check engine a jiný problém
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
check engine a jiný problém
Prošel jsem tady problémy na téma check engine protože mám stejný problém,ale řešení jsem nenašel.Mám dojem,že tento "signál" se rozsvítí při jakémkoli problému chodu motoru.V mém případě začala kontrolka dost problikávat,když zakolísá volnoběh.Napadlo mně jestli by to nemohlo mít souvislost s vadnou funkcí teplotního čidla motoru.Ale předesílám že to jsou pouze moje hypotetické dohady a jinak o problematice motorů Accent nevím vůbec nic.
- Reklama
Pricin pro rozsviceni teto kontrolky je vic nez dost. Jestli ti kolisa volnobeh, tak zkus zkontrolovat svicky a kabely. Pak ma smysl patrat dal.
Hodne stesti
PS: Me taky blika, kdyz to zrovna blbe zapaluje (u me to byl problem s LPG)
Hodne stesti
PS: Me taky blika, kdyz to zrovna blbe zapaluje (u me to byl problem s LPG)
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Je to tak. Kontrolka Check Engine oznamuje veškeré závady z oblasti motoru, ale z 90% je to vždy kolem zapalování (kabely,svíčky, lambdasondy)
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Zjišťuji že problém bude asi širšího rozsahu.Začíná mi do toho přepínat relátko(zřejmě dobíjecí) a při tom se mi check engine rozsvicuje skoro pokaždé.Ale je zajímavé že jen když je motor v tahu.Jakmile sešlápnu spojku a přidám plyn,kontrolka zhasne.Navíc je ještě divné k tomu všemu dochází jen když je motor studený.Jakmile se zahřeje,problémy zmizí.Ale svíčky rozhodně vyměním,uvidím co dál.
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Jestli ti můžu poradit, tak odpoj baterku na 30minut. Poté ji připoj a až se ti kontrolka rozsvítí, tak zajeď do Hyundaie na diagnostiku (cca 400kč). Na diagnostice se ukáže co chybu vyvolalo
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Toho altíku jsem se docela bál (právě kvůli tomu cvakání relátka) ,ale nakonec vše dobře dopadlo.Díky za každou radu,obzvláště za ty první.Vyměnil jsem svíčky,a při tom jsem zjistil kde je zakopaný pes.Byl v háji jeden z kabelů ke svíčce ->probíjel - a při každém probliknutí jiskry cvaklo relátko a zakolísaly otáčky (až do té míry že mi to občas na křižovatce"chcíplo").Kabely vyměněny a je po starostech.Celá sranda vyšla na nějakých 7-8 stovek.Ještě jednou díky.
-
- *
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 črc 2007, 11:16
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18 lis 2007, 17:24
- Bydliště: U vytopny 2256 Č.Lípa
zdar chlapy,mam zdá se neřešitelnej problém.při provozu mi začali silně kolísat otáčky,parkrát sem to rozpohyboval,ale začíná se to oběvovat čim dál častěji.check engine se oběvilo jen jednou pak už ne.mel sem to v servisu a řídící jednotka vykazovala jen teplotní čidlo sání vzduchu což sem zprovoznil protože bylo odpojený,ale problém přetrvává a v servisu neví co s tim.nyní sem zjistil že se mi spína větrák při studeným motoru,tak sem odpojil teplotní čidlo na chladiči a zatim v pohodě,může to bejt vono?měl ste někdo podobnej problém?
Odpojeni vetraku se ti muze celkem muze vymstit - to bych nedelal.Lukas Petrtyl píše:zdar chlapy,mam zdá se neřešitelnej problém.při provozu mi začali silně kolísat otáčky,parkrát sem to rozpohyboval,ale začíná se to oběvovat čim dál častěji.check engine se oběvilo jen jednou pak už ne.mel sem to v servisu a řídící jednotka vykazovala jen teplotní čidlo sání vzduchu což sem zprovoznil protože bylo odpojený,ale problém přetrvává a v servisu neví co s tim.nyní sem zjistil že se mi spína větrák při studeným motoru,tak sem odpojil teplotní čidlo na chladiči a zatim v pohodě,může to bejt vono?měl ste někdo podobnej problém?
Co mas presne za auto (jakej konkretne motor)?
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Kup nové stojí pár stovek,to Tvoje je proražený,pořád je v sepnuté polozeLukas Petrtyl píše:zdar chlapy,mam zdá se neřešitelnej problém.při provozu mi začali silně kolísat otáčky,parkrát sem to rozpohyboval,ale začíná se to oběvovat čim dál častěji.check engine se oběvilo jen jednou pak už ne.mel sem to v servisu a řídící jednotka vykazovala jen teplotní čidlo sání vzduchu což sem zprovoznil protože bylo odpojený,ale problém přetrvává a v servisu neví co s tim.nyní sem zjistil že se mi spína větrák při studeným motoru,tak sem odpojil teplotní čidlo na chladiči a zatim v pohodě,může to bejt vono?měl ste někdo podobnej problém?
To se někdy stává
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18 lis 2007, 17:24
- Bydliště: U vytopny 2256 Č.Lípa
To může způsobovat něco jiného než čidlo na saharuLukas Petrtyl píše:čidlo sem zapojil zpátky,kolísání nebo vynechávání motoru nepřestalo.HYUNDAI ACCENT 1,5 12V.r.v 1995.
Kabely,svíčky,zapal cívka,prostě cokoliv zkus to tu prolézt je tu toho dost o tomto problému
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)