Zdravim vsechny..
koupil jsem druhy hyundai do rodiny je to sonata 1995 mel jsem na nej celkem nizsi rozpocet a tak jsem pocital ze budu muset opravovat. A tak se chci zeptat na nektery veci ktery jsem u vas na foru nenasel.
1) kdyz sem to chtel natocit(samozrejme ze sem tam mel neutral ) tak to skytne a nic.. jakmile seslapnu spojku tak to chytne bez problemu.
2) Ten druhej problem mi to udelalo zatim asi jen dvakrat a asi tusim cim to je, ale presto to napisu. Odbocoval jsem a potreboval sem to trochu namazat takze sem vytocil dvojiku nekam pod 4tisice pak sem zaradil trojiku melo to normalne tah, ale otacky se drzeli furt hrozne vysoko a az kdyz sem pustil tak na sekundu uplne plyn tak klesli na odpovidajici k ty rychlosti.
3) tahlo na otevirani haupny - to tecko na konci toho lanka je vyskubly a tahem se da otevrit jenom velmi stezi. Tady bych se spis chtel zeptat jestli se to nekomu taky povedlo pripadne jak si s tim poradil..
odpovedi na ostatni problemi se snad vyresi podle prispevku v jinych topic.. hlavne otazku toho ze pri neutralu kolisaj otacky a kolem dvou tisicu to cuka, sem byl fakt stastnej ze nekdo vyresil
startovani
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: startovani
k bodu 1: to je jednoduché, žádný Hyundai nenatočiš aniž nesešlápneš spojku - je tam spínač. Bod 2 vůbec nechápu - namazat - otáčky vysoko -mělo tah - pokud vím tak když šlapeš na plyn otáčky opravdu stoupají
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
dobre pokusim se popsat znova.. ale nejdriv k bodu jedna.. diky za odpoved mam radost ze je to v tom, nicmene s tebou musim nesouhlasit v tom ze vsechny hyundaie maj tenhle spinac.. druhy auto co od tyhle znacky mam je elantra 2006 a tam si nastartujes i bez spojky..
A ted k bodu 2
jel jsem na dvojiku dejme tomu kolem 60km/h cili otacky byly mezi 3,5-4
pustil jsem plyn, seslapl spojku, zaradil za tri, pustil spojku a soucasnte uz lechce seslapl plyn. Jenze misto toho aby klesli otacky nekam ke dvoutisicum tak zustali na 4tisich a auto furt melo "tah" (jako ze citis ze jede dopredu a nezpomaluje ) a az kdyz sem pustil uplne plyn tak rucicka na otackomeru skocila tam kam mela
Snad sem to takle uz napsal lip na pochopeni
No tak k tomu prvnímu bodu některé modely měli spínač na spojce a některé ho opravdu neměli ,jak a proč to je to už dneska nezjistíme a u nových aut nemám tuchaLuka píše:
dobre pokusim se popsat znova.. ale nejdriv k bodu jedna.. diky za odpoved mam radost ze je to v tom, nicmene s tebou musim nesouhlasit v tom ze vsechny hyundaie maj tenhle spinac.. druhy auto co od tyhle znacky mam je elantra 2006 a tam si nastartujes i bez spojky..
A ted k bodu 2
jel jsem na dvojiku dejme tomu kolem 60km/h cili otacky byly mezi 3,5-4
pustil jsem plyn, seslapl spojku, zaradil za tri, pustil spojku a soucasnte uz lechce seslapl plyn. Jenze misto toho aby klesli otacky nekam ke dvoutisicum tak zustali na 4tisich a auto furt melo "tah" (jako ze citis ze jede dopredu a nezpomaluje ) a az kdyz sem pustil uplne plyn tak rucicka na otackomeru skocila tam kam mela
Snad sem to takle uz napsal lip na pochopeni
U bodu dvě,budeš muset na diagnostiku,protože to vypadá na krokový motůrek alisas ISC ,bude se Ti ve vyších otáčkách zasekávat nebo to může způsobovat něco jiného
Zkus udělat nejdříve reset řídící jednotky(ECU) Jestli náhodou se to nezmění.
Postup jak na to je zde: vypojit baterku (Sem si to vypůjčil ze sekce Lantra)
- zoslapnut brzdu
- zapojit baterku, nastartovat a nechat bez akehokovek zasahu kym sa nezohreje motor - nezapne vetrak
- pozapinat vsetky spotrebice
- urobit kludnu 30 min jazdu
Pak dej vědět jestli se to zlepšilo
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
u mně 100% funguje reset ECU podle tohoto
http://old.prelude.cz/data/ecu_reset.htm
http://old.prelude.cz/data/ecu_reset.htm
Hyundai Santa FE 2.2 CRDi
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Jo to je skvělej návod sem ho hledal,ale nenašelcypisek píše:u mně 100% funguje reset ECU podle tohoto
http://old.prelude.cz/data/ecu_reset.htm
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Zdravim:) takze, co se tyce bodu dva(viz vise ) tak to uz mi to nedela takze nejspis reset pomohl cili diky panove bod tri perfektne vyresen.. nebudu rozepisovat ale musim rict ze je to frajerinka jak to vypada nekdy dystak vyfotim a ukazu a ted novinky.. musim to auto chvalit jede fakt krasne a nebyt toho hluku a rezonanci nekterych veci v interieru tak bych na elantru uz ani nesahl a chtel sem se zeptat i kdyz asi mala sance ze by nekdo vedel, elantru sla jednou do servisu - mam primo od dealera ve varech ale je to tam drahy a nejsou moc rychli tak bych chtel vedet jestli nemate nekdo dobrou zkusenost se servisem v okoli Karlovych Varu(chci nechat vymenit rozvodak)
a jeste sem se chtel zeptat.. zezadu u motoru jak vede lanko od plynu je to takovy volny.. v poradku nebo ho mate napnuty? A pak taky na brzdovou kapalinu nevim co tam tedka je ma takovou tmavou hnedou barvu muzu ji normalne kombinovat se zlutou(ted si nevzpomenu na nazev) co mam v garazi?
a jeste sem se chtel zeptat.. zezadu u motoru jak vede lanko od plynu je to takovy volny.. v poradku nebo ho mate napnuty? A pak taky na brzdovou kapalinu nevim co tam tedka je ma takovou tmavou hnedou barvu muzu ji normalne kombinovat se zlutou(ted si nevzpomenu na nazev) co mam v garazi?