vymena motora coupe 96 z 1.6 na 2.0l - info
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 črc 2007, 09:24
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
vymena motora coupe 96 z 1.6 na 2.0l - info
Nazdar, Potreboval by som neake info ak ma niekto uz skusenost s menenim motoru u coupecka. Z 1.6 na 2.0l. Chcel by som sa spytat ohladne elektriky a koncoviek... ci je to to iste. Vopred dakujem.
- Reklama
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 črc 2007, 09:24
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
:D
hehe, fakt s tym nema nikto skusenost ?
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Člověče,ehm vlastně superprase,to by jsi musel vyměnit i řídící jednotku,spojka by asi také nebyla nadšená z nárůstu výkonu....a asi by to chtělo vyměnit další věci.Myslím,že se to nevyplatí. Ale pokud někdo má zkušenost s výměnou.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Ty motory jsou prakticky identický, takže si myslím, že v tom zas až takový problém nebude. Určitě vyměnit ŘJ, ale co se úchytů motoru týče, tak snad tam problém nebude. Na první pohled to vypadá stejně. Sání je myslím stejný a svody a jejich napojení, to už nemám tušení......Myslím, že ze zdejších členů by fundovaně mohli poradit asi jen Ivan s Hujerem......
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Uchyceni motoru stejne.Musis vymenit rid.jednotku,vstriky no a spojka je taky jina i kdyz si myslim ze by se dala pouzit.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
spojka je podle katalogovýho čísla jiná, ale rozměrama sedí. Myslím, že má jen silnější pružiny na přítlačáku, kvůli jinýmu výkonu (ale stopro si jistej nejsem). O vstřicích jsem nevěděl. Musí se vyměnit nebo se dá jezdit na starý?? Přijde mi zvláštní, že by byly větší vstřiky, když je sání naprosto stejný(filtr, průměr klapky i sací rampa......)Hujer píše:Uchyceni motoru stejne.Musis vymenit rid.jednotku,vstriky no a spojka je taky jina i kdyz si myslim ze by se dala pouzit.
Rozepiš se o tom pls víc, u lantry je to stejný, tak mě to zajímá, protože je to zajímavá alternativa místo GO. Ještě by mě zajímalo, jestli to jde udělat nějakým způsobem legálně s posvěcením hyundai motor cz.(např. jako výměna karoserie, třeba po nehodě jde jezdit s úplně jiným autem na papírech toho původního zrušenýho....)
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Vtipálci,jen počkejte až tam namontuji motor-dravce a sprintera s německou technologií 28 století,s tajným kodovým označením HTP .V ulici jeden soused vlastní věhlasnou Fobii s tímto motorem a kudy projede,tam je asfalt rozervaný .A protože pod kapotou mám místa dost,tak je tam dám hned čtyři HTP(jeden by byl i na rozjezd málo )a ještě mě tam místo zůstane.Sokyno píše:no borku ja bych nad tim vazne uvazoval takova 1,6 to je necovlastaFR píše:Borku ty uz menit nemusis. jedine ze bys tam chtel 1.6-ku
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Borek píše:Vtipálci,jen počkejte až tam namontuji motor-dravce a sprintera s německou technologií 28 století,s tajným kodovým označením HTP .V ulici jeden soused vlastní věhlasnou Fobii s tímto motorem a kudy projede,tam je asfalt rozervaný .A protože pod kapotou mám místa dost,tak je tam dám hned čtyři HTP(jeden by byl i na rozjezd málo )a ještě mě tam místo zůstane.Sokyno píše:no borku ja bych nad tim vazne uvazoval takova 1,6 to je necovlastaFR píše:Borku ty uz menit nemusis. jedine ze bys tam chtel 1.6-ku
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Tak hujer měl pravdu, opravdu jsou ve 2.0 jiné vstřikovače než v 1.6.
Ještě by mě teda zajímalo, jestli hujer ví, jak je to s převodovkou. Jestli je u 1.6 víc do síly, tak si myslím, že 1.6 převodovka + 2.0 motor by mohl mohl bejt solidní mazec kurnik, nějak mi to začíná vrtat hlavou.....
Ještě by mě teda zajímalo, jestli hujer ví, jak je to s převodovkou. Jestli je u 1.6 víc do síly, tak si myslím, že 1.6 převodovka + 2.0 motor by mohl mohl bejt solidní mazec kurnik, nějak mi to začíná vrtat hlavou.....
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu