Podivný zvuk při otočení klíčku.
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Podivný zvuk při otočení klíčku.
Prosím o radu
Stává se mi při otočení klíčku do pozice ON,že se občas ozve z podkapoty někde v části řidiče silný chrčící zvuk.Tak jak když přeskakují plastový kolečka.Prostě chchchrrrr.To trvá tak tři vteřiny.Pak normálně nastartuji.Zatím nezjištuji žádný problém,ale je mi jasné,že se něco někde děje.Nemáte s tím někdo zkušenost.
Stává se mi při otočení klíčku do pozice ON,že se občas ozve z podkapoty někde v části řidiče silný chrčící zvuk.Tak jak když přeskakují plastový kolečka.Prostě chchchrrrr.To trvá tak tři vteřiny.Pak normálně nastartuji.Zatím nezjištuji žádný problém,ale je mi jasné,že se něco někde děje.Nemáte s tím někdo zkušenost.
Nic není takový jak vypadá.
- Reklama
Mam takovy pocit, ze po otoceni klicku se zapina na chvili palivove cerpadlo (po par vterinach se vypne). Kdyz je ticho, nebo se stahne okynko, tak je trochu slyset. To je hned ta prvni poloha, kdy se Ti zapne radio (predpokladam, ze na CD nemas zadny pisnicky, ktery by zacinaly chrcenim ). Na dalsi poloze se uz zapina i vetrak a ten by mohl chrcet taky - staci nejake necistoty ve vrtuli nebo nemocne lozisko/uhliky v motoru..... ale to by chrcelo porad, ne jenom chvilku.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
nevim, jak je to teda u getze, ale v prvni poloze facha jen radio a ve druhe (kdyz se rozsviti vsechny kontrolky) sepne teprve cerpadlo, trva to 2-3 vteriy. Zatim jsem nejel s hackem, ktery by to melo jinak. Jeste Ti muze hucet motorek prednich svetlometu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Jo akorad ze to cerpadlo je sliset nekde od nadrzi to jest nekde zezadu vozu a ten vetrak to jako ten do kabiny tak ten by mel byz sliset od pravy strany palubky jestli se nemilim a le muzu se milit lebo ha ho mam tam ale ja mam lantru a tohle je sonata takze nevim ja to vydim ne nejaky relatko ktere spousti to cerpadlo nic jinyho tam asi nebude mne to na seate delalo taky to relatko jenom ze mne to tak ocividne nechrcelo a mozna ze je volny cerpadlo paliva tak rezonuje a je ho slyset jakoby ze predu tak fakt nevim.
-
- ***
- Příspěvky: 634
- Registrován: 22 čer 2007, 16:25
- Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Já měl po zapnutí klíčku do polohy ON podobné chrčení.Ale ozývalo se to někde od spolujezdce.Taky jsem na to nemohl přijít.Myslel jsem,že je to el okýnko,nebo motorek od stěrače.Za chvilku to přestalo,tak jsem nezjistil,co to je.Až,jak se mi to stalo podruhé,tak jsem zjistil,že to je motorek od antény.Ale jelikož jsem měl anténu urvanou a nemám tam originál rádio a vysouvání nepoužívám,tak mi chvíli trvalo,než jsem zjistil,že to dělá ten motorek.
Mám rozřešení tohoto tématu .
Tak to dělal motorek stěračů.Jeden čep ze dvou byl téměř zadřený .Cyklus nedojížděl zcela do konce a při otočení klíčku do pozice ON řídící jednotka měla snahu to dokončit.Docházelo k přeskočení šnekového převodu.A to je ten občasný zvuk chrrrr.Celkem mě udivuje,že to ten motorek doted vydržel a neodešel .(Vyčištěno,promazáno a vše OK .)
Tak to dělal motorek stěračů.Jeden čep ze dvou byl téměř zadřený .Cyklus nedojížděl zcela do konce a při otočení klíčku do pozice ON řídící jednotka měla snahu to dokončit.Docházelo k přeskočení šnekového převodu.A to je ten občasný zvuk chrrrr.Celkem mě udivuje,že to ten motorek doted vydržel a neodešel .(Vyčištěno,promazáno a vše OK .)
Nic není takový jak vypadá.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
tak vidis, to bylo strachu..Comic píše:Mám rozřešení tohoto tématu .
Tak to dělal motorek stěračů.Jeden čep ze dvou byl téměř zadřený .Cyklus nedojížděl zcela do konce a při otočení klíčku do pozice ON řídící jednotka měla snahu to dokončit.Docházelo k přeskočení šnekového převodu.A to je ten občasný zvuk chrrrr.Celkem mě udivuje,že to ten motorek doted vydržel a neodešel .(Vyčištěno,promazáno a vše OK .)
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS