Tak doufam, ze se Mac nebude zlobit . . .
Na adrese
http://www.hfp.iap.pl/?id=24525&location=f&msg=1 je jeho kara pekne popsana.
"Getz 1,6 16V DOHC ściągnięty z Korei na zamówienie (silnik nie oferowany w Polsce) w październiku 2003 roku. Prawdopodobnie do tej pory jest to jedyny Getz 1,6 w Polsce, ale nie mam co do tego pewności
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeśli jeszcze ktoś ma takiego - kontakt mile widziany (
mac000@interia.pl)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Z dotychczasowych modyfikacji najważniejsze są przede wszystkim kółeczka - z seryjnych zostały tylko stalowe 14 wykorzystywane do oponek zimowych, natomiast w sezonie letnim mój Hultaj stoi na 16-calowych alusach i oponkach 195/45R16 Uniroyal RainSport1. Oprócz tego jest jeszcze skromne audio (do serii dodany 30 cm subwooferek zasilany ze wzmacniacza, jednostka sterująca Clarion). Autko spisuje się na razie świetnie (niecałe 15 000 km). Świetna dynamika (105 koni robi swoje), silniczek jest cichutki i bardzo chętnie przyspiesza bez jakichkolwiek oporów, skrzynia dobrana idealnie, pracuje jak marzenie - biegi można zmieniać jednym palcem (to chyba zasługa mechanizmu cięgnowego). Do prowadzenia też nie można mieć zastrzeżeń - zawieszenie jest kompromisem pomiędzy komfortem i jazdą bardziej sportową, choć czasami może wydawać się ciut za miękkie (to rzecz gustu, a ja lubię raczej agresywną jazdę). Na pewno ogromne znaczenie dla trzymania się drogi mają niskoprofilowe, sztywne opony o agresywnej, deszczowej rzeźbie bieżnika. Do tej pory nigdy nie podróżowało mi się tak bezpiecznie podczas deszczu - typowe polskie koleiny wypełnione wodą nie stanowią już większego problemu
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No i to by chyba było tyle mojego opisu... jeśli mi się coś przypomni to dodam
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdro dla wszystkich Hultajowców!!"