Jak správně zajíždět TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Jak správně zajíždět TUCSON
Zdravím všechny majitele a příznivce tohoto krásného vozu.
Jelikož jsem se právě stal šťastným majitelem TUCSONU . a jsem velice nadšen a překvapen jeho kvalitami , prosím o radu jak správně a nejlépe auto zajíždět. Po kolika km spotřeba klesne na průměr ?
Děkuji za Vaše rady a poznatky.
Jelikož jsem se právě stal šťastným majitelem TUCSONU . a jsem velice nadšen a překvapen jeho kvalitami , prosím o radu jak správně a nejlépe auto zajíždět. Po kolika km spotřeba klesne na průměr ?
Děkuji za Vaše rady a poznatky.
- Reklama
Jak správně zajíždět
Mám Tuscona DYNAMIC, 2,0CRDi VGT od 1.6.2007 Najeto 4500Km a spotřeba mě klasla na 6,2 l nafty až po ujetí 4000Km.
Jak zajíždět-spotřeba
Já nevím , ale jezdím do 3000 ot/min , mám najeto 800 km a počítač ukazuje 7,7 l/100 km . A to by to mohlo klesnout po zajetí cca 2 - 3 tis km.
Re: Jak správně zajíždět
Ahoj, gratuluju, Tucson je dobré autíčko. U mne spotřeba po 7 tis. km je 7,6l a to se nejvíc jezdí v Praze a jezdí s tím ženská, takže pohoda.kačer píše:Zdravím všechny majitele a příznivce tohoto krásného vozu.
Jelikož jsem se právě stal šťastným majitelem TUCSONU . a jsem velice nadšen a překvapen jeho kvalitami , prosím o radu jak správně a nejlépe auto zajíždět. Po kolika km spotřeba klesne na průměr ?
Děkuji za Vaše rady a poznatky.
Jak zajíždět, stačí jezdit opatrně, moc netočit a spíš těch prvních 2 tis. km jezdit pohodu a hlavně kontrolovat olej a nejezdit do automatické myčky A hlavně tankovat kvalitní naftu!
Já motor netočím ani po zajetí, max. tak kolem 2,5 tis. otáček. Diesel má stejně největší krouťák dole, narozdíl do benzínu.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, r.v. 2007 Dynamic, Paket Plus, N1
Nic proti,ale obcas mu nezaskodi prohnat saze,jinak Ti zlenivy a pokud mas naklapeci lopatky u turba,tak by Ti mohly zatuhnout
Dale to nedela dobre ani setrvacniku
http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... l?id=11624
treba Vam to kluci trochu pomuze...
Ja dodrzuji par veci uz 6 let s mym naftackem a myslim,ze si oba nemusime stezovat
Dale to nedela dobre ani setrvacniku
http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... l?id=11624
treba Vam to kluci trochu pomuze...
Ja dodrzuji par veci uz 6 let s mym naftackem a myslim,ze si oba nemusime stezovat
Jo, to je jasný, to je u každého auta Ale kolega se ptal, jak zajet nový auto a tam bych žádné prohánění sazí nedoporučoval.seatik píše:Nic proti,ale obcas mu nezaskodi prohnat saze,jinak Ti zlenivy a pokud mas naklapeci lopatky u turba,tak by Ti mohly zatuhnout
Dale to nedela dobre ani setrvacniku
http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... l?id=11624
treba Vam to kluci trochu pomuze...
Ja dodrzuji par veci uz 6 let s mym naftackem a myslim,ze si oba nemusime stezovat
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, r.v. 2007 Dynamic, Paket Plus, N1
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm tohle
platí i pro benzin?Tohle bude vyžadovat zvyk, ale věřte nám, že je to správně: startujte bez spojky! Víme, že v autoškole vás učili něco jiného, ale spouštěním motoru při vyšlápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním ložiskům. „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ směje se Martin Vaculík. „Má to historické důvody - škodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.“
Na loziska se muzu vys... Kolikrat se mi stalo, ze jsem startoval a nevsiml jsem si, ze tam mam kvalt - no a diky spojce klidMartasZ píše:Hmmm tohleplatí i pro benzin?Tohle bude vyžadovat zvyk, ale věřte nám, že je to správně: startujte bez spojky! Víme, že v autoškole vás učili něco jiného, ale spouštěním motoru při vyšlápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním ložiskům. „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ směje se Martin Vaculík. „Má to historické důvody - škodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.“
no a vzhledem k tem spinacum pod spojkovym pedalem u Hyundaiu, vyse uvedena ciace neni uplne koser
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Asi borec nejezdil s ničím jiným,než s vraky od Škodovky. Ten ani netuší,že jsou stovky tisíc aut,která bez sešlápnuté spojky NENASTARTUJE(a tihle "odborníci" radí druhým ).U Tiburona jde startovat i bez spojky,ale NIKDY tak nestartuji a startovat nebudu(z důvodu,které již popsal Felotron).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
zajíždění - spotřeba
Stav tacho po příjezdu- 1300 km.
Včera jsem jel trasu Chrudim - Liberec a zpět , cca 280 km , jel jsem normálně , žádné courání , do 120 km/h.
Po příjezdu domů na PC průměrná spotřeba 6,9 l/100km.
Myslím si že na motor v záběhu docela slušný.
Jinak v porovnání s VW TDi je motor podstatně tišší .
Včera jsem jel trasu Chrudim - Liberec a zpět , cca 280 km , jel jsem normálně , žádné courání , do 120 km/h.
Po příjezdu domů na PC průměrná spotřeba 6,9 l/100km.
Myslím si že na motor v záběhu docela slušný.
Jinak v porovnání s VW TDi je motor podstatně tišší .
Přesně tak, navíc mám pocit, že i v manuálu k autu je požadavek startování se spojkouBorek píše:Asi borec nejezdil s ničím jiným,než s vraky od Škodovky. Ten ani netuší,že jsou stovky tisíc aut,která bez sešlápnuté spojky NENASTARTUJE(a tihle "odborníci" radí druhým ).U Tiburona jde startovat i bez spojky,ale NIKDY tak nestartuji a startovat nebudu(z důvodu,které již popsal Felotron).
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, r.v. 2007 Dynamic, Paket Plus, N1