problémy
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Problemy
Tak tu zopar problemov ktore ma trochu..
Sklapanie svetiel - motorcek stale bezi, uz som reklamoval ale trva im to objednat ..........
preblikovanie blinkrov - pri vracani volantu mi prebliknu blinkre opet reklamoval ale stala im to trva .............
A to najhorsie trhanie motora - za studena az plne zaseknutie proste to vobec nesyti nejak to nevdia identifikovat. Spravili restar pocitaca dva dni to islo perfektne potom preistotu nechcelo startovat a dva dni na to sa to vratilo k trhaniu.
Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.
Prosim popiste svoj nazor.
Sklapanie svetiel - motorcek stale bezi, uz som reklamoval ale trva im to objednat ..........
preblikovanie blinkrov - pri vracani volantu mi prebliknu blinkre opet reklamoval ale stala im to trva .............
A to najhorsie trhanie motora - za studena az plne zaseknutie proste to vobec nesyti nejak to nevdia identifikovat. Spravili restar pocitaca dva dni to islo perfektne potom preistotu nechcelo startovat a dva dni na to sa to vratilo k trhaniu.
Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.
Prosim popiste svoj nazor.
Naposledy upravil(a) LOYD dne 02 říj 2007, 18:29, celkem upraveno 1 x.
Hyunday Accent BLACK EBONY
Renault Scenic
Renault Scenic
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemi
ja y som najvacsi problem videl v slovencine, kto napise Problemy s i by nemal dostat vodicak
BTW ja 4500 km a zatial nic.. proste vobec nic, vsetko funguje jak ma (klop-klop)
BTW ja 4500 km a zatial nic.. proste vobec nic, vsetko funguje jak ma (klop-klop)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
To probliknutí je asi u všech, je způsobeno krátkým dotykem protikontaktu, při vypnutí koncákem na volantu.
Ale je pozorovatelný jen na přístrojovém sťítu, kde jsou kontrolky údajně LED, kterým stačí k rozsícení mini impuls.
Zvenku na autě je probliknutí nepozoravatelné.
Ale je pozorovatelný jen na přístrojovém sťítu, kde jsou kontrolky údajně LED, kterým stačí k rozsícení mini impuls.
Zvenku na autě je probliknutí nepozoravatelné.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
plne suhlasim s makkym lakom(tiez mam Ebony Black), asi by to fakt bolo aj na reklamaciu.
navyse zacinam pozorovat vrzganie/skripanie v tom uchytavaci, kde sa zapina spolujazdcov bezpecnostny pas(vrzga to len ked je spolujazdec priputany),asi to skusim reklamovat tiez...
navyse zacinam pozorovat vrzganie/skripanie v tom uchytavaci, kde sa zapina spolujazdcov bezpecnostny pas(vrzga to len ked je spolujazdec priputany),asi to skusim reklamovat tiez...
Sucasne: Hyundai Tucson 2022 1.6T-GDi 110kW Shine+ Teal
Predtym: Hyundai i40sedan 2012 1.7CRDi 85kW Style(+navi+Infinity audio+parkovacia kamera+xenony) SG
Predtym: Hyundai Accent 2007 1.5CRDi 81kW Elegance EB
Predtym: Hyundai i40sedan 2012 1.7CRDi 85kW Style(+navi+Infinity audio+parkovacia kamera+xenony) SG
Predtym: Hyundai Accent 2007 1.5CRDi 81kW Elegance EB
Re: Problemy
Sklapanie svetiel - nevsimol som si ziadny problem. Jedine co by som tomu mohol vytknut - nastavenie je dost "do zeme". Mohlo by to byt nastavene o stupen vyssie.
Blinkre - vobec som si nevsimol ziadne preblikavanie, ani na pristrojovke nie. Proste to vypne a hotovo.
Trhanie motora - mam diesel, zatial ziadne trhanie motora (klop,klop,klop na drevo )
Lak - modra metaliza, netvrdim, ze by to nemohlo byt lepsie, ale zatial sa mi odrel iba tam kde by sa asi kazdemu. Dieta otvorilo dvere v garazi - asi 2 cm odrazeneho laku na leme zadnych dveri.
Blinkre - vobec som si nevsimol ziadne preblikavanie, ani na pristrojovke nie. Proste to vypne a hotovo.
Trhanie motora - mam diesel, zatial ziadne trhanie motora (klop,klop,klop na drevo )
Lak - modra metaliza, netvrdim, ze by to nemohlo byt lepsie, ale zatial sa mi odrel iba tam kde by sa asi kazdemu. Dieta otvorilo dvere v garazi - asi 2 cm odrazeneho laku na leme zadnych dveri.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Re: Problemy
Ahoj, lak skutocne nie je v poriadku, nedavno som sa trosku lepsie pozrel a bol som sokovany. Auto ( 1,4, ebony black) ma 1 rok, servisna prehliadka po roku vykonana asi pred dvomi tyzdnami, vizualna kontrola karoserie bola vykonana, ja som neupozornil na slaby lak, oni po kontrole k laku nepovedali NIC.. Miera poskodenia je vsak na kazdom aute urcite rozdielna a v servise to nebudu povazovat za reklamovatelnu zalezitost, nakolko reklamovat sa daju bublinky, vypukliny a pod. T.j. nie skrabance. V tomto ohlade som pesimista.LOYD píše:Tak tu zopar problemov ktore ma trochu..
Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.
Prosim popiste svoj nazor.
Trhanie motora, studene starty, problem u mna stale pretrvava, bolo mi povedane ze budu zvolavat vsetky auta aby vymenili firware aby bola zavada odstranena ale az potom, ked to oficialne povoli Hyundai. Servisak tvrdil ze je to v poriadku a ze treba zvysit otacky nad 2000 kedy sa zapne automaticky sytic. Vyskusal som, nefunguje, otacky po nastartovani lietaju k 2000 potom na 700, potom k 2000 a takto dokola 3x.
Hyundai Accent, 1,4 Elegance - Ebony Black
pozdravujem všetkých ...
dovoľte niekoľko mojich postrehov:
- sklapanie svetiel - nemám s tým žiadny problém, funguje to na 100% a dosť často to aj používam.
- blinkre - tiež som si nevšimol žiadne preblikávanie, ani na prístrojovke nie.
- trhanie motora - mám diesel CRDi takže zatiaľ žiadne trhanie motora, je to jav u 1,4 benzín motorov
- lak - strieborná metalíza, tiež mám názor, že tie laky by mohli byť odolnejšie (tvrdšie), ale stretol som sa z viacerými prípadmi s majiteľmi Accentov, kde čierna (ebony black) je veľmi mäkká - nieje totiž ani metalíza ako napr. u New Santa Fe
dovoľte niekoľko mojich postrehov:
- sklapanie svetiel - nemám s tým žiadny problém, funguje to na 100% a dosť často to aj používam.
- blinkre - tiež som si nevšimol žiadne preblikávanie, ani na prístrojovke nie.
- trhanie motora - mám diesel CRDi takže zatiaľ žiadne trhanie motora, je to jav u 1,4 benzín motorov
- lak - strieborná metalíza, tiež mám názor, že tie laky by mohli byť odolnejšie (tvrdšie), ale stretol som sa z viacerými prípadmi s majiteľmi Accentov, kde čierna (ebony black) je veľmi mäkká - nieje totiž ani metalíza ako napr. u New Santa Fe
Hyundai Accent 05 / 2007
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
Re: Problemy
atrex píše:Ahoj, lak skutocne nie je v poriadku, nedavno som sa trosku lepsie pozrel a bol som sokovany. Auto ( 1,4, ebony black) ma 1 rok, servisna prehliadka po roku vykonana asi pred dvomi tyzdnami, vizualna kontrola karoserie bola vykonana, ja som neupozornil na slaby lak, oni po kontrole k laku nepovedali NIC.. Miera poskodenia je vsak na kazdom aute urcite rozdielna a v servise to nebudu povazovat za reklamovatelnu zalezitost, nakolko reklamovat sa daju bublinky, vypukliny a pod. T.j. nie skrabance. V tomto ohlade som pesimista.LOYD píše:Tak tu zopar problemov ktore ma trochu..
Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.
Prosim popiste svoj nazor.
Trhanie motora, studene starty, problem u mna stale pretrvava, bolo mi povedane ze budu zvolavat vsetky auta aby vymenili firware aby bola zavada odstranena ale az potom, ked to oficialne povoli Hyundai. Servisak tvrdil ze je to v poriadku a ze treba zvysit otacky nad 2000 kedy sa zapne automaticky sytic. Vyskusal som, nefunguje, otacky po nastartovani lietaju k 2000 potom na 700, potom k 2000 a takto dokola 3x.
Caute,
K tomu trhaniu tak to kazdy servis ............... U mna stale vravia ze nemaju prirucku moznych zavad uz tri tyzne cakam na vyjadrenie. Ale ako to poznam tak to nebude dokial clovek trochu nepohrozi pre nich nieje reklam ziaden biznis. Inac to iste ako si pisal Atrex
Na to sklapanie svetiel som dosiel az ked som stal pri aute s rosvietenymi svetlami a stale cosi bzucalo az som otvoril kapotu a motorcek bezal do zodretia.
a lak vsimol som si nejake auta co chodia na umyvarku, proste otras po umyti. Metalizove laky budu asi v poriadku tam to v pohode splinie. Kurnik ale od tych kamienkov ma to sere. Na 7 rocnom sceniku po 200 000 km som nemal tolko problemov a oderkov ako s tymto autom
No nemozem sa zrovnat tvarit ze auto je fajn !!!!!
Hyunday Accent BLACK EBONY
Renault Scenic
Renault Scenic
Ohledně trhání motoru, to je známá dětská nemoc softwaru řídící jednotky. Řeší se to na foru Kia, stačí doopravdy přehrát za nový a mělo by být po problému. Otec měl na Riu 1,4i to samé, přehřání softwaru pomohlo, dokonce je v Kia na to oficiální vyjádření a servisy toto vědí. Divím se tedy, že Hyundai mlčí a mlží. Popisované příznaky (lítání otáček, když je motor studený) jsou stejné. Mám také Rio 1,4i a chystám se také na přehrání softwaru, teploty cca od 0-5C to je přesně to, co to způsobuje..
Zbytek závad posoudit neumím, páč mám Rio.
Zbytek závad posoudit neumím, páč mám Rio.
Kia Rio II, 1,4LX+, rv.2007, béžový interiér
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 říj 2007, 17:04
- Bydliště: Tetětice
Vím , že problém dušení se motora při rozjezdu po studeném startu tady stále řešíme. Objevují se tu příspěvky na toto téma jen však od malé skupiny lidí , kteří s tím mají problémy. Chtěl bych se tedy zeptat i jiných uživatelů , kteří koupili nový Accent , zda-li po nastartování se ihned rozjedou se studeným motorem ( když je ráno nyní kolem 0 St.C) ,aniž by se motor dusil (netáhl) , nebo jsou také nuceni jako já nechat motor před rozjezdem běžet cca 1,5 min na volnoběh a až se potom bez trhání rozjet?
Ptám se hlavně proto , že bych chtěl vyvrátit , nobo potvrdit zda-li je to u nových Accentů běžné , nebo zda-li se jedná o závadu. Z mého okolí mám totiž i takové názory , že motor potřebuje sednout a že se postupně zajede a závada se nebude pak objevovat ??? Prostě řečeno , nový motor se před rozjezdem potřebuje tu minutku zahřát??? Pokud by toto byla pravda , tak snad bychom měli mít stejné zkušenosti?
Při vysvětlování v servisu bych se chtěl opřít i o vaše názory a zkušenosti z tohoto fora. Předem děkuji.
Ptám se hlavně proto , že bych chtěl vyvrátit , nobo potvrdit zda-li je to u nových Accentů běžné , nebo zda-li se jedná o závadu. Z mého okolí mám totiž i takové názory , že motor potřebuje sednout a že se postupně zajede a závada se nebude pak objevovat ??? Prostě řečeno , nový motor se před rozjezdem potřebuje tu minutku zahřát??? Pokud by toto byla pravda , tak snad bychom měli mít stejné zkušenosti?
Při vysvětlování v servisu bych se chtěl opřít i o vaše názory a zkušenosti z tohoto fora. Předem děkuji.