Nestartuje
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- martin.kulil
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 09 říj 2007, 17:11
- Kontaktovat uživatele:
Nestartuje
Někdy nechce chytnout ale když tak 10-20 minut počkám tak chytne a taky je varianta že to rozstrčím a hned naskočí,čím to asi je že by čidla na klice a na vačce???
- Reklama
Netuším čím to může být, ale kdyby něco, mám doma startér na Accenta. Je novej, originál hyundai... kdyztak mail: ales.ligas@seznam.cz
- Kristinka
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16 zář 2007, 19:25
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Ahojky, takový byl přesně první průběh mého problému se startováním. Později to ale nestartovalo ani po té půlhodince... Je to řešené níže ve fóru Startování u Accenta. Nejdříve mi vyčistili startér, poté mi v Hyundaii řekli, že je vadný spodní snímač otáček (výměna nepomohla), dále se vyčistila spínací skříňka (pořád to nestartovalo), až nakonec to bylo relátko. Jinak ten proud mi to pořád nebralo.
- martin.kulil
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 09 říj 2007, 17:11
- Kontaktovat uživatele:
Relátko
No a kolik stojí to relé??
No ono to ze začátku má tu tendenci chytit ale pak už vůbec.
Baterka je nová a startér točí jak sviňa a pak stačí opravdu jen mírný kopeček na rozjetí a na dvojku to hned chytne a když to v zápětí zdechnu tak to zase startovat jde proto sem myslel že čidla.
Díky za radu.
No ono to ze začátku má tu tendenci chytit ale pak už vůbec.
Baterka je nová a startér točí jak sviňa a pak stačí opravdu jen mírný kopeček na rozjetí a na dvojku to hned chytne a když to v zápětí zdechnu tak to zase startovat jde proto sem myslel že čidla.
Díky za radu.
No, u mě to byla mnohem banálnější příčina - občas nechtěl ani za boha nastartovat, tak jsem jednou rozebral a zase složil asi tři kontakty a ejhle - jako beránek. takže teď, když se mu nechce (udělá to už jen tak jednou dvakrát ta čtvrt roku), vím už, kam šáhnout a za minutku je nastartováno. Jinak na toho mého zabírá rozpojit a zapojit kontakt na snímači tlaku oleje a ten větší před ním - blbý popis, já vím, ale chtěl jsem tím říct, že občas může být chybička i tady.
No a potom taky bylo potřeba repasovat tu spínačku, protože pak sice startoval, ale po návratu klíčku na druhou polohu chcípnul
Má to jednu výhodu - po dvou letech mám to auto prolezlý křížem krážem - jak pořád hledám, co kde nejde - takže už aspoň vím, co, kde a jak. Ale teď zatím poslouchá (ťuk ťuk ťuk) .
No a potom taky bylo potřeba repasovat tu spínačku, protože pak sice startoval, ale po návratu klíčku na druhou polohu chcípnul
Má to jednu výhodu - po dvou letech mám to auto prolezlý křížem krážem - jak pořád hledám, co kde nejde - takže už aspoň vím, co, kde a jak. Ale teď zatím poslouchá (ťuk ťuk ťuk) .
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
- martin.kulil
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 09 říj 2007, 17:11
- Kontaktovat uživatele:
Startování
Hele a nemohl by si mi poslat fotku kde ty kontakty sou protože mě jednou pomohlo když sem s ně¨jakýma kabelama zageglal.