Hmm coupé je coupéFarmář píše:to jo.... s Gripenem už nemám nikam daleko......
... no nebyl by špatnej NEW acctík 1.6 3dv....ale ta cena 400klacků,to už je pomalu cupátko
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Moje 1.3 si bezne bralo i 9 litru - holt jezdeni po mesteBorek píše:Hrdlička-tu spotřebu jsi trochu přehnal,ne?Za 8,3l jezdím já,sportovní hodně svižnou jízdou na těžším autě s 2,0l motorem.To se mi zdá moc na lehký Getz.Nebo máš těžké boty z betonu.
wow.. ja som sem-tam siel prevetrat Fiestu 1,25 16V (77koni) a tak si zobrala aj pri fakt sportovej jazde max 8lPřemysl Hrdlička píše:Příliš vysoká spotřeba-to byl důvod proč jsem volil diesel...
Při sportovní jízdě si bral Getz 10l/100km!!!-spočtěte si 400km na bandu do rezervy (cca 40l), jinak jsem jezdil cca 480km. Výjimka byla Kladno-Mnichov-Bormio 1500km-za 7,3l/100km...Nalítal jsem 60tis.km a bez jediné pokuty s těma betonama na nohách
Ja som to tu už niekde spomínal, že moja bývalá Astra mala priemer 7,6l na 100 km. Ja som v podstate tiež preto volil diesel.Přemysl Hrdlička píše:Příliš vysoká spotřeba-to byl důvod proč jsem volil diesel...
Při sportovní jízdě si bral Getz 10l/100km!!!-spočtěte si 400km na bandu do rezervy (cca 40l), jinak jsem jezdil cca 480km. Výjimka byla Kladno-Mnichov-Bormio 1500km-za 7,3l/100km...Nalítal jsem 60tis.km a bez jediné pokuty s těma betonama na nohách
Tak jak to vypadá s tou tvojí novou 1,6 kou ?JirkaF píše:Zdravím všechny majitele Accentu.
Za 14 dní si půjdu pro Accenta 1.6 MPI DOHC CVVT. Je na našem trhu a v nejluxusnější versi je za 299000 a sada zimních pneu je k ní teď jako prémie.O tomhle motůrku jsem hodně slyšel a jsem na něj hodně zvědav.
Procházel jsem Vaš názory na New Accenta a i recenze jsou celkem dobré.
Původně jsem chtěl 1.5 CRDi,ale jezdím město X dálky 50/50 a to by se turbu moc nelíbilo,proměnná tubínka by se zanesla a přestala fungovat,dávali jí životnost 60 000.
Potvrzeno technikem od Forda .Další věc po dojezdu nechat motor běžet ta 10 - 20 vteřin a nechat turbo ochladit.Tohle bych určitě zapomínal.Další věc 1133 kg benzín, 1205 kg diesel.No a poslední věc Common Rail - parádní systém,ale hajsavý na kvalitu paliva a to blbnutí s bio naftou se mi nelíbí. Systám snese max 5%.Zatím se to míchá 98 ku 2 .
No a když vezmete tlaky s jakými to pracuje.No a poslední matematika
ročně najedu cca 20 000 a objevují se testy s problémy Common Rail okolo 100 000.No a poslední věc nesmí dojít palivo.To je dost drahý průser.No a v poslední řadě zimní a letní nafta.U nafty je moc rizik.A při mém štěstí pokud bude jeden motor nepovedenej tak já ho najdu.
Švagrovi odešlu turbo u Octavie po 30 000 týden po návratu z dovolené.
Aneb od odříkanýho chleba největší krajíc...JirkaF píše:Před časem jsem napsal trochu kritický příspěvek na táma vstřiky common rail.Ono je ale všechno trochu jinak.
Původní záměr koupit 1.6 CVVt nevyšel - kupec na Fiestu na poslední chvíli ucuknul,takže s prodeje sešlo.
Děkuji všem co tu chválí motor 1.5 CRDI VGT a pár testům na netu.
Čím víc jsem tomhle autíčku četl tak tím víc mne lákalo.
Je to takový vlk v rouše beránčím.
Vše se změnilo tento týden Fiesta šla do světa a já koupil accenta 1.5 CRDi VGT.
Zatím s ní mám ujeto jen 400 km,ale je to radost.Těším se už to bude mít najeto tak 1500 km,aby ukázal co umí.
A co je hlavní problém se vstřiky commonrail - nekvalitní nafta.
Statistika firmy Peugeot.Souhlasím s příspěvky o nákupu kvalitní ušetřit pár korun a pak jednorázově investovat. Nekvalitní nafta sníží životnost o 50 % .Takže pokud je kvalitní palivo tak těch 100 000 co jsem napsal je blbost-omlouvám se za to.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |