Coupe 2.0
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Coupe 2.0
Objednal jsem si u kamaráda aby mě přivezl coupe rok 2002-2003.CHtěl bych poradit kde jsou největší slabiny tohoto typu a po kolika km nejlépe vyměnit rozvody a ještě co se týče koroze jestli má nějaké slabší místo. Děkuji.
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
myslim ze to je moc novy auto na to resit korozi apod:) rozvody jsou myslim psany po 120 000, klasika.. pokud to nebude slepovana bouracka nebo mit pul mile najeto a stocena, tak to auto nemuze mit chybu alespon soude podle toho ze deset let stary coupe jeste slouzi v pohode
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Souhlasím s BlackShepem ,přesně tohle jsem měl na mysliblack_sheep píše:myslim ze to je moc novy auto na to resit korozi apod:) rozvody jsou myslim psany po 120 000, klasika.. pokud to nebude slepovana bouracka nebo mit pul mile najeto a stocena, tak to auto nemuze mit chybu alespon soude podle toho ze deset let stary coupe jeste slouzi v pohode
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Rozvodový řemen se mění po 90000km a o sebemenším náznaku koroze není ani známky(pravda je,že ve sněhu s ním nejezdím-když není na silnici sníh,tak jo ).Rasty má r.v. tuším 2003 a pěknou porci desítek tisíc km za sebou a žádné bublinky jsem neviděl.Třeba napíše.
Za mě říkám-spokojenost,spokojenost,spokojenost Včera jsme si udělali s manželkou výlet do Prahy na Autosalon.Tiburon tam byl nesmyslně vystavený(nebo spíše zavěšěný)na takovém vysokém nájezdu-zamčený,nepřístupný -tomu říkám výstava,kde si jdou lidi "osahat" auta.Stejně nepřístupně byla umístěna Sonáta. Santa Fe - zamčené.Zamčená auta i u Alfy Romeo a dalších.Takhle si auta můžou lidi prohlédnout na parkovišti a ne na výstavě za 120,-Kč vstupného. Příklad-třeba 350Z u Nissanu byla otevřená a přístupná.ZLATÉ BRNO Závěr z výstavy-z nových běžných aut mě žádné nezaujalo.Krásná je vystavená Artega,ale to je jiná kapitola.Radost jsem měl z vystaveného starého,přesto krásného Aston Martina-nádhera.
Jo a poprvé jsem vyzkoušel prodlouženou dálnici z Hradce Králové do Prahy.Nová část po Poděbrady je super-kvalitní povrch,široká(škoda,že se manželka probudila a když viděla ručičku za 220km/h ,tak jsem byl napomenut,že je mokro a i přes můj argument,že mám křeč v noze,donucen zvolnit ).Pořád jsme si to pěkně pelášili až k Poděbradům-tam se napojuje na starý úsek,na kterém bych povolil neomezenou rychlost,protože ten hrbatý a slepovaný povrch,kde jízda připomíná masážní procedůru,nemá význam jet více než 130-140km/h. A když se začnou kamiony v 80km/h rychlosti předjíždět a trvá to 10km,než ho předjede,tak bych ty "profesionály"kopal do řiti Jinak povedený výlet.
Za mě říkám-spokojenost,spokojenost,spokojenost Včera jsme si udělali s manželkou výlet do Prahy na Autosalon.Tiburon tam byl nesmyslně vystavený(nebo spíše zavěšěný)na takovém vysokém nájezdu-zamčený,nepřístupný -tomu říkám výstava,kde si jdou lidi "osahat" auta.Stejně nepřístupně byla umístěna Sonáta. Santa Fe - zamčené.Zamčená auta i u Alfy Romeo a dalších.Takhle si auta můžou lidi prohlédnout na parkovišti a ne na výstavě za 120,-Kč vstupného. Příklad-třeba 350Z u Nissanu byla otevřená a přístupná.ZLATÉ BRNO Závěr z výstavy-z nových běžných aut mě žádné nezaujalo.Krásná je vystavená Artega,ale to je jiná kapitola.Radost jsem měl z vystaveného starého,přesto krásného Aston Martina-nádhera.
Jo a poprvé jsem vyzkoušel prodlouženou dálnici z Hradce Králové do Prahy.Nová část po Poděbrady je super-kvalitní povrch,široká(škoda,že se manželka probudila a když viděla ručičku za 220km/h ,tak jsem byl napomenut,že je mokro a i přes můj argument,že mám křeč v noze,donucen zvolnit ).Pořád jsme si to pěkně pelášili až k Poděbradům-tam se napojuje na starý úsek,na kterém bych povolil neomezenou rychlost,protože ten hrbatý a slepovaný povrch,kde jízda připomíná masážní procedůru,nemá význam jet více než 130-140km/h. A když se začnou kamiony v 80km/h rychlosti předjíždět a trvá to 10km,než ho předjede,tak bych ty "profesionály"kopal do řiti Jinak povedený výlet.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
ja mam najazdenych 178 000 korozia absolutne nikde motor bez pochyb kupil som ho ked mal najazdenych 175000 stav co sa tyka karoserie a motoru bez problemou odysiel mi jeden synchronizacny kruzok na 2 stupny ale to nerobi absolutne problemy ja som snim spokojny len ma seru nase cesty ked to auto je dost tvrde a citim kazdy vymol a ked ide o to mam 11 rocneho accenta a tam absolutne neni korozia takze tu nemoze byt vobec ak sa neposkodi karoseria alebo nieco take
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Za mě říkám naprostá spokojenost. Koroze není nikde má to pozink. Sic ošizený ale beztak účiný. JInak když sem auto kupoval tak měl motor najeto 144000 a nevykazoval žádné vady. Teď tam mám novej pač sem doplatil na nezbedy a byl sem nucen schánět převodovku a levněji vyšel komplet motor i s převodovkou. Ten má najeto teď 78000km a žádný problém. Podvozek má 185000km a tlumiče původní (bez závad), vejfuk původní (bez závad). Jediný co jsem nechal dělat byly silentbloky a čepy + všechny ložiska a komplet brzdy. Ne že by to bylo vadný, ale když už sem dával nové brzdy, tak sem vyměnil i ložiska. Kastle je taktéž bez vad. JInak cena je od 250000 do 350000 za rok 2002 - 2003 záleží na stavu vozu. Já osobně budu příští rok své prodávat za 310000, ale komplet oplastované a zachovalé a hlavně udržované. Za těch 250000 ho koupíš, ale rázem do toho dalších 50-60000 naleješ.
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Rozhodně rozvody a náplně. Každej ti bude tvrdit že to má čerstvě po rozvodech a po výměně provozních kapalin, ale většinou je opak pravdou. Takže pokud nebude napsaná výměna v servisce, tak rozvody a kapaliny. Pak prokontrolovat stav brzd (většina coupe a vesměs Hyundaiů má problémy s funkcí ruční brzdy).
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
prilis? mno nevim, prumerne clovek najede tech 20 000 rocne takze bych naopak rekl ze je to normalni..Míla001 píše:Co je po koupi na autě potřeba udělat 50000-60000 tisíc mi připadá příliš na to že je 4 roky starý.
naopak lepsi, nez 120 000, nebo rovnou 250 000 a ze jsou lidi co by zvladni i pul mile za tu dobu nekdo holt porad bude cumet na ty kilometry, stocit to nekdo na 20 000 tak nikdo nic nepozna a novej majitel si brouka.... ale to je furt dokola.. a buhvi, jestli to neni stoceny.. ja ted treba za 1/4 roku dal pres deset tisic takze tohle se da udelat za 2 roky sotva a to jen studuju VS
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Milan001: no nemysli si že 50-60000 je málo. Pokud koupíš levnej kus, tak investice budou. Jen na okraj ceny:
Přední kotouč (ks) 2500Kč
Zadní kotouč (ks) 1600Kč
Přední desky (sada) 1500Kč
Zadní desky (sada) 900Kč
Přední ložisko (ks) 2100Kč
Zadní ložisko s nábojem (ks) 5500Kč
Kloub (jen s poloosou) 7500Kč
Rozvody (řemen+ kladky 6000Kč
Spojková sada 5500kč (pokud bude špatnej setrvačník, tak plus 9000Kč
Převodovka nová/starší 92000kč/ 30000kč
svody (s katalizátorem v jednom kuse) 21000kč
lambda sonda 3000kč (jsou tam 2)
Věř že je lepší si připlatit a mít auto v cajku než šetřit a pak litovat co všechno je potřeba vyměnit
Přední kotouč (ks) 2500Kč
Zadní kotouč (ks) 1600Kč
Přední desky (sada) 1500Kč
Zadní desky (sada) 900Kč
Přední ložisko (ks) 2100Kč
Zadní ložisko s nábojem (ks) 5500Kč
Kloub (jen s poloosou) 7500Kč
Rozvody (řemen+ kladky 6000Kč
Spojková sada 5500kč (pokud bude špatnej setrvačník, tak plus 9000Kč
Převodovka nová/starší 92000kč/ 30000kč
svody (s katalizátorem v jednom kuse) 21000kč
lambda sonda 3000kč (jsou tam 2)
Věř že je lepší si připlatit a mít auto v cajku než šetřit a pak litovat co všechno je potřeba vyměnit
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94