Bermudský trojuhelník - Scoupe
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
Bermudský trojuhelník - Scoupe
Zdravím.... a prosím o pomoc. Řeším velkou záhadu. Na mém Scoupe r.93(novější typ) mi na volnoběh kolísají otáčky(cca 1 500 - 1 800ot.) Pokud přestanou houpat(při zastavení) často spadnou až na cca 500 - 600. Při následném rozjezdu auto příšerně škube a dá se rozjet bez onoho škubání pouze vytočením motoru nad 3 000ot. Byl jsem na diagnostice v orig servisu Hyundai a za dva tisíce mi ti zloději akorát prozradili, ze problém je ve ventilu volnoběžných otáček. Koupil jsem na vrakáči, nainstaloval a problém se vyskytuje dál.(díl byl podle pohledu zánovní, možná úplně nový,proto si myslím, že to tím dílem nebude). Měli byste nějakou radu?
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
ja jsem se setkal s timhle kdyz byl v haji bud krokac, bo ridici jednotka.. ale je mozny ze to je taky vaha vzduchu bo lambda.. to chce vsecko promerit multimetrem a nebo osciloskopem!!
staci zajet nekam jinam k nekomu kdo dela jen tu diagnostiku, nez do autorizovanyho servisu, tam vezmou do ruky VAG, ten jim samozrejme bud neukaze nic nebo jen bludy ktery nikdo nepochopi (= oni jen roboticky ctou nez aby uvazovali) a zauctujou si 500kc za hodinu prace.. akorat nak nechapu jak je mozny ze si rekli 2 000 to bych je hnal!
treba tady u nas v cesky lipe je moc sikovnej chlapek co vsecko promeri a poradi...
staci zajet nekam jinam k nekomu kdo dela jen tu diagnostiku, nez do autorizovanyho servisu, tam vezmou do ruky VAG, ten jim samozrejme bud neukaze nic nebo jen bludy ktery nikdo nepochopi (= oni jen roboticky ctou nez aby uvazovali) a zauctujou si 500kc za hodinu prace.. akorat nak nechapu jak je mozny ze si rekli 2 000 to bych je hnal!
treba tady u nas v cesky lipe je moc sikovnej chlapek co vsecko promeri a poradi...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
bylo to cca 1950kč. Protože prý mají normu na diagnostiku 2,5h a 1 jedna h cca 600 bez DPH. Co na to jinýho říct, než že je to zlodějna. kdyby mi aspoň řekli, co s tim je a byla to pravda. Ani si nechci představit, co bych dělal kdybych si to u nich nechal vyměnit a nepomohlo to. Říkali mi že ventil volnoběžných otáček stojí 8050,- a regulátor TPS(netuším co to je) 1500,- s prací prý 14 000,- na vrakáči jsem sehnal oba díly za 2 000. a stejně nic.
Hehe, já jsem ale jouda. Tak jsem dolil kapalinu a vypadá to že je v pohodě. Aspoň doufám. Ale když člověk řekne, že je něco v pohodě, tak se to brzy pos... takže jsem nic neřekl... . Rozebral jsem palivovou nádrž a sítko je čisté. Byly trochu zaprasené kontakty na váze vzduchu a po očištění jede auto normálně. Bylo by krásné, kdyby to bylo jen tím.
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ono někdy stačí jen udělat tak naprosto jasnou blbost která nikoho jen tak nenapadne protože mu příjde samozřejmá. Ještě že tak.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005