Pískání při plném rejdu

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

plný rejd při 200km/h, to by bylo zajímavý... :-)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Reklama
 

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

mirpie píše:plný rejd při 200km/h, to by bylo zajímavý... :-)
ted uz je mi to jasny, borkovi zlobi tachometr :lol: borku, nejezdis nahodou tech 200km/h po parkovisti? :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

taky si říkám :D
Ohledně toho pískání.. čím víc mrzne, tím víc mi to po nastartování píská.. je to řemen od posilovače a jediná možnost jak se toho zbavit je dát novej origo řemen.. akorát je to divný.. tenhle tam je tak rok a půl :-(
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry159
***
Příspěvky: 881
Registrován: 10 úno 2007, 15:26
Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry159 »

mirpie píše:tak na teplotě motoru to snad nemá vliv ne, to je přece samostatný uzavřený okruh. Mně to piští vždy jen při plným rejdu, nezávisle na teplotě motoru. Mimochodem, až to budu měnit, kde najdu nějakej ten výpustnej šroub a kde se to při dolévání nové kapaliny odvzdušňuje. Snad to závadu vyřeší...
tam bude nějaký odvzdušňovací ventyl a vypošťak nekde ze strany :)
Uživatelský avatar
Jerry159
***
Příspěvky: 881
Registrován: 10 úno 2007, 15:26
Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry159 »

Jerry159 píše:
mirpie píše:tak na teplotě motoru to snad nemá vliv ne, to je přece samostatný uzavřený okruh. Mně to piští vždy jen při plným rejdu, nezávisle na teplotě motoru. Mimochodem, až to budu měnit, kde najdu nějakej ten výpustnej šroub a kde se to při dolévání nové kapaliny odvzdušňuje. Snad to závadu vyřeší...
tam bude nějaký odvzdušňovací ventyl a vypošťak nekde ze strany :)
já jsem vůl já to nepřečetl celý omlouvam se všem :(
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

nedalo mi to a rozhodl jsem se diagnostikovat to pískání při plným rejdu. Otevřel jsem haupnu, nastartoval, uvázal lano k volantu, stáhl okýnka, postavil se k motoru, abych viděl na čerpadlo posilovače a začal tahat za lano od volantu jak lotkař za nitky. Při plným redju se řemenice čerpadla posilovače řízení naprosto zastaví a řemen po ní prokluzuje. Při tomto jevu to vydává ten otřesný zvuk. Mám tam nový řemen, nevím jaký tam je nebo byl od výrobce. Ten minulý prokluzoval, tak jsem ho dal vyměnit do neznačkového autoservisu. Dlai mi tam řemen značky GATES, asi 360Kč. Prokluzuje též. Zkusil jsem ho napnout. Je to o něco lepší, ale prokluz zcela nezmizel.....
Jaký tam kdo máte řemen, myslim značku.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

mam presne ten samy problem u scoupecka
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

staci striknout trosku WDcka jednou za mesic a ticho po pesine i za studena.. fakt! :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

mne toto robi u sonaty a aj u coupe ale tam len pri starte u sonaty mi to robi dost casto dal som to uz 4 krat do servisu vymeneny uz 2 remen zasebou a stale piska je to vyslovene presmikovanie remena ale viac ma hneva to ze to nevedia spravit v servise
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

laxo18 píše:mne toto robi u sonaty a aj u coupe ale tam len pri starte u sonaty mi to robi dost casto dal som to uz 4 krat do servisu vymeneny uz 2 remen zasebou a stale piska je to vyslovene presmikovanie remena ale viac ma hneva to ze to nevedia spravit v servise
rikam.. striknu WDcko a je to.. :) takze na benzince, pri prilezitosti kontoly oleje, a vsech provoznich kapalin, prostriknu remeny a je klid :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

pískání

Příspěvek od rade622 »

Probíral jsem toto s technikem u Hyundai v Uherském Hradišti.
1. Řemen je standart, není tam jiný profil, jak jsem někde četl v diskusi.
2. Kapalina se na tomto nepodepisuje, prý ji nikdy neměnili.( na Discovery v nějakém pořadu o renovaci aut, když tam měli BMW důrazně DOPORUČOVALI kapalinu po koupi měnit!!!!)
3. Jako vysvětlení se prý nabízí deformace řemenice, je možné že se roztáhla.
4. Nejspíše jde ale o špatně našponovaný řemen.
Asi tak
Mě to sere celkem dost, ale zatím to nechávám na jaro, až na "PŘECHODY".
Znalí ví.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Rade nesouhlasim, jelikož jsem měl tu špatnou zkušenost, že každej neorigo řemen měl jinej profil nebo tloušťku.. a Hujer potvrdí..... objednali sme origo a od tý doby, už zhruba půl roku mám klid, klid a zase KLID :-)
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

řemen

Příspěvek od rade622 »

Je to možné, ale mě tvrdil, že je to standart. Až budu vlezený v motoru skusím si odělat otisk a porovnám to.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

black_sheep: stříknout to mazivem je nesmysl. Klid sice bude, ale neotočim pak s volantem. Prokluzovat to bude ještě víc, ale s tím rozdílem, že to neuslyšim. Naopak by to chtělo přípravek na zvýšení součinitele tření, ne na snížení....
Jestli to byl vtip, tak sorry, že jsem to nepochopil

Taky si myslim, že ten origo řemen by to měl zlepšit. A s tou kapalinou to ale souviset bude taky, protože nekvalitní nebo hustá nebo zabordelená kapalina bude zhoršovat průtok a otvírání ventilů, čímž se logicky bude řemenice čerpadla bránit proti otáčení ještě více a bude tak ještě více umožňovat ten prokluz řemene...

Řemen mám ted napnutý na maximum. Jak říkám, je to lepší, ale ne nejlepší..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

mirpie píše:black_sheep: stříknout to mazivem je nesmysl. Klid sice bude, ale neotočim pak s volantem. Prokluzovat to bude ještě víc, ale s tím rozdílem, že to neuslyšim. Naopak by to chtělo přípravek na zvýšení součinitele tření, ne na snížení....
Jestli to byl vtip, tak sorry, že jsem to nepochopil

Taky si myslim, že ten origo řemen by to měl zlepšit. A s tou kapalinou to ale souviset bude taky, protože nekvalitní nebo hustá nebo zabordelená kapalina bude zhoršovat průtok a otvírání ventilů, čímž se logicky bude řemenice čerpadla bránit proti otáčení ještě více a bude tak ještě více umožňovat ten prokluz řemene...

Řemen mám ted napnutý na maximum. Jak říkám, je to lepší, ale ne nejlepší..
taky jsem se toho bal, ale jednou uz mi to tak lezlo na nervy ze jsem si rikal a dost, zkusim to.. praktikuju to tak celou zimu co hrozilo neco podobnyho a zatim jsem se nedockal zadnych zmen.. v lete me ceka vymena rozvodu a pak vymenim i ty remeny.. staci toho WDcka fakt strasne malo a je ticho, ani vterinu to nedrzim zmacnuty... takze pohoda.. jinak cim vic napnuty remen, tim vetsi namahani remenice, alespon tak jsme s tim pocitali na strojarne, tak na to myslete az budete vybirat novy remen :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „COUPE“