pleteš, facelift je má takyHunter píše:dost oleje tam je - to kontroluji často...
hydrostel je jen na motorech s atomat. seřizováním ventilů ne ? Já mám J1 (sice r. 95 ale facelift) a tam je podle mě jen manuální.... nebo se pletu
divny zvuk z motora - lantra J1
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
jestly tam mas hydra tak to bude ono. me se na to tenkrat dival takovej deda mechanik. prilozil k hlave (motoru) sroubovak chodil kolem motoru a presne mi rek jakej hydrostel mi klepe. ale rek mi ze z 90% s tim uz nic neudelam pac mam vybehany ulezeni hydra. Ja uz klepu skoro rok, jak pises je to jak diesel. vrazil sem do toho cca 10 000.- a klepe (svina)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
ještě se budu bránit ....
mám (jak už jsem psal) 1.5 MPI a podle tech dat je automatická vůle ventilů jen u 1.6 DOHC a 1.8 DOHC, ale 1.5i má sací 0.15mm a výfukové 0.25mm
=> není automatická
navíc jsem byl min. týden na seřízení ventilů u Hyundaie - tak by se přece ozvali, že je automatické
Tak co to tam tedy klepe ? Nebo resp. co vyměnit ?
mám (jak už jsem psal) 1.5 MPI a podle tech dat je automatická vůle ventilů jen u 1.6 DOHC a 1.8 DOHC, ale 1.5i má sací 0.15mm a výfukové 0.25mm
=> není automatická
navíc jsem byl min. týden na seřízení ventilů u Hyundaie - tak by se přece ozvali, že je automatické
Tak co to tam tedy klepe ? Nebo resp. co vyměnit ?
- vladinko-SK
- **
- Příspěvky: 130
- Registrován: 03 čer 2006, 18:34
- Bydliště: Zvolen - SK
- Kontaktovat uživatele:
Mozno priznaky mame rovnake ale pricinu asi nie ... . Teda neviem.
Ja som po vyskyte toho zvuku menil komplet rozvody, este aj nejaky drziak napinacej kladky spolu s kolikom na ktorom to drzi (to borci v hyundai na mna cumeli ze co to chcem, ze to oni nikdy nemenili). pretoze podla sledovania ten zvuk uzko suvisel s rozvodmi. Rezonovalo mi to presne v urcitych otackach, pod nimi nie a ani nad nimi, ako nahlte sa zvuk menil, remen na hornych ozubenych kolesach poskocil o cca 1-2 mm na pravo alebo na lavo, takze to asi bolo ono.
O co vacsie bolo moje prekvapenie ked sa vsetko v rozvodoch vymenilo, a ten zvuk bol pri nastartovani ZASE !!! ale oproti tomu co bolo predtym to trvalo len cca 5-10 minut kym sa zahreje motor na prevadzkovu teplotu. Vylucil som ostatne agregaty ako servo, klimu, vodnu pumpu, alt, to vsetko bolo odpojene a zvuk tam bol ... takze neviem. Vsetci tu okolo mna su bezradni. A hydrostel? POvedali mi ze keby to bolo on tak sa ozyva nielen pri starte ale v podstate stale, a ono ten motor ked sa zohreje je tichucky a slape ako svajciarske hodiny ...
Ja som po vyskyte toho zvuku menil komplet rozvody, este aj nejaky drziak napinacej kladky spolu s kolikom na ktorom to drzi (to borci v hyundai na mna cumeli ze co to chcem, ze to oni nikdy nemenili). pretoze podla sledovania ten zvuk uzko suvisel s rozvodmi. Rezonovalo mi to presne v urcitych otackach, pod nimi nie a ani nad nimi, ako nahlte sa zvuk menil, remen na hornych ozubenych kolesach poskocil o cca 1-2 mm na pravo alebo na lavo, takze to asi bolo ono.
O co vacsie bolo moje prekvapenie ked sa vsetko v rozvodoch vymenilo, a ten zvuk bol pri nastartovani ZASE !!! ale oproti tomu co bolo predtym to trvalo len cca 5-10 minut kym sa zahreje motor na prevadzkovu teplotu. Vylucil som ostatne agregaty ako servo, klimu, vodnu pumpu, alt, to vsetko bolo odpojene a zvuk tam bol ... takze neviem. Vsetci tu okolo mna su bezradni. A hydrostel? POvedali mi ze keby to bolo on tak sa ozyva nielen pri starte ale v podstate stale, a ono ten motor ked sa zohreje je tichucky a slape ako svajciarske hodiny ...
Hyundai Lantra 1,8 GT (G4CN), 15" elektrony