Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
ja mam najnizsiu spotrebu ked idem "agresivne" ale zaroven plynulo.
to znamena v praxi (niekde som to rozpisoval).. cim skor dosiahnut pozadovanu cestovnu rychlost a potom ju udrziavat co najdlhsie a vyvarovat sa postupneho pozvolneho zrychlovania.
v meste sa mi podarilo dosiahnut na 12 km useku od nastartovania so studenym motorom po zahriatie az do zastavenia v cieli 4.7 l
isiel som 50-80 km/h + 5 zastaveni na krizovatke.
to znamena v praxi (niekde som to rozpisoval).. cim skor dosiahnut pozadovanu cestovnu rychlost a potom ju udrziavat co najdlhsie a vyvarovat sa postupneho pozvolneho zrychlovania.
v meste sa mi podarilo dosiahnut na 12 km useku od nastartovania so studenym motorom po zahriatie az do zastavenia v cieli 4.7 l
isiel som 50-80 km/h + 5 zastaveni na krizovatke.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
- Reklama
Ono zaujimave spotreby tu hadzete Ja som si v poslednej dobe vsimol fakt, ze ak idem do Trnavy z mojho bydliska, tak dokazem ist pri priblizne rovnakom style jazdy priblizne o 1 l uspornejsie ako ked idem z trnavy do mojho bydliska... Zaujimave zistenie, kto vie cim to bude. Je tam sice prevysenie cca 100m, ale to by nemalo robit taky rozdiel. Asi to bude protivetrom
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
A inak najnizsiu spotrebu co som mal doteraz, tak to bolo 4,6 l/100 km na trase dlhej asi 50 km... Dodrzoval som predpisy a maximalne som sa snazil vyuzivat, aby som brzdil motorom... Po dialnici som neisiel...
Inak Andy4, tak ma teraz napadlo, ze ako u teba dopadla ta reklamacia ohladom tej hrdze na karoserii???[/b]
Inak Andy4, tak ma teraz napadlo, ze ako u teba dopadla ta reklamacia ohladom tej hrdze na karoserii???[/b]
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
Peaty, stanovisko servisu: prestriekať zinkované sú len diely ako blatníky, podbeh a dvere. To mám od istého predjacu na východnom slovensku. Ohladom toho zinkovania, od každého počujem niečo iné..dokonca dve osoby v jednej firme si úplne protirečili. Nemám slov.peaty píše:A inak najnizsiu spotrebu co som mal doteraz, tak to bolo 4,6 l/100 km na trase dlhej asi 50 km... Dodrzoval som predpisy a maximalne som sa snazil vyuzivat, aby som brzdil motorom... Po dialnici som neisiel...
Inak Andy4, tak ma teraz napadlo, ze ako u teba dopadla ta reklamacia ohladom tej hrdze na karoserii???[/b]
Na 30tis prehliadke, to bude čoskoro to doriešime.
Btw: odišlo mi to uchytenie stabilizátora na prednej náprave, čiže pri nerovnostiach to kvalitne búcha. Klasický problém nie vinou áut, ale električkových prejazdov ktoré sú v katastrofálnom stave.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Se stabilizátorem začínám pozorovat podobný problém, jak to řešili v servisu??? (V rámci záruky a nebo si platil)??? Případně na kolik to vyjde???Andy4 píše:Peaty, stanovisko servisu: prestriekať zinkované sú len diely ako blatníky, podbeh a dvere. To mám od istého predjacu na východnom slovensku. Ohladom toho zinkovania, od každého počujem niečo iné..dokonca dve osoby v jednej firme si úplne protirečili. Nemám slov.peaty píše:A inak najnizsiu spotrebu co som mal doteraz, tak to bolo 4,6 l/100 km na trase dlhej asi 50 km... Dodrzoval som predpisy a maximalne som sa snazil vyuzivat, aby som brzdil motorom... Po dialnici som neisiel...
Inak Andy4, tak ma teraz napadlo, ze ako u teba dopadla ta reklamacia ohladom tej hrdze na karoserii???[/b]
Na 30tis prehliadke, to bude čoskoro to doriešime.
Btw: odišlo mi to uchytenie stabilizátora na prednej náprave, čiže pri nerovnostiach to kvalitne búcha. Klasický problém nie vinou áut, ale električkových prejazdov ktoré sú v katastrofálnom stave.
Dík za odpověď.
Mikro, Peaty atd.: Vy nic nepozorujete na nerovnostech????
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Ešte len navštívim servis. Stabilizátory a ich uchytenie ani nedržia na sklade, takže sa to objednáva dopredu. Na záruku to asi nebudetom píše:
Se stabilizátorem začínám pozorovat podobný problém, jak to řešili v servisu??? (V rámci záruky a nebo si platil)??? Případně na kolik to vyjde???
Dík za odpověď.
Mikro, Peaty atd.: Vy nic nepozorujete na nerovnostech????
Ak zistím cenu napíšem
mx5/swiftsport/santafe/accent
Máme v servisní knížce napsáno že na díly je záruka 2 roky mimo dílu s rychlejším opotřebením... Ty díly tam jsou vyjmenovány a stabilizátor mezi nimi není, takže teoreticky by měl být v záruce, ale uvidíme...Andy4 píše:Ešte len navštívim servis. Stabilizátory a ich uchytenie ani nedržia na sklade, takže sa to objednáva dopredu. Na záruku to asi nebudetom píše:
Se stabilizátorem začínám pozorovat podobný problém, jak to řešili v servisu??? (V rámci záruky a nebo si platil)??? Případně na kolik to vyjde???
Dík za odpověď.
Mikro, Peaty atd.: Vy nic nepozorujete na nerovnostech????
Ak zistím cenu napíšem
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
NApiš pak jak si dopad, já ´tě budu asi následovat, zatím to moc netluče, ale poslední 3000km pozoruju že se to zhoršuje, na přejezdech a jiných nerovnostech. Mím najeto 22500km.Andy4 píše:Super TIP Ďakujemtom píše:Máme v servisní knížce napsáno že na díly je záruka 2 roky mimo dílu s rychlejším opotřebením... Ty díly tam jsou vyjmenovány a stabilizátor mezi nimi není, takže teoreticky by měl být v záruce, ale uvidíme...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Pekny vecer, no vidim ze new accentakov je pomerne vela, tak aj ja som si kupil toto auticko a som velmi rad ze po podrobnom precitani celeho fora su vsetci s tymto autom spokojny, samozrejme aj ja. Auto mam uz dva mesiace najazdených cca 5500 km. Vasa naj tema je samozrejme spotreba. No ja mam tu 1,4 a vypada to nasledovne po mojom testovani. Ked "dodrzujem" tak to cuca 5,9 mal som aj 5,3 ak "nedodrzujem" a nechcem sa zabit tak je to 6,3 v meste ked fakt vyjazdim celu nadrz v meste tak je to 8 inac kombinovane 6,9 a to fakt idem normalne slovensky na plny plyn. Poslednu temu ktoru ste tu dost preberali je lak. No ja patrim do rodiny Depeche tak musim samozrejme casto umyvat ale to tesi tak nemam s tym problem vsetky auta co som mal tak som umyval zasadne rucne voskoval pravidelne tak to je prvorada zasada k uchovaniu ziariveho laku. Ten lak nieje az taky najhorsi a skrabance patria k autu aj oderky vsak na com by som sa potom rozculoval. Som perkvapeny ako sa vsetky farby hodia k tomuto autu. Ale ako to tu uz bolo spomenute cierna "vzbudzuje"
Hyunday Accent BLACK EBONY
Renault Scenic
Renault Scenic
Stabilizátor prednej nápravy, a jeho upevnenie na náprave. Kôli ranám ktoré podvozok pohltí sa po čase na niektorom mieste uvoľní, resp praskne a začne o nejakú časť nápravy klepkať. Počuť to pri prejazde miernych nerovností.peaty píše:Hm, akosi som mimo obraz... O aky stabilizator sa jedna? Kde sa presne nachadza? Inak ak je to tak, ze to uz robi problemy, tak to nie je moc dobra vizitka pre Accent. Odchadza to velmi skoro...
Peaty: ak ťa to poteší tak na všetkých VW group produktoch to odchádza po 15tis KM pri fabke TDI za 600 tis by ma to vážne nahnevalo.Na Ochcavke som to menil vždy keď sa vypúšťal olej....a stálo to 280Sk/ks .
Je to vizitka našich "dobrých ciest".
Už len čakám na príspevok experta s 1,4i ...že kôli tým 80kg naviac oproti váhe benzínu.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Peaty, necuduj sa, auta jednoducho Trnavu miluju (:-)) ....peaty píše:Ono zaujimave spotreby tu hadzete Ja som si v poslednej dobe vsimol fakt, ze ak idem do Trnavy z mojho bydliska, tak dokazem ist pri priblizne rovnakom style jazdy priblizne o 1 l uspornejsie ako ked idem z trnavy do mojho bydliska... Zaujimave zistenie, kto vie cim to bude. Je tam sice prevysenie cca 100m, ale to by nemalo robit taky rozdiel. Asi to bude protivetrom
PS: pre cezpolnych, ked to tu nepoznate, dajte si pozor na diery. V nedelu teraz jedno auto spadlo do dvojmetrovej jamy na ceste pred poliklinikou tak, ze ho museli vytahovat zeriavom. Niekde by som mal mat fotky, ak by niekto chcel ...