u mně 100% funguje reset ECU podle tohoto
http://old.prelude.cz/data/ecu_reset.htm
Hyundai Santa FE 2.2 CRDi
Škoda Fabia 2.0 LPG

bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2290
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

cypisek píše:u mně 100% funguje reset ECU podle tohoto
http://old.prelude.cz/data/ecu_reset.htm
Jo to je skvělej návod sem ho hledal,ale nenašel :oops: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Luka
*
Příspěvky: 20
Registrován: 01 srp 2007, 12:56

Příspěvek od Luka »

Zdravim:) takze, co se tyce bodu dva(viz vise :) ) tak to uz mi to nedela takze nejspis reset pomohl cili diky panove :D bod tri perfektne vyresen.. nebudu rozepisovat ale musim rict ze je to frajerinka jak to vypada nekdy dystak vyfotim a ukazu :) a ted novinky.. musim to auto chvalit jede fakt krasne a nebyt toho hluku a rezonanci nekterych veci v interieru tak bych na elantru uz ani nesahl :D :D a chtel sem se zeptat i kdyz asi mala sance ze by nekdo vedel, elantru sla jednou do servisu - mam primo od dealera ve varech ale je to tam drahy a nejsou moc rychli tak bych chtel vedet jestli nemate nekdo dobrou zkusenost se servisem v okoli Karlovych Varu(chci nechat vymenit rozvodak)

a jeste sem se chtel zeptat.. zezadu u motoru jak vede lanko od plynu je to takovy volny.. v poradku nebo ho mate napnuty? A pak taky na brzdovou kapalinu nevim co tam tedka je ma takovou tmavou hnedou barvu muzu ji normalne kombinovat se zlutou(ted si nevzpomenu na nazev) co mam v garazi?
Odpovědět

Zpět na „SONATA“