icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Asi Tě moc nepotěším
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,funguje to stejně jako u ložisek nábojů
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Takže oči na šťopkách
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)