Regulátor alternátoru
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- omartinek
- **
- Příspěvky: 152
- Registrován: 20 kvě 2007, 20:58
- Bydliště: Bechyně
- Kontaktovat uživatele:
Regulátor alternátoru
Ahoj kluci předem se omlouvám za založení noveho temat.Ale nasel jsem akorat problem s altikem kdyz nedobiji.A s mym mazlikem je to presne naopak.Prebiji.Nebo spise si to mysli v Hyundaji.Ted jsem tam byl jiz 2x a zatim jsem platil akorat za diagnostiku,protoze mi nejsou schopny rict,proc se mi obcas rozsviti ABS kdyz je v uplnem poradku.Nakonec mi tedy udajne pri mereni zjistili ze by to mohl byt regulator na altiku.Tak se chci zeptat jestli s tim mate nekdo zkusenosti a zvladl bych to vymenit sam aniz bych musel letet do servisu "H".A popripade kolik regulator stoji?Chtel bych nejdriv zkusit nejaky rapas abych zjistil jestli je to opravdu on.Poradi nekdo?
Hyundai Accent GLS 1,5 12V 66kW, r.v 2001, klima, ABS, centrál, 2x airbag, modrá metalíza, el.okna + zrcátka + anténa, mlhovky, loketní opěrka, sportovní pedály, dětská autosedačka
- Reklama
hm, a merili to? Alternator ma davat specificky napeti ve vsech rezimech, proto tam je regulace, aby pri vyssich otackach motoru nevyrabel vyssi napeti. Pokud je regulace v haji, tak tam bud poustis pri jizde hodne pres 18V, nebo nejedes vubec. Napeti holy baterie ma byt 12-12,5 napeti pri chodu motoru 13,8-14,5 a to pri vsech otackach. Ale predpokladam ze to vsechno zmerili nez ti dali takovej verdikt.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
- omartinek
- **
- Příspěvky: 152
- Registrován: 20 kvě 2007, 20:58
- Bydliště: Bechyně
- Kontaktovat uživatele:
No ja take predpokladam ze to merili.Je divny ze na to neprisli tedy poprvy.No kazdopadne nevis jak se cenove pohybuje ten regulator,nebo ma vzit nejaky z vrakace a udelat to doma na kolene?
Hyundai Accent GLS 1,5 12V 66kW, r.v 2001, klima, ABS, centrál, 2x airbag, modrá metalíza, el.okna + zrcátka + anténa, mlhovky, loketní opěrka, sportovní pedály, dětská autosedačka
pokud do toho nedelas tak se do toho nepoustej...i kdyz to obnasi radsi zmerit sam, pokud to fakt dava moc, tak altik ven, polozit na stul, tam sundat regulator, nasadit novej a melo by bejt hotovo. Ale neni to jak hop na kravu a je tele. Dej to garazovymu autoelektrikari, tohle musi vyresit a za zlomkovou cenu.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
- omartinek
- **
- Příspěvky: 152
- Registrován: 20 kvě 2007, 20:58
- Bydliště: Bechyně
- Kontaktovat uživatele:
Tak uz mam hotovo,byl to ten regulator.U hyudaie oprav za tri litry.Samotny regulator stoji necely 2200 a zbytek je prace.Tak zase na druhou stranu to celkem jde.Cekal jsem to rozhorne horsi.Ted jeste vymenit popraskany zarovky a hura na silnici.
Hyundai Accent GLS 1,5 12V 66kW, r.v 2001, klima, ABS, centrál, 2x airbag, modrá metalíza, el.okna + zrcátka + anténa, mlhovky, loketní opěrka, sportovní pedály, dětská autosedačka
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
omartinek: to mas za hubicku, me to loni stalo skoro desitku. Stejny problem... regulator alternatoru.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010