vyhřívání zadního skla
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
vyhřívání zadního skla
mám takový dotaz , jak funguje vyhřívání zadního skla? Když mám auto studený, tak spínač nereaguje a začne fungovat až asi po 5ti minutách jízdy .Atak nevím jestli to tak má být nebo ne? Díky za radu.
- Reklama
Re: vyhřívání zadního skla
Asi tak pracuje ochrana baterie, i když moje vyhřívá hned po startu. Jinak by to nemělo význam, za pět minut už třeba někde vystupuju.hary píše:mám takový dotaz , jak funguje vyhřívání zadního skla? Když mám auto studený, tak spínač nereaguje a začne fungovat až asi po 5ti minutách jízdy .Atak nevím jestli to tak má být nebo ne? Díky za radu.
Hyundai Accent ´07 1.4- Elegance - Beige Gold
Pokud je ten odporový polep, který topí přerušen, dá se to opravit speciálním lakem, který obsahuje kovové částečky a je tedy vodivý.Mě tak mechanik opravil přerušenou dráhu na potenciometru škrtící klapky a funuje to dodnes. Tzn. hledat vodivý lak, určitě se o něm mezi lidmi ví.Měl bys ale ten polep přeměřit ohmetrem a nebo voltmetrem a zjistit jestli je to přerušený a kde.Mě to topí, vždy když zmáčknu tlačítko /svítí zelená kontrolka/ ale musí jet motor. Vypíná se to samo po cca 5 minutách.Změř na přívodech k oknu jestli tam jde napětí 12Vev.kdy se tam objeví po stlačení tlačítka.Možná je to nedokonale přerušené a tak se to občas spojí. Myslím, že může záležet i na stavu baterky pokud je tam slabé napětí/špatně dobíjí altec/ nemusí se relé spínat hned a sepne, až se napětí časem zvýší/trochu se dobije baterka/.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
-
- **
- Příspěvky: 278
- Registrován: 27 čer 2007, 14:10
- Bydliště: Bratislava
Jmenuje se to elektrovodivý lak EL-1,koupil jsem to asi před pěti roky u Kvapila v OL a opravoval jsem s tím šipkařský terč,nějakou dobu to fungovalo.V tomto případě nevím nevím,teče tam dost proudu.Jo a ten lak stál nějakých dvěstě korun.MartasZ píše:No dřív, když mi to takhle blbě topilo na stodváce, sem se o to taky zajímal.. a prej existuje nějaká vodivá pasta či co.. kterou doplníš mezery na těch drahách.. mělo by to bejt vidět, kde to máš přerušený.. ale jestli to fakt funguje, kde se to prodává a jestli vůbec, tak to netušim
Dalo by se použít třeba toto: http://www.ges.cz/?page=index&of=1&gcat ... ES08000025
Jinak vyhřívání můžu zapnout hned po nastartování a vypíná se tak přibližně po těch 15 minutách.
Jinak vyhřívání můžu zapnout hned po nastartování a vypíná se tak přibližně po těch 15 minutách.
Accent 1,5 12V 65 kW/88 HP,1996
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
no ě to taky funguje hned po nastartovani ale už t nema ten rychly šmrnc jak na novych autech...kde seto vyhřeje rychleji ale i tak to funguje...a vypinani je cca po 15ti minutach přesny čas sem neměřil ještě...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
[quote="Tony"]Dalo by se použít třeba toto: http://www.ges.cz/?page=index&of=1&gcat ... ES08000025
Chtělo by změřit proud co teče tím topítkem.
Chtělo by změřit proud co teče tím topítkem.