Elantra - klepot

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Vubo
*
Příspěvky: 11
Registrován: 30 srp 2007, 10:24

Elantra - klepot

Příspěvek od Vubo »

Ahojte,
vie mi niekto poradiď? Kúpil som Elantru r.v.2003 1,6 a pri naštartovaní, po dlhšom státi motor zaklepe akoby od ventilov (dosť silno) a po prejdení cca 300m ide už pekne po tichu. olej mám nový 5 - 40 a má nabehané 220000km.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

to se tu už myslim řešilo že to dělaj ventily..mi to taky dělaj ale tak 15 vteřin a přestane to když se hodí do toho spravneho rytmu...zkus pokoukat určo se to tady řešilo...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
soto
**
Příspěvky: 182
Registrován: 02 úno 2006, 16:01
Bydliště: Bratislava / Presov

Příspěvek od soto »

Co sa tyka oleja tak pri 220 tis. km uz by som siel do polosyntetiky (5w40 je asi plna syntetika). Inac za 3,5 roka nabehat 220 tis. km to muselo byt teda poriadne sluzobne auto.
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001

Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Uživatelský avatar
Jirka
****
Příspěvky: 1046
Registrován: 14 črc 2005, 15:12
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Jirka »

Jsou to hydroštely na ventilech. Prvně rozhodně vyměň olej, jak píše Soto, spíš polosyntetiku nějakej 10W40. Rozhodně ne nějakej obyč. ale něco lepšího (Castrol, Mobil, Shell). Pokud to nepřestane, můžeš nechat hydroštely vyměnit ale už bych kecal kolik stojí. Tuším 500-600 ks x 16 = 8-10tis. + práce.. No viděl bych to tak na 15tis?? To ti poví nějakej mechanik.
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv., Obrázek
PRODÁNO 05/2012
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

Jirka: to je ten horsi pripad, kdyz budou klepat 2-3, tak to jeste jde...moje Nexie mlatila porad, byly to dobry rany, pak jsem si koupil med do motoru za 250Kc (kamarad dela ve Fordu a tam to prej musej davat skoro do kazdyho, pac to jsou neskutecny jebky ) a hle, prestalo to:) v Hyundai mi ji vzali na protiucet Soante a byl pokoj navzdy.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

Jirka píše:Jsou to hydroštely na ventilech. Prvně rozhodně vyměň olej, jak píše Soto, spíš polosyntetiku nějakej 10W40. Rozhodně ne nějakej obyč. ale něco lepšího (Castrol, Mobil, Shell). Pokud to nepřestane, můžeš nechat hydroštely vyměnit ale už bych kecal kolik stojí. Tuším 500-600 ks x 16 = 8-10tis. + práce.. No viděl bych to tak na 15tis?? To ti poví nějakej mechanik.
hups no tos mě fakt nepotěšil s tou cenou ale naštěsti pokud by mi to dělalo 12 ventilu teda u mě ne u kolegy co se ptal...tak by to vyšlo levněji a praci no dal bych to kamaradovi co děla do aut..tak by to tak divoke nemuselo byt snad ....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Vubo
*
Příspěvky: 11
Registrován: 30 srp 2007, 10:24

Příspěvek od Vubo »

Tak dík za rady, skúsim najprv vymeniť olej a potom uvidím. :idea:
Odpovědět

Zpět na „ELANTRA“