no ja som tu tiezdiosko píše:Aspon nebudem sam co sa tu prezentuje s True Blue.rodny píše:...25.9.2007 si jdu pro accenta 1.5cdi elegance true blue...
Prajem vela stastnych kilometrov.
Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
zdravim, nez jsem precetl vsech 94 stran,tak jsem mel oci jak kralik vubec nevim jak to do utery preziju uz se moc tesim,a podle vasich reakci na todle auticko se tesim dvojnasobek.... a navic to bude zmena pro me jako hrom,dosud jsem jezdil skodovkou a v praci mi pujcovali lagunu,megana nebo transita....ale stejne to bude velka zmena....a k ty barve.dlouho jsem vahal..puvodne jsem chtel ebony black nebo vine red ale tu nemeli,tak to vyhrala true blue:-) no a nad motorem jsem nevahal
Předpokládám že sis ho objednal na Kladně...rodny píše:zdravim, nez jsem precetl vsech 94 stran,tak jsem mel oci jak kralik vubec nevim jak to do utery preziju uz se moc tesim,a podle vasich reakci na todle auticko se tesim dvojnasobek.... a navic to bude zmena pro me jako hrom,dosud jsem jezdil skodovkou a v praci mi pujcovali lagunu,megana nebo transita....ale stejne to bude velka zmena....a k ty barve.dlouho jsem vahal..puvodne jsem chtel ebony black nebo vine red ale tu nemeli,tak to vyhrala true blue:-) no a nad motorem jsem nevahal
Jinak je to super autíčko (Až na ty slavný stabilizátory)
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
ne na kladne ne,tam bejvam malokdy.ted jsem hodne v praze ,tak jsem si ho objednal v pruhonicich....tom píše:Předpokládám že sis ho objednal na Kladně...rodny píše:zdravim, nez jsem precetl vsech 94 stran,tak jsem mel oci jak kralik vubec nevim jak to do utery preziju uz se moc tesim,a podle vasich reakci na todle auticko se tesim dvojnasobek.... a navic to bude zmena pro me jako hrom,dosud jsem jezdil skodovkou a v praci mi pujcovali lagunu,megana nebo transita....ale stejne to bude velka zmena....a k ty barve.dlouho jsem vahal..puvodne jsem chtel ebony black nebo vine red ale tu nemeli,tak to vyhrala true blue:-) no a nad motorem jsem nevahal
Jinak je to super autíčko (Až na ty slavný stabilizátory)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
panove & dami
zverejnil som prvu recenziu noveho Accneta na servri moje.auto.cz
http://moje.auto.cz/Mexican82/asent.html
zverejnil som prvu recenziu noveho Accneta na servri moje.auto.cz
http://moje.auto.cz/Mexican82/asent.html
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
... samozrejme aj Tebe nech Accentík prináša len potešenie z jazdyJoe TT píše:Nazdar dusser,dusser píše:Páni,
chcem sa aj opýtať, nemá niekto schému elektroinštalácie pre 1,5 CRDi Elegance?
V elektronickej forme by to bolo naozaj super
tiez som sa na to pytal, ale zatial sa nikto neozval. Drzim Ti palce, aby si nieco zohnal. Nech Ti to jazdi.
ak niečo zoženiem, dám to do fóra (myslím tú elektroschému)
Hyundai Accent 05 / 2007
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
Veeelmi podobne ako ja, az na tie sluzobne auta. Tie mame inerodny píše:***cut***....ale stejne to bude velka zmena....a k ty barve.dlouho jsem vahal..puvodne jsem chtel ebony black nebo vine red ale tu nemeli,tak to vyhrala true blue:-) no a nad motorem jsem nevahal
Zda sa, ze este aj motor a farba budu rovnake.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Ludia help!!
Neviem ci sa to tu rozoberalo, alebo mate niekto podobne skusenosti, no mam takyto problem.
Stojim v kopci, zaradim spiatocku a idem cuvat do kopca ...
Rozum da, ze pridam viac plynu aby som sa nepraskol do auta v predu ...
Sice auticko sa pohne plynulo, ale .... ALE ten smrad od prevodovky je PRISERNY!!!!
Robi to aj niekomu inemu???? Alebo som jediny??? Ak som, tak je to potom ale vec na servis, ci nie???
Prosim poradte. Auticko mam tyzden a nabehnute je cca 500 km.
Vdaka za rady
Neviem ci sa to tu rozoberalo, alebo mate niekto podobne skusenosti, no mam takyto problem.
Stojim v kopci, zaradim spiatocku a idem cuvat do kopca ...
Rozum da, ze pridam viac plynu aby som sa nepraskol do auta v predu ...
Sice auticko sa pohne plynulo, ale .... ALE ten smrad od prevodovky je PRISERNY!!!!
Robi to aj niekomu inemu???? Alebo som jediny??? Ak som, tak je to potom ale vec na servis, ci nie???
Prosim poradte. Auticko mam tyzden a nabehnute je cca 500 km.
Vdaka za rady
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
mne sem-tam sptaocka akoby nezaberie, stali ale vyradit a zaradit znovu a zbytocne to nevytacat... ziadny smrad ale necititvmb píše:Ludia help!!
Neviem ci sa to tu rozoberalo, alebo mate niekto podobne skusenosti, no mam takyto problem.
Stojim v kopci, zaradim spiatocku a idem cuvat do kopca ...
Rozum da, ze pridam viac plynu aby som sa nepraskol do auta v predu ...
Sice auticko sa pohne plynulo, ale .... ALE ten smrad od prevodovky je PRISERNY!!!!
Robi to aj niekomu inemu???? Alebo som jediny??? Ak som, tak je to potom ale vec na servis, ci nie???
Prosim poradte. Auticko mam tyzden a nabehnute je cca 500 km.
Vdaka za rady
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Vymena radia
Nazdar, sledujem toto forum uz asi pol roka, odkedy som majitelom Accentu, ale az teraz som sa rozhodol napisat.
Chcem sa spytat, menil z vas uz niekto ten Pionner co tam davaju pri predaji?
Vcera som sa konecne k tomu dostal, a skoro ma porazilo.
To ze ten Pionner je od zaciatku na krivo som vedel, ale ked som ho vytiahol tak som zitil preco.
Chlapci v servise si moc hlavu nelamali a ked zitili, ze original sachta na radio z plechu je nakrivo a je aj mala, tak ten ramik co drzi radio rozrezali na dva kusi a strcili tam iba jednu polovicku a do nej zasunoli toho Pajaca.
Ta original sachta je nabodovan na dieviatich zvaroch a neda sa s nou pohnut. Cez vikend budem musiet rozobrat polovicu palubovky, aby som tu sachtu vyrval von a osadit tam ten original ramik.
Robil to uz niekdo?
A pokial ide o auto:
1. soferova sedacka mi zo caciatku trosku vrzgala, ale uz to nerobi.
2. pri pohynani do kopca je tu spojku alebo prevodovku citit poriadne a to aj v tedy, ked sa snazim moc nepridavat. Pytal som sa na to v servise a povedali mi, ze auto ma tri roky zaruku, a ze ked sa nieco stane, tak to potom budeme riesit. Co bude po troch rokoch, to je im asi jedno:-)))
3. Jeden problem uz riesili, v palivom cerpadle vypadla nejaka klapka co v nom udrziavala tlak, a po dlhsom vypnuti motora to nestartovalo na prvi raz. Dal som im to a najprv vymenili FW v riadacej jednotke - nepomohlo. Na druhy raz prekodovavali imoblilizer - nepomohlo. Potom som im ho tam nechal na cely den, rozobrali, celu palivovu sustavu a ked konecne dosli na to, ze to cerpadlo je v haji, tak co myslite, ze spravili? Isli do showroomu a vymontovali z noveho Accenta a dali ho mne:-))
A do toho noveho dali to moje opravene:-)) Ale vraj sa to opravovat nema, lebo je to cele zaliate v nejakom plaste, ale im sa to podarilo:-))) Ale teraz startuje ako hodinky.
4. To dusenie po nastartovani robi stale, aj ked mi vyemnili FW v riadacej jednotke.
5. Mam ciernu farbu a ten lak je fakt brutalne makky. Najviac ma to stve, ked ho umyjem, tedy je na nom vidiet asi milion skrabancekov. Nieze by som cakal zazraky, ale aby som nechtom skarabol skoro az po plech, to je fakt sila.
Takze asi tolko, trosku som sa rozpisal, ale hadam mi to raz za pol roka odpustite.
Len chcem este raz poprosit, ak uz niekto rozoberal pristorjuvku, bol by som rad, keby hodil foto, alebo aspon popisal, kde su sroby aby so mto zbytocne netrhal:-)))
Chcem sa spytat, menil z vas uz niekto ten Pionner co tam davaju pri predaji?
Vcera som sa konecne k tomu dostal, a skoro ma porazilo.
To ze ten Pionner je od zaciatku na krivo som vedel, ale ked som ho vytiahol tak som zitil preco.
Chlapci v servise si moc hlavu nelamali a ked zitili, ze original sachta na radio z plechu je nakrivo a je aj mala, tak ten ramik co drzi radio rozrezali na dva kusi a strcili tam iba jednu polovicku a do nej zasunoli toho Pajaca.
Ta original sachta je nabodovan na dieviatich zvaroch a neda sa s nou pohnut. Cez vikend budem musiet rozobrat polovicu palubovky, aby som tu sachtu vyrval von a osadit tam ten original ramik.
Robil to uz niekdo?
A pokial ide o auto:
1. soferova sedacka mi zo caciatku trosku vrzgala, ale uz to nerobi.
2. pri pohynani do kopca je tu spojku alebo prevodovku citit poriadne a to aj v tedy, ked sa snazim moc nepridavat. Pytal som sa na to v servise a povedali mi, ze auto ma tri roky zaruku, a ze ked sa nieco stane, tak to potom budeme riesit. Co bude po troch rokoch, to je im asi jedno:-)))
3. Jeden problem uz riesili, v palivom cerpadle vypadla nejaka klapka co v nom udrziavala tlak, a po dlhsom vypnuti motora to nestartovalo na prvi raz. Dal som im to a najprv vymenili FW v riadacej jednotke - nepomohlo. Na druhy raz prekodovavali imoblilizer - nepomohlo. Potom som im ho tam nechal na cely den, rozobrali, celu palivovu sustavu a ked konecne dosli na to, ze to cerpadlo je v haji, tak co myslite, ze spravili? Isli do showroomu a vymontovali z noveho Accenta a dali ho mne:-))
A do toho noveho dali to moje opravene:-)) Ale vraj sa to opravovat nema, lebo je to cele zaliate v nejakom plaste, ale im sa to podarilo:-))) Ale teraz startuje ako hodinky.
4. To dusenie po nastartovani robi stale, aj ked mi vyemnili FW v riadacej jednotke.
5. Mam ciernu farbu a ten lak je fakt brutalne makky. Najviac ma to stve, ked ho umyjem, tedy je na nom vidiet asi milion skrabancekov. Nieze by som cakal zazraky, ale aby som nechtom skarabol skoro az po plech, to je fakt sila.
Takze asi tolko, trosku som sa rozpisal, ale hadam mi to raz za pol roka odpustite.
Len chcem este raz poprosit, ak uz niekto rozoberal pristorjuvku, bol by som rad, keby hodil foto, alebo aspon popisal, kde su sroby aby so mto zbytocne netrhal:-)))
Tucson 2,0 CRDi VGT 103 kW DYNAMIC PLUS 4x4 2009 Black + Accent 1,4 Black
Přidám také svoji trošku do mlýna.
Od 1.9. do 9.9. jsem byl na dovče v Č. Hoře. Tam jsem jel mimo dálnice, jen ve Slovinsku tak 6o km. Jel jsem podle předpisů, z kopce brzdil motorem, pokud jsem překročil rychlost , tak při jízdě z kopce. Po silnicích jsem jezdil okolo 90km/hod. Vzhledem k počasí jsem klimu poustil až dole v Chorvatsku. Spotřeba 4.1l/km, porotože beru naftu až po hrdlo, dojel bych na nádrž až do cíle (necelých 1.200) km. Je fakt, že jsem nikam nechvátal ale určitě jsem provoz nezdržoval, po dálnici ve Slovinsku jsem jel těch 120-130. Cesta zpět z Č. Hory až po Brelu, část Slovinska a z Lince do Č. Bud. mimo dálnici, jinak dálnice z 1.200 km tak 700 km dálnice. To už jsem tomu šlapal na pera v Chorvatsku po dálnici od 125 po 140 km (měřeno na GPS), Rakousko už v noci těch 130, první část za 5.2, druhá část 5.1. Cesta domů čistý čas tak 15 hodin. Podle mě má vliv na spotřebu plynulá jízda a delší trasy. Brzdit motorem z kopce a předvídat (když vidím, že kus přede mnou auta stojí, dojíždím a brzdím motorem). Cestovali jsme ve dvou, zpět už klima šla delší dobu, světla po celou jízdu, kufr plný z poloviny. Jo a zpět jsve vezli 3 kameny od moře, asi 40 kilo navíc.
A ještě se chci zeptat jak máte zapojená autoradia. Já jsem zakoupil Sony při koupi vozu jsem ho dal prodejci, oni ho zapojili. Pokud ale mám vypnutý klíček radio nehraje, ale jde do něj proud, protože stanice zůstávají v paměti. Když jsem si prostudoval manuál k rádiu, zjistil jsem, že jde nastavit za jak dlouho se radio vypíná. Má to jednu výhodu, že pokud zapomenu radio vypnout a nesundám př. panel, nevybije mi baterku
Od 1.9. do 9.9. jsem byl na dovče v Č. Hoře. Tam jsem jel mimo dálnice, jen ve Slovinsku tak 6o km. Jel jsem podle předpisů, z kopce brzdil motorem, pokud jsem překročil rychlost , tak při jízdě z kopce. Po silnicích jsem jezdil okolo 90km/hod. Vzhledem k počasí jsem klimu poustil až dole v Chorvatsku. Spotřeba 4.1l/km, porotože beru naftu až po hrdlo, dojel bych na nádrž až do cíle (necelých 1.200) km. Je fakt, že jsem nikam nechvátal ale určitě jsem provoz nezdržoval, po dálnici ve Slovinsku jsem jel těch 120-130. Cesta zpět z Č. Hory až po Brelu, část Slovinska a z Lince do Č. Bud. mimo dálnici, jinak dálnice z 1.200 km tak 700 km dálnice. To už jsem tomu šlapal na pera v Chorvatsku po dálnici od 125 po 140 km (měřeno na GPS), Rakousko už v noci těch 130, první část za 5.2, druhá část 5.1. Cesta domů čistý čas tak 15 hodin. Podle mě má vliv na spotřebu plynulá jízda a delší trasy. Brzdit motorem z kopce a předvídat (když vidím, že kus přede mnou auta stojí, dojíždím a brzdím motorem). Cestovali jsme ve dvou, zpět už klima šla delší dobu, světla po celou jízdu, kufr plný z poloviny. Jo a zpět jsve vezli 3 kameny od moře, asi 40 kilo navíc.
A ještě se chci zeptat jak máte zapojená autoradia. Já jsem zakoupil Sony při koupi vozu jsem ho dal prodejci, oni ho zapojili. Pokud ale mám vypnutý klíček radio nehraje, ale jde do něj proud, protože stanice zůstávají v paměti. Když jsem si prostudoval manuál k rádiu, zjistil jsem, že jde nastavit za jak dlouho se radio vypíná. Má to jednu výhodu, že pokud zapomenu radio vypnout a nesundám př. panel, nevybije mi baterku
Hyundai Accent 05/2007
1.5 CRDi, Elegance, Celadon Blue
TomTom GO 930
1.5 CRDi, Elegance, Celadon Blue
TomTom GO 930
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
ahojte... pořad přemýšlím nad tím pojmem dost měký lak... asi na té stříbrné by to bylo nejmín vidět aspon podle auto co mam 4 roky od novoty najeto 150tis km a lak je docela v poho.. ale ta černá bude masakr..
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Re: Vymena radia
Nazdar Bobo, svoje auto si kupoval v Nitre ?bobo852 píše:Nazdar, sledujem toto forum uz asi pol roka, odkedy som majitelom Accentu, ale az teraz som sa rozhodol napisat. ....
Re: Vymena radia
Joe TT píše:Nazdar Bobo, svoje auto si kupoval v Nitre ?bobo852 píše:Nazdar, sledujem toto forum uz asi pol roka, odkedy som majitelom Accentu, ale az teraz som sa rozhodol napisat. ....
Ano.
A este jedna vec, nech robim co robim, nedokazem do nadrze narvat viac ako 38 litrov benzinu a to uz spravim 100 km na smednom ocku.
Na plnu mi ukazuje dojazd 600 km.
Uz som tu cital vselico, ale k tomuto nikto nedal ani ciarku.
Tucson 2,0 CRDi VGT 103 kW DYNAMIC PLUS 4x4 2009 Black + Accent 1,4 Black