4 lidé v Accentu
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Takze pani, podla mudrej xls tabulky, ktoru spravil niekto sikovny z klubu cisto teoreticky by moj Accent vytiahol maximalne 205 km/h a to by musel tocit 6000ot/min!!!!!!!! a verte, ze Accent LC 2. generacie mal uz dlhsiu prevodovku. Ja som na tom mojom tatosovi siel najviac 180 v Nemecku - tocilo to 5200ot/min. Nebolo to maximum - viem si predstavit, ze by to slo max 195km/h (5700ot/min po precipovani 70kw, original 62kw pri 5500ot/min), co je poloha max vykonu - potom krivka vykonu prudko klesa a to mi verte, ze uz by to dalej neslo. Inak v 180 mi to auto krasne sedelo na Nemeckej hladuckej ceste, ale tych 220 si neviem predstavit ani ked mam 195/50 R15 a H&R sportove pruzenie. Btw. ak to MartasZovi vykuri ''len'' 220 tak aj 180 je 1.3 total brutal uspech.
Tot fsio a do ZABITIA
Tot fsio a do ZABITIA
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
nemůžu než souhlasit. Taky si uvedomte ze mezni rychlost roste s kvadrátem rychlosti (pro neznalé, každý další 1km/h spotřebuje mnohem víc energie než předchozí kvůli odporu vzduchu. Nikoli konstantí...) Takže řekněme že do 190 to plus mínus doleze. Kdyby to měl fakt s dobrým větrem v zádech a malá hustota vzduchu a dobře seřízenej motor (+nějaká ta úprava) pak byvh věřil i 200km/h ale víc už ani ťuk... v Accentovi se každá dekáda nad 160 tlačí pekelně dlouho
Naposledy upravil(a) Melkor dne 13 zář 2007, 12:04, celkem upraveno 1 x.
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
ty vago tak to má asi spešl motor
Já mám Accent LC a je u něho psáno 63kW při 5.500/min
Když jsem jel v něm sám tak šel na 190 km/h.Bych chtěl vidět toho frajera na pětku 220 a jen 5000 otáček
Možná by se tomu dalo věřit když by tam měl 6-ti kvalt
Já mám Accent LC a je u něho psáno 63kW při 5.500/min
Když jsem jel v něm sám tak šel na 190 km/h.Bych chtěl vidět toho frajera na pětku 220 a jen 5000 otáček
Možná by se tomu dalo věřit když by tam měl 6-ti kvalt
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
jo jsou to kecy kazdopadne si taky uvedomte ze udaj na tachometru ukazuje o 10km/h min nez ve skutecnosti jedete ,overeno radarem:p
takze ja jsem vytahl asi cca 190 a vic mozna by to jeste slo ale to uz bych musel mit fakt prazdnou a rovnou cestu protoze to zrychlovani je fakt pomale ,ono je pomale uz od 160 ale od 190 uz to je spis o tom jak zafouka vitr atd:p
takze ja jsem vytahl asi cca 190 a vic mozna by to jeste slo ale to uz bych musel mit fakt prazdnou a rovnou cestu protoze to zrychlovani je fakt pomale ,ono je pomale uz od 160 ale od 190 uz to je spis o tom jak zafouka vitr atd:p
Hyundai ACCENT 1.3 62kw 1997
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Drobně opravím Laza,určitě chtěl napsat,že tacho ukazuje více než je skutečná rychlost(tak je to u všech aut).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
No jo no Ten otackomer mi vyletel von oknom co som si nevsimolSelshig píše:stejna palubovka jako ja jen ji mam zeleně podsvícena....koukam raději ses nekoukal na otačkoměr co (ironie)
Ale tak chybat nebude
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Jo to mě favorit ukazoval tacho 160 a GPS jen 130,jen jestli to není podobný případ.Korálek píše:ty vago tak to má asi spešl motor
Já mám Accent LC a je u něho psáno 63kW při 5.500/min
Když jsem jel v něm sám tak šel na 190 km/h.Bych chtěl vidět toho frajera na pětku 220 a jen 5000 otáček
Možná by se tomu dalo věřit když by tam měl 6-ti kvalt
Accent LC CF1 1.3 2006
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8147
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ty si mal vo favorite GPS? wicked to muselov interieri vyzerat... zvysenie ceny auta o 200%antek píše:Jo to mě favorit ukazoval tacho 160 a GPS jen 130,jen jestli to není podobný případ.Korálek píše:ty vago tak to má asi spešl motor
Já mám Accent LC a je u něho psáno 63kW při 5.500/min
Když jsem jel v něm sám tak šel na 190 km/h.Bych chtěl vidět toho frajera na pětku 220 a jen 5000 otáček
Možná by se tomu dalo věřit když by tam měl 6-ti kvalt
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023