koupě H1 - diesel
Moderátor: Moderátoři
koupě H1 - diesel
Ahoj všichni,
měl bych malou prosbu. Přemýšlím nad koupí H1 a rád bych se zeptal na vše co se tohodle auta týče. Myslím tím jak jsou na tom dieselové motory, celková spolehlivost a podobně. V úvahu přichází r.v. asi 2000 a tam se dá pořídit buď slabší diesel 59kW nebo silnější 73kW. Kdyby to byla náhodou ta slabší verze, bude to na tohle auto stačit?? Jestli budete mít prosím někdo chvíli tak mi napište svoje zkušenosti...ty se cení nejvíc . Moc díky Radek Ott
měl bych malou prosbu. Přemýšlím nad koupí H1 a rád bych se zeptal na vše co se tohodle auta týče. Myslím tím jak jsou na tom dieselové motory, celková spolehlivost a podobně. V úvahu přichází r.v. asi 2000 a tam se dá pořídit buď slabší diesel 59kW nebo silnější 73kW. Kdyby to byla náhodou ta slabší verze, bude to na tohle auto stačit?? Jestli budete mít prosím někdo chvíli tak mi napište svoje zkušenosti...ty se cení nejvíc . Moc díky Radek Ott
- Reklama
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Vim že to sem nepatří.. ale moc prosím, mrkněte se sem
https://www.hyundaiclub.net///viewtopic.php?t=2281
Prosím, nekamenujte mě
https://www.hyundaiclub.net///viewtopic.php?t=2281
Prosím, nekamenujte mě
Moc díky, budu fakt rád za každý příspěvek. Sice mi teď jedna H1 utekla, ale bude určitě další....jedna se mi líbí v Brně....ještě to musím promyslet, jestli se tam vydat kouknout. Takže jestli můžete cokoliv zjistit, tak móóóc prosíííím napište. Nerad bych někomu skočil na špek. V autech se celkem vyznám, ale jelikož neznám případné slabiny H1 tak nevím na co si dát při koupi pozor. Zatím díky moc a budu se těšit. Radek
Já mám 59 Kw....není to sice nic moc,ale já jsem spokojenej...šetří to body )))).........Ale vážně...rozmyslel jsem si předjíždění v kopcích a vůbec takový to milý hazardování....Auto má dvě tuny a nemít turbo,asi bych to musel ještě tlačit...Auto má šílenou sílu,ale krátkou 1 a 2..je to o zvyk,plně to stačí....Je to mazel a zvykneš si rychle...Ahoj f.
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Přítelčin strejc má H1ku tu novější s čirou optikou vpředu a je s ní nadmíru spokojenej. Slouží mu jako firemní auto a jezdí s nim denně dost km a nikdy neměl vážnější poruchu. Jen jednou a to byla jeho blbost, když v zimě chtěl dát před chladič molitan, aby mu na něj nešel mráz. Divil se pak proč to nechce jet a on zakryl omylem i nasávač k turbu a bez turba fakt nejede. Spotřeba je podle nohy. Když jsem se posledně bavil o spotřebě. Tak mi říkal kolem 10l
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
koukám na cizí spotřebu a čumím....asi to mý 4x4 žere víc....slušně za 9,do kopců 12 a po dálnici tak 11....ale když ho točíš,bez problémů 15 nafty...mazlíček nenažranej...))))....ale je fakt,že pod 9 jsem se nedostal ahlavně jezdím po městě....školka,škola a práce....teď dostal nový bridgestone 215/75/15 a elektrony a je to svezení....ahoj
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Elektrony mam aj ja , 15 AEZ Dion. Ale pneu tam mam povodne Kumho - nic moc, ked poprsi na zebrach sa neda dobrzdit, par krat som uz presiel na cervenu... Potrebujem zosilnene, pretoze casto vyuzivam maximalnu nosnost... Ale na zimu mam Yokohamy - tie su tiez zosilnene. A jazdi to fajn. Skoda, ze ho musim vyuzivat na pracu Radsej by som ho tunil
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Předmět: koupě H1 - diesel
Ahoj,
mám H1 2,5 TCI (73 kW-100k) 6 místná verze (rok 2004 - najeto nyní 38 tis. km, takže zánovní zajetý motor) a zkušenosti se spotřebou jsou vcelku dobré, i když jsem zatím najezdil jen 9 tis. km. Spotřeba se pohybuje podle délky jízdy a terénu mezi cca 8,4 až 9,4 litru nafty na 100 km, průměrně cca 8,8 l. Je to těžké dvoutunové auto, takže nemůžeš čekat zázraky. Doporučoval bych Ti ale proto spíše silnější verze (motory označené TCi, nebo lépe CRDi), protože čím slabší motor, tím logicky vyšší spotřeba. Zajímavé je, že při pomalé jízdě v nižších otáčkách, kdy se neuplatní turbo má auto o něco málo vyšší spotřebu, než při jízdě nad 110 km/h. Takže po dálnici jedu v pohodě těch 110-130 km/h bez nároků na nějakou abnormální spotřebu (kolem 9 litrů), ale když to vytočím na rychlost blížící se maximu kolem 150 km/h, pak spotřeba rapidně stoupá a bude to souviset nejenom s vysokými otáčkami motoru, ale taky aerodynamickým odpoerm vzhledem k čelnímu profilu vozu a brzdícímu efektu kolmého zadku auta (vtahuje proudící vzduch). Jinak je to velmi pohodlné, prostorné a uvnitř vzdušné auto (v horku), protože nad hlavou je střecha ještě poměrně vysoko a horký vzduch má kam stoupat. Má taky velmi dobře řešenou sedačku řidiče - jel jsem teď o dovolené nonstop 1 500 km bez jakékoli bolesti zad nebo dřevěnění těla. Akorát pérování je trochu tvrdší, když je vůz nenaložený, ale stačí tak 2 lidi ve voze a je to v pohodě.
mám H1 2,5 TCI (73 kW-100k) 6 místná verze (rok 2004 - najeto nyní 38 tis. km, takže zánovní zajetý motor) a zkušenosti se spotřebou jsou vcelku dobré, i když jsem zatím najezdil jen 9 tis. km. Spotřeba se pohybuje podle délky jízdy a terénu mezi cca 8,4 až 9,4 litru nafty na 100 km, průměrně cca 8,8 l. Je to těžké dvoutunové auto, takže nemůžeš čekat zázraky. Doporučoval bych Ti ale proto spíše silnější verze (motory označené TCi, nebo lépe CRDi), protože čím slabší motor, tím logicky vyšší spotřeba. Zajímavé je, že při pomalé jízdě v nižších otáčkách, kdy se neuplatní turbo má auto o něco málo vyšší spotřebu, než při jízdě nad 110 km/h. Takže po dálnici jedu v pohodě těch 110-130 km/h bez nároků na nějakou abnormální spotřebu (kolem 9 litrů), ale když to vytočím na rychlost blížící se maximu kolem 150 km/h, pak spotřeba rapidně stoupá a bude to souviset nejenom s vysokými otáčkami motoru, ale taky aerodynamickým odpoerm vzhledem k čelnímu profilu vozu a brzdícímu efektu kolmého zadku auta (vtahuje proudící vzduch). Jinak je to velmi pohodlné, prostorné a uvnitř vzdušné auto (v horku), protože nad hlavou je střecha ještě poměrně vysoko a horký vzduch má kam stoupat. Má taky velmi dobře řešenou sedačku řidiče - jel jsem teď o dovolené nonstop 1 500 km bez jakékoli bolesti zad nebo dřevěnění těla. Akorát pérování je trochu tvrdší, když je vůz nenaložený, ale stačí tak 2 lidi ve voze a je to v pohodě.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
koupě H1 - diesel
Ahoj,
nedalo mi to a včera večer jsem si spočítal průměrnou spotřebu u mého H1 přesně. Takže není to těch uvedených 8,8 l, ale 9,04 l/100 km. Omlouvám se za matení veřejnosti.
nedalo mi to a včera večer jsem si spočítal průměrnou spotřebu u mého H1 přesně. Takže není to těch uvedených 8,8 l, ale 9,04 l/100 km. Omlouvám se za matení veřejnosti.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza