Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Nemozem povedat ze by som bol s vykonom svojho Accenta nespokojny, ale ked som videl toto, trochu ma striaslo (tak velmi prijemne)
Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi
Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 278
- Registrován: 27 čer 2007, 14:10
- Bydliště: Bratislava
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
no jedina mozna vec je ist na profil 215 a skratit pruziny.. ono zas tych 300 Nm je kotrolovatelnych ak clovek vie co robi. Je fakt, ze dneska som pri radeni z 2 na 3 citelne presmykol, ale bolo to sposobene olovenymi nohamiAndy4 píše:....no neviem si predstaviť prenesenie toho krútiaceho momentu na vozovku bez ASR, ktoré sa do Accenta nemontuje.
OT: tunovať by som začal asi od podvozku....
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Nešel bych do toho ani na zkoušku, je to příliš velký risk a záruka je pak hned pryč.
A další věcí je to, že pro tohle auto je to naprosto zbytečný. Accent na to nemá převody a téměř k omezovoči otáček se dostane na 5ku se standartním výkonem.
A další věcí je to, že pro tohle auto je to naprosto zbytečný. Accent na to nemá převody a téměř k omezovoči otáček se dostane na 5ku se standartním výkonem.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
A co záruka, nebylo by jí škoda? Na staré plečce možná, ale dělat to s novým autíčkem?Mexican píše:Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
zaruku to samozrejme rusi. Moralne. Fkticky je to tak, ze presiel som viacero firiem co to robia - autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde. Nie su tam ziadne vonkajsie zasahy, proces je kompletne navratiteny do povodneho stavu (povodny FM sa zalohuje), zaruka od chiptunera je rokCzechJoker píše:A co záruka, nebylo by jí škoda? Na staré plečce možná, ale dělat to s novým autíčkem?Mexican píše:Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi
andy mal pravdu, treba naisto zacat podvozkom.. ale po roku, roku a pol by som do toho urcite siel
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Podle mě už těch 81kW je na 1.5 až až, vždyť původně začínali s tímto motorem na 65kW. Až posléze to Hyundai poladil na současných 81kW (nevím samo jistě, jestli je to totožný blok), takže přidat dalších 21kW (celkem tedy 37 oproti sérii) může být pro motor a další součásti rychlá smrt. Navýšení výkonu o 50% nemůže přece projít bez následků u dílů koncipovaných na podstatně nižší výkon.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
-
- **
- Příspěvky: 278
- Registrován: 27 čer 2007, 14:10
- Bydliště: Bratislava
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
určitě bych nic nečipoval ten výkon je na tohle auto uplně super... pokud chci víc koupim jiné auto čau
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Davide, to si ma ako zaryty tuner prekvapil ale dikes za nazorDavid C3 píše:určitě bych nic nečipoval ten výkon je na tohle auto uplně super... pokud chci víc koupim jiné auto čau
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Určitě se to někde projeví...CzechJoker píše:To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
Přeci je nesmysl jak některé reklamy na chiptuning propagují:
Zvýšit výkon a kroutící moment, při stejné životnosti motoru a k tomu Vám snížíme spotřebu o X litrů a ještě zachovaj stejné emisní limity.
To je sice hezký že zálohují původní software, ale asi autorizovanej servis bude mít možnost zjistit jestli byla nějaká manipulace se softwarem či ne.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
ano prejavi sa to.. ale som z ludi ktory sa o svoje auto staraju fakt vzorovo.. moze skor odist turbo, mozu skor odist vstreky.. ale to mozu odist hocikomu a hocikedy.. Ak mam smolu na zly kus, tak sa to pokazi tak ci taktom píše:Určitě se to někde projeví...CzechJoker píše:To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
Přeci je nesmysl jak některé reklamy na chiptuning propagují:
Zvýšit výkon a kroutící moment, při stejné životnosti motoru a k tomu Vám snížíme spotřebu o X litrů a ještě zachovaj stejné emisní limity.
To je sice hezký že zálohují původní software, ale asi autorizovanej servis bude mít možnost zjistit jestli byla nějaká manipulace se softwarem či ne.
Segra mala cipnutu P 206 1,4 HDI.. najazdila s updatovanym motorom 40 000 km, potom auto predala.. popri tom absolvovala 2 garancky, nikdy nebol ziadny problem.
beriem komentare typu 300 Nm je na neupraveny accent vela.. Ale neberiem nazory ze mi to znici motor.. Srabarnu typu odpojit EGR ventil alebo KAT by som nikdy neurobil. Ale v samotnom cipe nevidim ziadny problem
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Mám vlastnú skúsenosť, že Octavka 1,9TDi-chipnutá predajcom Škoda (77kW->100KW) na 315nM je pri vypnutom protipreklze neovládateľné vozidlo. Hrabe to na každom povrchu a za každých podmienok do rýchlosti 80km/h. Na 3. aj 4. rýchl. stupeň, pritom je o 150kg ťažšia na predku, a na 215tkách gumách.Mexican píše: beriem komentare typu 300 Nm je na neupraveny accent vela.. Ale neberiem nazory ze mi to znici motor..
Turbínka menená pri 60tis KM (60tis SK).
Accent nedisponuje ani ASR, ani ESP ... a podľa môjho názoru Accent ako celok nieje na taký výkon vôbec stavaný.
Ale ako netradičný špeciál na zrazy ... môže byť
mx5/swiftsport/santafe/accent