Tarmostat
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Tarmostat
Mám problém s chlazením, někdy se motor nachce zahřát - třeba po ujetí 10 Km leží ručička teploměru pořát dolu a málo to topí. Občas pomůže prošlápnout na volnoběh motor, vytočit ho do otáček a teplota vyleze na normální hodnotu. Vypadá to že zůstává otavřený termostat, nevíte kde je umístěný a jak se mění u accenta 1,3 ???
Hyundai accent 1,3 12V
- Reklama
Také problém
Ahojky,
také se mi dnes stalo, mimochodem poprvé, že se mi rozsvítíla kontrolka
"Check Engine" a po ujetí cca 6 km mi postupně spadla teplota motoru až na nulu a moc to netopilo - čili to samé. Díky tomuto tématu však vím, v čem je problém a už se to řeší přes prodejce, který má servis. Jedná se o ojetinu viz. podpis.
Proč to sem píšu. Zajímá mne, zda-li se Wlastikovi rozsvítila také a co to všechno hlídá? Mám to auto teprve dva dny a bohužel nemám žádný manuál.
Díky Ivanovi vím, že musím vyměnit spojku - no snad už to bude v pořádku.
Autíčko se mi strašně líbí - najel jsem asi něco okolo 100 km a jede super
také se mi dnes stalo, mimochodem poprvé, že se mi rozsvítíla kontrolka
"Check Engine" a po ujetí cca 6 km mi postupně spadla teplota motoru až na nulu a moc to netopilo - čili to samé. Díky tomuto tématu však vím, v čem je problém a už se to řeší přes prodejce, který má servis. Jedná se o ojetinu viz. podpis.
Proč to sem píšu. Zajímá mne, zda-li se Wlastikovi rozsvítila také a co to všechno hlídá? Mám to auto teprve dva dny a bohužel nemám žádný manuál.
Díky Ivanovi vím, že musím vyměnit spojku - no snad už to bude v pořádku.
Autíčko se mi strašně líbí - najel jsem asi něco okolo 100 km a jede super
Měl jsem Hyundai Accent 1.3 12V, 3dv., r. v. 98-totálka 13. 2. 2006. Je mi ho moc líto .
Od 10. 4. 2006 mám Fiat Punto 55S, 1.1, 5dv., r. v. 96-protiúčet-prosinec 2007-nyní mám Ford Fiesta 1.3, 51 kW, r. v. 04.
ALE otec má Hyundai i30, 1.4i CVVT
Od 10. 4. 2006 mám Fiat Punto 55S, 1.1, 5dv., r. v. 96-protiúčet-prosinec 2007-nyní mám Ford Fiesta 1.3, 51 kW, r. v. 04.
ALE otec má Hyundai i30, 1.4i CVVT
Upozornění!
Hlavně kup termostat ,který tam patří!! Teplota kdy otevře na plno ,je vyražena na termostatu !!! Pořádněj jej očisti a najdeš to!Diabol píše:Ahojky,
také se mi dnes stalo, mimochodem poprvé, že se mi rozsvítíla kontrolka
"Check Engine" a po ujetí cca 6 km mi postupně spadla teplota motoru až na nulu a moc to netopilo - čili to samé. Díky tomuto tématu však vím, v čem je problém a už se to řeší přes prodejce, který má servis. Jedná se o ojetinu viz. podpis.
Proč to sem píšu. Zajímá mne, zda-li se Wlastikovi rozsvítila také a co to všechno hlídá? Mám to auto teprve dva dny a bohužel nemám žádný manuál.
Díky Ivanovi vím, že musím vyměnit spojku - no snad už to bude v pořádku.
Autíčko se mi strašně líbí - najel jsem asi něco okolo 100 km a jede super
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Diky Ivane!
Ahoj chlape ,
díky moc. V tom bazaru-servisu mi řekli, že mi termostat koupí a namontují v rámci jakési dohody. Udělal jsem tam totiž vyrvál a to kvůli nesrovnalostem ve velkém TP. Bylo mi to vysvětleno a nabídnuto opravení závady na jejich účet. Prý také tak opravovali Fiata Punto. Každopádně, když jsem jim řekl o spojce, tak jen pokrčili rameny. No uvidíme - zítra, nejpozději ve čtvrtek by to mělo být v pořádku. Teda co se termostatu týče. Spojku vyřeším potom.
P.S. nemohl bys mi pošeptat, neboť je to jiné téma, jaký tam mám dát olej?
Mám 1.3 12V. Ale jako bych nic neřek
díky moc. V tom bazaru-servisu mi řekli, že mi termostat koupí a namontují v rámci jakési dohody. Udělal jsem tam totiž vyrvál a to kvůli nesrovnalostem ve velkém TP. Bylo mi to vysvětleno a nabídnuto opravení závady na jejich účet. Prý také tak opravovali Fiata Punto. Každopádně, když jsem jim řekl o spojce, tak jen pokrčili rameny. No uvidíme - zítra, nejpozději ve čtvrtek by to mělo být v pořádku. Teda co se termostatu týče. Spojku vyřeším potom.
P.S. nemohl bys mi pošeptat, neboť je to jiné téma, jaký tam mám dát olej?
Mám 1.3 12V. Ale jako bych nic neřek
Měl jsem Hyundai Accent 1.3 12V, 3dv., r. v. 98-totálka 13. 2. 2006. Je mi ho moc líto .
Od 10. 4. 2006 mám Fiat Punto 55S, 1.1, 5dv., r. v. 96-protiúčet-prosinec 2007-nyní mám Ford Fiesta 1.3, 51 kW, r. v. 04.
ALE otec má Hyundai i30, 1.4i CVVT
Od 10. 4. 2006 mám Fiat Punto 55S, 1.1, 5dv., r. v. 96-protiúčet-prosinec 2007-nyní mám Ford Fiesta 1.3, 51 kW, r. v. 04.
ALE otec má Hyundai i30, 1.4i CVVT
No jestli je konstrukce motoru stejná jako 1.5i 12V a 1.3i 12V tak,když otevřeš kapotu,tak po levé ruce je tlustá hadice a vede do hlavy(levý roh hlavy),tak tam je termostat!!Wlastik píše:No a nevíte někdo kde je ten termostat a jak se mění???
Jsou tam dva šroubky na dvanáctku klíček,opatrně sundáš přírubu a ihned
ho vidíš!!Vyndáš termostat a dáš tam nový a namotuješ přírubu zpět,pečlivě to do táhneš doliješ chladicí kapalinu a pro jistotu ovzdušníš
chladicí soustavu a je to!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Termostat
Nevite jestli jde termostat otestovat, jak treba u skodovky ze se vytahne, dá do vrele vody a do urcite doby se musi plne otevrit a naopak.
Mam accenta bez otackomeru, tedy velky budik na teplotu vody a ani v techto vedrech neni zdaleka rucicka v pulce, ale neco za ctvtkou.
Mam accenta bez otackomeru, tedy velky budik na teplotu vody a ani v techto vedrech neni zdaleka rucicka v pulce, ale neco za ctvtkou.
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
Re: Termostat
Otestujes ho uplne stejne, nebot princip funkce je stejny.Gardovič píše:Nevite jestli jde termostat otestovat, jak treba u skodovky ze se vytahne, dá do vrele vody a do urcite doby se musi plne otevrit a naopak.
Mam accenta bez otackomeru, tedy velky budik na teplotu vody a ani v techto vedrech neni zdaleka rucicka v pulce, ale neco za ctvtkou.
jak se projevuje zavzdusnena chladici soustava? pac jsem to menil takhle jak rikas ale pak jsem nic neodvzdusnoval...ivan píše:No jestli je konstrukce motoru stejná jako 1.5i 12V a 1.3i 12V tak,když otevřeš kapotu,tak po levé ruce je tlustá hadice a vede do hlavy(levý roh hlavy),tak tam je termostat!!Wlastik píše:No a nevíte někdo kde je ten termostat a jak se mění???
Jsou tam dva šroubky na dvanáctku klíček,opatrně sundáš přírubu a ihned
ho vidíš!!Vyndáš termostat a dáš tam nový a namotuješ přírubu zpět,pečlivě to do táhneš doliješ chladicí kapalinu a pro jistotu ovzdušníš
chladicí soustavu a je to!!
Re: Tarmostat
Takze na to aby som zistil aky mam v aute termostat ho musim vybrat ?? V ponuke roznych int.obchodov su 82°C alebo 88°C ale napr. v AutoMatejcek ponukaju len 88°C. Termostat budem musiet zrejme vymenit lenze ktory vybrat ??