Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět

Ste spokojny s vykonom?

Ano
46
52%
Tak akurat
33
37%
Nie
10
11%
 
Celkem hlasů: 89

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Mexican »

Nemozem povedat ze by som bol s vykonom svojho Accenta nespokojny, ale ked som videl toto, trochu ma striaslo (tak velmi prijemne)

Obrázek

Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi :P
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Reklama
 

super.soso
**
Příspěvky: 278
Registrován: 27 čer 2007, 14:10
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od super.soso »

si neviem predstavit ze by mal accent tocivy moment skoro 300Nm, to by bolo uz slusne zihadlo
Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Příspěvek od Andy4 »

....no neviem si predstaviť prenesenie toho krútiaceho momentu na vozovku bez ASR, ktoré sa do Accenta nemontuje. :!:

OT: tunovať by som začal asi od podvozku....
mx5/swiftsport/santafe/accent
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

Andy4 píše:....no neviem si predstaviť prenesenie toho krútiaceho momentu na vozovku bez ASR, ktoré sa do Accenta nemontuje. :!:

OT: tunovať by som začal asi od podvozku....
no jedina mozna vec je ist na profil 215 a skratit pruziny.. ono zas tych 300 Nm je kotrolovatelnych ak clovek vie co robi. Je fakt, ze dneska som pri radeni z 2 na 3 citelne presmykol, ale bolo to sposobene olovenymi nohami
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Nešel bych do toho ani na zkoušku, je to příliš velký risk a záruka je pak hned pryč.
A další věcí je to, že pro tohle auto je to naprosto zbytečný. Accent na to nemá převody a téměř k omezovoči otáček se dostane na 5ku se standartním výkonem.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
CzechJoker
**
Příspěvky: 217
Registrován: 27 zář 2007, 07:31
Bydliště: Schallingrad

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od CzechJoker »

Mexican píše:Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi :P
A co záruka, nebylo by jí škoda? Na staré plečce možná, ale dělat to s novým autíčkem?
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Mexican »

CzechJoker píše:
Mexican píše:Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi :P
A co záruka, nebylo by jí škoda? Na staré plečce možná, ale dělat to s novým autíčkem?
zaruku to samozrejme rusi. Moralne. Fkticky je to tak, ze presiel som viacero firiem co to robia - autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde. Nie su tam ziadne vonkajsie zasahy, proces je kompletne navratiteny do povodneho stavu (povodny FM sa zalohuje), zaruka od chiptunera je rok

andy mal pravdu, treba naisto zacat podvozkom.. ale po roku, roku a pol by som do toho urcite siel
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Podle mě už těch 81kW je na 1.5 až až, vždyť původně začínali s tímto motorem na 65kW. Až posléze to Hyundai poladil na současných 81kW (nevím samo jistě, jestli je to totožný blok), takže přidat dalších 21kW (celkem tedy 37 oproti sérii) může být pro motor a další součásti rychlá smrt. Navýšení výkonu o 50% nemůže přece projít bez následků u dílů koncipovaných na podstatně nižší výkon.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
super.soso
**
Příspěvky: 278
Registrován: 27 čer 2007, 14:10
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od super.soso »

Stary motor 1,5 crdi nema nic spolocne s novym motorom, stary mal len 3valce a novy ma 4. Uplne nova koncepcia motora
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

určitě bych nic nečipoval :-) ten výkon je na tohle auto uplně super... pokud chci víc koupim jiné auto čau
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

David C3 píše:určitě bych nic nečipoval :-) ten výkon je na tohle auto uplně super... pokud chci víc koupim jiné auto čau
Davide, to si ma ako zaryty tuner prekvapil :-) ale dikes za nazor
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
CzechJoker
**
Příspěvky: 217
Registrován: 27 zář 2007, 07:31
Bydliště: Schallingrad

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od CzechJoker »

Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od tom »

CzechJoker píše:
Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.
Určitě se to někde projeví...
Přeci je nesmysl jak některé reklamy na chiptuning propagují:
:lol: Zvýšit výkon a kroutící moment, při stejné životnosti motoru a k tomu Vám snížíme spotřebu o X litrů a ještě zachovaj stejné emisní limity. :lol:


To je sice hezký že zálohují původní software, ale asi autorizovanej servis bude mít možnost zjistit jestli byla nějaká manipulace se softwarem či ne.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Mexican »

tom píše:
CzechJoker píše:
Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.
Určitě se to někde projeví...
Přeci je nesmysl jak některé reklamy na chiptuning propagují:
:lol: Zvýšit výkon a kroutící moment, při stejné životnosti motoru a k tomu Vám snížíme spotřebu o X litrů a ještě zachovaj stejné emisní limity. :lol:


To je sice hezký že zálohují původní software, ale asi autorizovanej servis bude mít možnost zjistit jestli byla nějaká manipulace se softwarem či ne.
ano prejavi sa to.. ale som z ludi ktory sa o svoje auto staraju fakt vzorovo.. moze skor odist turbo, mozu skor odist vstreky.. ale to mozu odist hocikomu a hocikedy.. Ak mam smolu na zly kus, tak sa to pokazi tak ci tak

Segra mala cipnutu P 206 1,4 HDI.. najazdila s updatovanym motorom 40 000 km, potom auto predala.. popri tom absolvovala 2 garancky, nikdy nebol ziadny problem.

beriem komentare typu 300 Nm je na neupraveny accent vela.. Ale neberiem nazory ze mi to znici motor.. Srabarnu typu odpojit EGR ventil alebo KAT by som nikdy neurobil. Ale v samotnom cipe nevidim ziadny problem
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Andy4 »

Mexican píše: beriem komentare typu 300 Nm je na neupraveny accent vela.. Ale neberiem nazory ze mi to znici motor..
Mám vlastnú skúsenosť, že Octavka 1,9TDi-chipnutá predajcom Škoda (77kW->100KW) na 315nM je pri vypnutom protipreklze neovládateľné vozidlo. Hrabe to na každom povrchu a za každých podmienok do rýchlosti 80km/h. Na 3. aj 4. rýchl. stupeň, pritom je o 150kg ťažšia na predku, a na 215tkách gumách.

Turbínka menená pri 60tis KM (60tis SK).

Accent nedisponuje ani ASR, ani ESP ... a podľa môjho názoru Accent ako celok nieje na taký výkon vôbec stavaný.

Ale ako netradičný špeciál na zrazy ... môže byť :lol:
mx5/swiftsport/santafe/accent
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“