Zmenšení průměru sání
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Omezení
Tato redukce je poněkud nešťastný díl vozu.
1. Z lidí na internetu nikdo nevěděl zdůvodnit proč to tam je, ale taky nikdo nedokázal říct co to udělá když to tam nebude. Názory se pohybují od - neudělá to nic, až po - abys nejezdil na chudou směs, mohly by se podpálit ventily.
2. V Hyundai salonu ani podle čísla vin kastle, díl který ležel na stole nedokázali identifikovat, podle nich se žádný takový šmejd do Lanter nemontoval.
3. Všechny díly kolem tohoto bazmeku jsou shodné s díly montovanými do Lanter 83 kw. Vstřikovače, vedení vzduchu, filtr, svíčky. Čili vše co by mohlo mít vliv na složení či zapálení směsi.
4. Jediná neznámá je řídící jednotka. Tady jsem se domlouval na změření složení výf. plynů s bazmekem a bez něj. Poble názorů moudrých by se měl pokud by bylo něco špatně objevit rozdíl a z něj by se dalo usoudit co je asi špatně. Zatím nerealizováno. Čas a peníze.
5. Subjektivní dojmy - Auto jede o mnoho lépe, spotřeba poklesla.
Jezdím bez toho omezení, skutečně se přikláním k názoru že to tam němci montovali kvůli pov. ručení.
Pokud se něco dozvíš, či zjistíte nějakou zradu nebo vysvětlení pošli SZ nebo napiš příspěvek, ať jsem taky chytřejší.
Zdar
RADE622
1. Z lidí na internetu nikdo nevěděl zdůvodnit proč to tam je, ale taky nikdo nedokázal říct co to udělá když to tam nebude. Názory se pohybují od - neudělá to nic, až po - abys nejezdil na chudou směs, mohly by se podpálit ventily.
2. V Hyundai salonu ani podle čísla vin kastle, díl který ležel na stole nedokázali identifikovat, podle nich se žádný takový šmejd do Lanter nemontoval.
3. Všechny díly kolem tohoto bazmeku jsou shodné s díly montovanými do Lanter 83 kw. Vstřikovače, vedení vzduchu, filtr, svíčky. Čili vše co by mohlo mít vliv na složení či zapálení směsi.
4. Jediná neznámá je řídící jednotka. Tady jsem se domlouval na změření složení výf. plynů s bazmekem a bez něj. Poble názorů moudrých by se měl pokud by bylo něco špatně objevit rozdíl a z něj by se dalo usoudit co je asi špatně. Zatím nerealizováno. Čas a peníze.
5. Subjektivní dojmy - Auto jede o mnoho lépe, spotřeba poklesla.
Jezdím bez toho omezení, skutečně se přikláním k názoru že to tam němci montovali kvůli pov. ručení.
Pokud se něco dozvíš, či zjistíte nějakou zradu nebo vysvětlení pošli SZ nebo napiš příspěvek, ať jsem taky chytřejší.
Zdar
RADE622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
- Reklama
Re: Omezení
Ja to udelam az dame vsichny veci dohromady jako provozny kapaliny, svicky, atd. Rozvodak a ostatni rozvody jsou vymeneny . Podvozek super. Dam te vedet jak to jde.rade622 píše:Tato redukce je poněkud nešťastný díl vozu.
1. Z lidí na internetu nikdo nevěděl zdůvodnit proč to tam je, ale taky nikdo nedokázal říct co to udělá když to tam nebude. Názory se pohybují od - neudělá to nic, až po - abys nejezdil na chudou směs, mohly by se podpálit ventily.
2. V Hyundai salonu ani podle čísla vin kastle, díl který ležel na stole nedokázali identifikovat, podle nich se žádný takový šmejd do Lanter nemontoval.
3. Všechny díly kolem tohoto bazmeku jsou shodné s díly montovanými do Lanter 83 kw. Vstřikovače, vedení vzduchu, filtr, svíčky. Čili vše co by mohlo mít vliv na složení či zapálení směsi.
4. Jediná neznámá je řídící jednotka. Tady jsem se domlouval na změření složení výf. plynů s bazmekem a bez něj. Poble názorů moudrých by se měl pokud by bylo něco špatně objevit rozdíl a z něj by se dalo usoudit co je asi špatně. Zatím nerealizováno. Čas a peníze.
5. Subjektivní dojmy - Auto jede o mnoho lépe, spotřeba poklesla.
Jezdím bez toho omezení, skutečně se přikláním k názoru že to tam němci montovali kvůli pov. ručení.
Pokud se něco dozvíš, či zjistíte nějakou zradu nebo vysvětlení pošli SZ nebo napiš příspěvek, ať jsem taky chytřejší.
Zdar
RADE622
Diky moc!
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
vykon
trosku sem to tady sledoval a doufam ze jsem to pochopil dobre abych ted nebyl za blba,takze u slabejsich lanter to smysl ma protoze se vykon zvetsi ze ale u te 84Kw to tam ani neni takze neni potreba nic oddelavat ze?ja jsem zatim toho nazoru ze to nemuze nic udelat kdyz se ta vlozka vydela
Jiřa
Jiřa
Jiřa
Jiřa
Máš pravdu, je to jen u Lanter, které mají omezený výkon motoru tou přepážkou, jak je vidět na mých fotkách. U silnějších ( neomezených) verzí to není. Takže pokud máš 84 kw určitě to tam nemáš. Sloužilo to na snížení výkonu motoru asi jen v Německu, bývalém spolkovém.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Zmensenie sania je najjednoduchsi sposob ako znizit vykon motora. Pri zmenseni prierezu sania sa vykon znizi len vo vysokych otackach, pri nizsich otackach (odhadujem do 3500ot/min) by sa malo auto spravat rovnako. Teda podrobnejsie: v zavislosti od otvorenia skrtiacej klapky by do urciteho uhla jej otvorenia nemal byt ziadny rozdiel (nezmeneny prietok vzduchu). Zmena nastava pri plne otvorenej skrtiacej klapke a vyssich otackach (obmedzenie mozneho prietoku vzduchu). Vysledok: ak vyberiete ten omedzovac prietoku vzduchu, tak narast vykonu by mal byt citelny vo vyssich otackach. Riadiaca jednotka by sa s tym mala vysporiadat (na zaklade udajov z lambda sondy by mala upravit dlzku vstrekov aby motor nebezal na chudobnu zmes). Berte to ako teoreticke fakty. V skutocnosti ak riadiaca jednotka nevie natolko zmenit dlzku vstreku, tak by mohli nastat problemy, o ktorych ste uz pisali, ale ja o tom nie som presvedceny (verim, ze riadiace jednotky su velmi inteligentne naprogramovane aby motor fungoval v kazdej chvili aj ked za cenu nizsieho vykonu(plati, ak daky senzor(labda a ine) nefunguje). Kto neveri nech spravi daky pokus. Napr. namontovat ten omedzovac do Lantry 84kW. Sorry za dlhe reci.
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
- joaquinito_lopez
- *
- Příspěvky: 35
- Registrován: 03 srp 2005, 09:12
- Bydliště: Miami
- Kontaktovat uživatele:
Hola Amigos!
Tak redukce je pryc!!!!
Ta prace trval asi 15 minut , jenom trozku problem se spodni sroubama.
Kdyz jsem ridil to auto predtim tak jsem rekl ze 1.6 16V 66Germany Kw tahne malo. Jsem sviklej na svuj Accent 1.3 64 Kw.
Tak..... prvni dojem.
- Auto tahne lip..o hodne..jak rekl majitel.
- lepsi dynamika v 5000-7000 otacky.
Spotreba nevim jeste, dam vedet.
A ten prispevek...mooocccc dobry.....!!!!!!!
Tak redukce je pryc!!!!
Ta prace trval asi 15 minut , jenom trozku problem se spodni sroubama.
Kdyz jsem ridil to auto predtim tak jsem rekl ze 1.6 16V 66Germany Kw tahne malo. Jsem sviklej na svuj Accent 1.3 64 Kw.
Tak..... prvni dojem.
- Auto tahne lip..o hodne..jak rekl majitel.
- lepsi dynamika v 5000-7000 otacky.
Spotreba nevim jeste, dam vedet.
A ten prispevek...mooocccc dobry.....!!!!!!!
Con Hyundai, Hasta La Victoria Siempre!
Dodge Stratus 98 2.4 16 DOHC 150 HP Red Wine
Dřive: Accent 1.3i 12V 2000 Desert Sand
Chevrolet Belair 1955
Pristi rok: Sonata, Tucson, Tiburon !
Dodge Stratus 98 2.4 16 DOHC 150 HP Red Wine
Dřive: Accent 1.3i 12V 2000 Desert Sand
Chevrolet Belair 1955
Pristi rok: Sonata, Tucson, Tiburon !
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
Proč váháš není třeba ,bylo to tam dané kvůly povinýmu ručení v Německu,Němci platí podle kubatůry,jinak ty motory jsou autentické!!TomXP píše:Jak jste dopadli ? Casu na test bylo dost Ja mam to same, ale porad s vytahnutim omezovace vaham, vaham....
P.s Aspoň co vím já!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Problém by neměl být žádnej Ecu se přispůsobí!!TomXP píše:Jasne kluci diky ! Ja se bojim jenom te smesi benzin - vzduch, aby nebyl nejaky problem s chudsi smesi a ventilama....
P.s Píšu záměrně neměl by být problém ,ale auto je pouze stroj,který se rád rozbijí!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Dotal jsem odpoved primo od hlavniho prodejce CR, tak ho tady zanecham pro informaci.
Vážený pane,
podle našich informací byl výkon z Vámi uváděných důvodů snížen pouze mechanicky a to destruktorem. Ve Vašem případě by tedy mělo stačit vyndání tohoto destruktoru bez dalších úprav.
S pozdravem
Jedlička Antonín
Technický ředitel
HYUNDAI Motor CZ s.r.o.
www.hyundaimotor.cz
tel.: +420 251 025 330
fax: +420 251 626 965
e-mail:jedlicka.antonin@hyundaimotor.cz
Vážený pane,
podle našich informací byl výkon z Vámi uváděných důvodů snížen pouze mechanicky a to destruktorem. Ve Vašem případě by tedy mělo stačit vyndání tohoto destruktoru bez dalších úprav.
S pozdravem
Jedlička Antonín
Technický ředitel
HYUNDAI Motor CZ s.r.o.
www.hyundaimotor.cz
tel.: +420 251 025 330
fax: +420 251 626 965
e-mail:jedlicka.antonin@hyundaimotor.cz
Hyundai už nemám, ale za to to tu mám rád, vždycky jsem tu našel radu