Scoupe rezonator
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
Scoupe rezonator
Zdravim,chtel bych na svoje Scoupe, motor G4EK 1.5 65KW hodit rezonator. Pozaduji takovej decentni zvuk a aby to tahalo vic od spoda, nechci zadnej urvanej rachot . Chci se zeptat, v jaky kombinaci je nejlepsi to dat? Jestli za KAT nebo misto nej, nebo misto stredaku? Diky za rady
- Reklama
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
záleží čemu říkáš laděný výfuk.. protože jen laděný koncový díl, ti krom zvuku nic jinýho nepřidá, jak si spousta rádoby tunerů myslí.. pokud neuděláš vejfuk už od svodů, tak jsou to jen vyhozený prachy za trochu kraválu.. takže ano.. v tomto případě je rezonátor lepší, než laděná koncovka...
Ale samozřejmě, kdybys udělal celej vejfuk cca za 15-20 táců, tak to by teprv bylo ono.. ale počítej taky s větší spotřebou
Ale samozřejmě, kdybys udělal celej vejfuk cca za 15-20 táců, tak to by teprv bylo ono.. ale počítej taky s větší spotřebou
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
No tak ja ma mve Scoupu 1994 GT vejfuk s rezonatorem a obrovskou chromovanou koncovkou... moje spotreba ve meste tezko klesne pod 10l a svadi mne to k nazoru ze to je tim rezonatorem. Jinak motor nemam 100% v poradku a ceka na generalku takze tim to muze byt take. Vláďa Bureš tvrdí že když mu jeho "turbáč" ještě jezdil, tak měl spotřebu po městě pod 7 a to mu vejfuk končil za svodama.DarkManX píše:jasne...a kdyz tam hodim jen ten rezonator...bude to mit vliv na spotrebu? A montuje se misto stredovyho tlumice za KAT?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Yurii malá oprava LS jezdilo i pod sedm dokonce za i za 6 s upadlím výfukem. A když to bylo v pořádku tak jsem nad 7,5 nešel a to jsem nejezdil slušně, ale také to bylo před bodovým systémem. Turbáč mi vzal snad 7,6 když jsem jezdil pohoda klídek a při razantnější jízdě jsem byl okolo 8,1-8,3 s tím že jsem se už tak nehonil hold body jsou body, tak jsem už tolika neryskoval i když dnes při cestě do práce bych to raději nechtěl vidět tak za 20 možná víc. A Yurii už mám ty SPZky a sluší mu
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nic nevyndavat? Měl jsem za to, že rezonátor je náhrada za vyřazený tlumič, který jen zbytečně brzdí plyny. Samozřejmě, že svou konstrukcí tlumí hluk zejména u plně průchozího výfuku, kde to je třeba, což si myslím je takovou hlavní vlastností, krom toho, že vytváří turbulenci a tím usnadňuje a urychluje odvod spalin. Ono k čemu ho tam budeš přidávat když budeš brzdit sériovými tlumiči. To kdybys vyřadil katík (stejně nebude plnit funkci pokud už se nevydrolil, pryč to tam jen ztrácíš výřením spalin v tom co po nem zbylo)a místo středního tlumiče dal rezonátor a na místo koncového tam dal laďáček tak to už je jiná. Já mám na plně průchozí jen s průchozím laditelným sportovním tlumičem. A k ceně za výfuk, když by sis ho objědnal tak to bude pálka to je pravda, ale když se pod auto podíváš tak zjistíš, že ten výfuk není tak složitý na to aby sis ho svařil z trubek, kolen, rezonátoru a koncáku. To se potom, vejdeš na úplně jiné peníze, je to sice trochu práce to neříkám, ale už jsem jich pár viděl a je to pěkný, když se snažíš.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Já sem jen napsal, jak to tam mám já z výroby
Pokud jde o turbo motůrek, tak tam je nejlepší nemít nic, aby plyny měli nejkratší možnou cestu ven..
A u bezturba je potřeba nějakej protitlak aby to nakonec nejelo hůř.. ale to už je věda.. a fascinujou mě ti rádoby tuneři co daj místo koncovýho laďák a hned že jim to jede o dost líp Nesmysl
Pokud jde o turbo motůrek, tak tam je nejlepší nemít nic, aby plyny měli nejkratší možnou cestu ven..
A u bezturba je potřeba nějakej protitlak aby to nakonec nejelo hůř.. ale to už je věda.. a fascinujou mě ti rádoby tuneři co daj místo koncovýho laďák a hned že jim to jede o dost líp Nesmysl
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Proč nesmysl, mají obrovský cit a poznají nárůst výkonu o toho poníčka a určitě před tím udělali motor a výfuk byl to poslední co je brzdilo. Já mám na Scoupe svody turbo a před vlnovcem ... už jen zvduch to je teprve výplach plynů a ten zvuk to teda a to myslím vážně má to pěkný zvuk takhle na krátko
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005