Hmm coupé je coupéFarmář píše:to jo.... s Gripenem už nemám nikam daleko......
... no nebyl by špatnej NEW acctík 1.6 3dv.... ale ta cena 400klacků,to už je pomalu cupátko
Hyundai Accent 1.6 benzín
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
Zdravím všechny majitele Accentu.
Za 14 dní si půjdu pro Accenta 1.6 MPI DOHC CVVT. Je na našem trhu a v nejluxusnější versi je za 299000 a sada zimních pneu je k ní teď jako prémie.O tomhle motůrku jsem hodně slyšel a jsem na něj hodně zvědav.
Procházel jsem Vaš názory na New Accenta a i recenze jsou celkem dobré.
Původně jsem chtěl 1.5 CRDi,ale jezdím město X dálky 50/50 a to by se turbu moc nelíbilo,proměnná tubínka by se zanesla a přestala fungovat,dávali jí životnost 60 000.
Potvrzeno technikem od Forda .Další věc po dojezdu nechat motor běžet ta 10 - 20 vteřin a nechat turbo ochladit.Tohle bych určitě zapomínal.Další věc 1133 kg benzín, 1205 kg diesel.No a poslední věc Common Rail - parádní systém,ale hajsavý na kvalitu paliva a to blbnutí s bio naftou se mi nelíbí. Systám snese max 5%.Zatím se to míchá 98 ku 2 .
No a když vezmete tlaky s jakými to pracuje.No a poslední matematika
ročně najedu cca 20 000 a objevují se testy s problémy Common Rail okolo 100 000.No a poslední věc nesmí dojít palivo.To je dost drahý průser.No a v poslední řadě zimní a letní nafta.U nafty je moc rizik.A při mém štěstí pokud bude jeden motor nepovedenej tak já ho najdu.
Švagrovi odešlu turbo u Octavie po 30 000 týden po návratu z dovolené.
Za 14 dní si půjdu pro Accenta 1.6 MPI DOHC CVVT. Je na našem trhu a v nejluxusnější versi je za 299000 a sada zimních pneu je k ní teď jako prémie.O tomhle motůrku jsem hodně slyšel a jsem na něj hodně zvědav.
Procházel jsem Vaš názory na New Accenta a i recenze jsou celkem dobré.
Původně jsem chtěl 1.5 CRDi,ale jezdím město X dálky 50/50 a to by se turbu moc nelíbilo,proměnná tubínka by se zanesla a přestala fungovat,dávali jí životnost 60 000.
Potvrzeno technikem od Forda .Další věc po dojezdu nechat motor běžet ta 10 - 20 vteřin a nechat turbo ochladit.Tohle bych určitě zapomínal.Další věc 1133 kg benzín, 1205 kg diesel.No a poslední věc Common Rail - parádní systém,ale hajsavý na kvalitu paliva a to blbnutí s bio naftou se mi nelíbí. Systám snese max 5%.Zatím se to míchá 98 ku 2 .
No a když vezmete tlaky s jakými to pracuje.No a poslední matematika
ročně najedu cca 20 000 a objevují se testy s problémy Common Rail okolo 100 000.No a poslední věc nesmí dojít palivo.To je dost drahý průser.No a v poslední řadě zimní a letní nafta.U nafty je moc rizik.A při mém štěstí pokud bude jeden motor nepovedenej tak já ho najdu.
Švagrovi odešlu turbo u Octavie po 30 000 týden po návratu z dovolené.
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07 kvě 2006, 11:41
- Bydliště: Kladno
Zdravím, jestli mohu porovnávat měl jsem 1,6 16V v Hyundai Getz, motor super táhl do 100km/hod, pak už to bylo horší. Teď mám nového accenta 1,5CRDi ELEGANCE a zde motor má při akcerelaci sice prodlevu v zátahu, ale od 2000tis. má úžasnou pružnost, což při předjíždění hodnotím jako mnohem lepší vlastnost něž 100 pod 10s u getze, kde ve 120km motor na 5 nic moc nědělal a na čtyřku řval jako tur a accent na pětku zrychluje úžasně a je tišší. Další věc je
že motor dosti žral palivo -já jezdil cca za 8,3l/100km s mírnou převahou města, ale s dodržováním rychl. limitů, pod osm litrů se dostat nebylo dost možné....teď s accentem jezdím okolo 5,8l/100km (např. včera Kladno -Slapy a zpět za 4,6l/100km).
že motor dosti žral palivo -já jezdil cca za 8,3l/100km s mírnou převahou města, ale s dodržováním rychl. limitů, pod osm litrů se dostat nebylo dost možné....teď s accentem jezdím okolo 5,8l/100km (např. včera Kladno -Slapy a zpět za 4,6l/100km).
Mame v "rodine" jednoho 1.6 na zakazku, ale nejezdim s nim. Ale pry velka spokojenost.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Hrdlička-tu spotřebu jsi trochu přehnal,ne?Za 8,3l jezdím já,sportovní hodně svižnou jízdou na těžším autě s 2,0l motorem.To se mi zdá moc na lehký Getz.Nebo máš těžké boty z betonu.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Moje 1.3 si bezne bralo i 9 litru - holt jezdeni po mesteBorek píše:Hrdlička-tu spotřebu jsi trochu přehnal,ne?Za 8,3l jezdím já,sportovní hodně svižnou jízdou na těžším autě s 2,0l motorem.To se mi zdá moc na lehký Getz.Nebo máš těžké boty z betonu.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07 kvě 2006, 11:41
- Bydliště: Kladno
Příliš vysoká spotřeba-to byl důvod proč jsem volil diesel...
Při sportovní jízdě si bral Getz 10l/100km!!!-spočtěte si 400km na bandu do rezervy (cca 40l), jinak jsem jezdil cca 480km. Výjimka byla Kladno-Mnichov-Bormio 1500km-za 7,3l/100km...Nalítal jsem 60tis.km a bez jediné pokuty s těma betonama na nohách :-)
Při sportovní jízdě si bral Getz 10l/100km!!!-spočtěte si 400km na bandu do rezervy (cca 40l), jinak jsem jezdil cca 480km. Výjimka byla Kladno-Mnichov-Bormio 1500km-za 7,3l/100km...Nalítal jsem 60tis.km a bez jediné pokuty s těma betonama na nohách :-)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
wow.. ja som sem-tam siel prevetrat Fiestu 1,25 16V (77koni) a tak si zobrala aj pri fakt sportovej jazde max 8lPřemysl Hrdlička píše:Příliš vysoká spotřeba-to byl důvod proč jsem volil diesel...
Při sportovní jízdě si bral Getz 10l/100km!!!-spočtěte si 400km na bandu do rezervy (cca 40l), jinak jsem jezdil cca 480km. Výjimka byla Kladno-Mnichov-Bormio 1500km-za 7,3l/100km...Nalítal jsem 60tis.km a bez jediné pokuty s těma betonama na nohách
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Ja som to tu už niekde spomínal, že moja bývalá Astra mala priemer 7,6l na 100 km. Ja som v podstate tiež preto volil diesel.Přemysl Hrdlička píše:Příliš vysoká spotřeba-to byl důvod proč jsem volil diesel...
Při sportovní jízdě si bral Getz 10l/100km!!!-spočtěte si 400km na bandu do rezervy (cca 40l), jinak jsem jezdil cca 480km. Výjimka byla Kladno-Mnichov-Bormio 1500km-za 7,3l/100km...Nalítal jsem 60tis.km a bez jediné pokuty s těma betonama na nohách
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT Elegance
Celadon Blue
07/2007
Celadon Blue
07/2007
Tak jak to vypadá s tou tvojí novou 1,6 kou ?JirkaF píše:Zdravím všechny majitele Accentu.
Za 14 dní si půjdu pro Accenta 1.6 MPI DOHC CVVT. Je na našem trhu a v nejluxusnější versi je za 299000 a sada zimních pneu je k ní teď jako prémie.O tomhle motůrku jsem hodně slyšel a jsem na něj hodně zvědav.
Procházel jsem Vaš názory na New Accenta a i recenze jsou celkem dobré.
Původně jsem chtěl 1.5 CRDi,ale jezdím město X dálky 50/50 a to by se turbu moc nelíbilo,proměnná tubínka by se zanesla a přestala fungovat,dávali jí životnost 60 000.
Potvrzeno technikem od Forda .Další věc po dojezdu nechat motor běžet ta 10 - 20 vteřin a nechat turbo ochladit.Tohle bych určitě zapomínal.Další věc 1133 kg benzín, 1205 kg diesel.No a poslední věc Common Rail - parádní systém,ale hajsavý na kvalitu paliva a to blbnutí s bio naftou se mi nelíbí. Systám snese max 5%.Zatím se to míchá 98 ku 2 .
No a když vezmete tlaky s jakými to pracuje.No a poslední matematika
ročně najedu cca 20 000 a objevují se testy s problémy Common Rail okolo 100 000.No a poslední věc nesmí dojít palivo.To je dost drahý průser.No a v poslední řadě zimní a letní nafta.U nafty je moc rizik.A při mém štěstí pokud bude jeden motor nepovedenej tak já ho najdu.
Švagrovi odešlu turbo u Octavie po 30 000 týden po návratu z dovolené.
Taky bych do ní šel, ale zatím jsem nikde nenašel ani ťuk o tomhle motoru.
Ono dneska při naprosto srovnatelných cenách ropy a benzínu, při čachrování s kvalitou nafty u čerpacích stanic, při dnešním používání biopřísad, při riziku poškození extrémně drahých vsřiků, při nutnosti přidávat aditiva do nafty ( aby byly vstřiky chráněny ), při .........doplň si sám, při mém ročním nájezdu cca 15 -20 tisíc kilometrů, si myslím, že je jedno jestli nafta, nebo benzín.
Takže se pokorně ptám. Už má někdo zkušenost s tou tajemnou 1,6kou ?
Dík
1,6?
Mám novú 1,4 ale dosť žerie (mesto 8,8-9,2), neviem si predstaviť apetít 1,6.
[quote="CASIO"][quote="JirkaF"]Zdravím všechny majitele Accentu.
Za 14 dní si půjdu pro Accenta 1.6 MPI DOHC CVVT. Je na našem trhu a v nejluxusnější versi je za 299000 a sada zimních pneu je k ní teď jako prémie.O tomhle motůrku jsem hodně slyšel a jsem na něj hodně zvědav.
Procházel jsem Vaš názory na New Accenta a i recenze jsou celkem dobré.
Původně jsem chtěl 1.5 CRDi,ale jezdím město X dálky 50/50 a to by se turbu moc nelíbilo,proměnná tubínka by se zanesla a přestala fungovat,dávali jí životnost 60 000.
Potvrzeno technikem od Forda .Další věc po dojezdu nechat motor běžet ta 10 - 20 vteřin a nechat turbo ochladit.Tohle bych určitě zapomínal.Další věc 1133 kg benzín, 1205 kg diesel.No a poslední věc Common Rail - parádní systém,ale hajsavý na kvalitu paliva a to blbnutí s bio naftou se mi nelíbí. Systám snese max 5%.Zatím se to míchá 98 ku 2 .
No a když vezmete tlaky s jakými to pracuje.No a poslední matematika
ročně najedu cca 20 000 a objevují se testy s problémy Common Rail okolo 100 000.No a poslední věc nesmí dojít palivo.To je dost drahý průser.No a v poslední řadě zimní a letní nafta.U nafty je moc rizik.A při mém štěstí pokud bude jeden motor nepovedenej tak já ho najdu.
Švagrovi odešlu turbo u Octavie po 30 000 týden po návratu z dovolené.[/quote]
Tak jak to vypadá s tou tvojí novou 1,6 kou ?
Taky bych do ní šel, ale zatím jsem nikde nenašel ani ťuk o tomhle motoru.
Ono dneska při naprosto srovnatelných cenách ropy a benzínu, při čachrování s kvalitou nafty u čerpacích stanic, při dnešním používání biopřísad, při riziku poškození extrémně drahých vsřiků, při nutnosti přidávat aditiva do nafty ( aby byly vstřiky chráněny ), při .........doplň si sám, při mém ročním nájezdu cca 15 -20 tisíc kilometrů, si myslím, že je jedno jestli nafta, nebo benzín.
Takže se pokorně ptám. Už má někdo zkušenost s tou tajemnou 1,6kou ?
Dík[/quote][b][/b]
[quote="CASIO"][quote="JirkaF"]Zdravím všechny majitele Accentu.
Za 14 dní si půjdu pro Accenta 1.6 MPI DOHC CVVT. Je na našem trhu a v nejluxusnější versi je za 299000 a sada zimních pneu je k ní teď jako prémie.O tomhle motůrku jsem hodně slyšel a jsem na něj hodně zvědav.
Procházel jsem Vaš názory na New Accenta a i recenze jsou celkem dobré.
Původně jsem chtěl 1.5 CRDi,ale jezdím město X dálky 50/50 a to by se turbu moc nelíbilo,proměnná tubínka by se zanesla a přestala fungovat,dávali jí životnost 60 000.
Potvrzeno technikem od Forda .Další věc po dojezdu nechat motor běžet ta 10 - 20 vteřin a nechat turbo ochladit.Tohle bych určitě zapomínal.Další věc 1133 kg benzín, 1205 kg diesel.No a poslední věc Common Rail - parádní systém,ale hajsavý na kvalitu paliva a to blbnutí s bio naftou se mi nelíbí. Systám snese max 5%.Zatím se to míchá 98 ku 2 .
No a když vezmete tlaky s jakými to pracuje.No a poslední matematika
ročně najedu cca 20 000 a objevují se testy s problémy Common Rail okolo 100 000.No a poslední věc nesmí dojít palivo.To je dost drahý průser.No a v poslední řadě zimní a letní nafta.U nafty je moc rizik.A při mém štěstí pokud bude jeden motor nepovedenej tak já ho najdu.
Švagrovi odešlu turbo u Octavie po 30 000 týden po návratu z dovolené.[/quote]
Tak jak to vypadá s tou tvojí novou 1,6 kou ?
Taky bych do ní šel, ale zatím jsem nikde nenašel ani ťuk o tomhle motoru.
Ono dneska při naprosto srovnatelných cenách ropy a benzínu, při čachrování s kvalitou nafty u čerpacích stanic, při dnešním používání biopřísad, při riziku poškození extrémně drahých vsřiků, při nutnosti přidávat aditiva do nafty ( aby byly vstřiky chráněny ), při .........doplň si sám, při mém ročním nájezdu cca 15 -20 tisíc kilometrů, si myslím, že je jedno jestli nafta, nebo benzín.
Takže se pokorně ptám. Už má někdo zkušenost s tou tajemnou 1,6kou ?
Dík[/quote][b][/b]
RX
Vše je trochu jinak
Před časem jsem napsal trochu kritický příspěvek na táma vstřiky common rail.Ono je ale všechno trochu jinak.
Původní záměr koupit 1.6 CVVt nevyšel - kupec na Fiestu na poslední chvíli ucuknul,takže s prodeje sešlo.
Děkuji všem co tu chválí motor 1.5 CRDI VGT a pár testům na netu.
Čím víc jsem tomhle autíčku četl tak tím víc mne lákalo.
Je to takový vlk v rouše beránčím.
Vše se změnilo tento týden Fiesta šla do světa a já koupil accenta 1.5 CRDi VGT.
Zatím s ní mám ujeto jen 400 km,ale je to radost.Těším se už to bude mít najeto tak 1500 km,aby ukázal co umí.
A co je hlavní problém se vstřiky commonrail - nekvalitní nafta.
Statistika firmy Peugeot.Souhlasím s příspěvky o nákupu kvalitní ušetřit pár korun a pak jednorázově investovat. Nekvalitní nafta sníží životnost o 50 % .Takže pokud je kvalitní palivo tak těch 100 000 co jsem napsal je blbost-omlouvám se za to.
Původní záměr koupit 1.6 CVVt nevyšel - kupec na Fiestu na poslední chvíli ucuknul,takže s prodeje sešlo.
Děkuji všem co tu chválí motor 1.5 CRDI VGT a pár testům na netu.
Čím víc jsem tomhle autíčku četl tak tím víc mne lákalo.
Je to takový vlk v rouše beránčím.
Vše se změnilo tento týden Fiesta šla do světa a já koupil accenta 1.5 CRDi VGT.
Zatím s ní mám ujeto jen 400 km,ale je to radost.Těším se už to bude mít najeto tak 1500 km,aby ukázal co umí.
A co je hlavní problém se vstřiky commonrail - nekvalitní nafta.
Statistika firmy Peugeot.Souhlasím s příspěvky o nákupu kvalitní ušetřit pár korun a pak jednorázově investovat. Nekvalitní nafta sníží životnost o 50 % .Takže pokud je kvalitní palivo tak těch 100 000 co jsem napsal je blbost-omlouvám se za to.
No... V sekcii Matrix pisem o vstrekoch, presnejsie ide o vstrekovacie cerpadlo. Je to nase sluzobne auto, sice diesel 1.5 CRDi este starsi, trojvalec, ale aj tak som bol zvedavy, aky ten motor bude (ma to pevne lopatky turba). Auto ma prijemne prekvapilo, velmi dobre sa s nim jazdi, a aj ked je trojvalec (co by malo naznacovat vysoku nekulturnost chodu), je v nom lepsia akusticka pohoda ako v druhom sluzobnom Stile 1.9 Multijet, ktory je 4-valec!
Matrix bezal bezproblemovo az do cca 120 000 km. Potom nam zacala unikat nafta zo vstrekovacieho cerpadla. Buduci tyzden preto ide na pretesnenie, co my malo stat okolo 6t SK, ale vraj budu presne vediet, az ked to rozoberu - a moze sa to vysplhat aj na dvojnasobok.
Co som chcel vlastne povedat? Hyundai ma skvele dieselove motory, su prijemne, je potesenim s nimi jazdit. Ale pre istotu by som sa toho auta zbavil, ked bude mat takych 70-80t km.
Matrix bezal bezproblemovo az do cca 120 000 km. Potom nam zacala unikat nafta zo vstrekovacieho cerpadla. Buduci tyzden preto ide na pretesnenie, co my malo stat okolo 6t SK, ale vraj budu presne vediet, az ked to rozoberu - a moze sa to vysplhat aj na dvojnasobok.
Co som chcel vlastne povedat? Hyundai ma skvele dieselove motory, su prijemne, je potesenim s nimi jazdit. Ale pre istotu by som sa toho auta zbavil, ked bude mat takych 70-80t km.
Re: Vše je trochu jinak
Aneb od odříkanýho chleba největší krajíc...JirkaF píše:Před časem jsem napsal trochu kritický příspěvek na táma vstřiky common rail.Ono je ale všechno trochu jinak.
Původní záměr koupit 1.6 CVVt nevyšel - kupec na Fiestu na poslední chvíli ucuknul,takže s prodeje sešlo.
Děkuji všem co tu chválí motor 1.5 CRDI VGT a pár testům na netu.
Čím víc jsem tomhle autíčku četl tak tím víc mne lákalo.
Je to takový vlk v rouše beránčím.
Vše se změnilo tento týden Fiesta šla do světa a já koupil accenta 1.5 CRDi VGT.
Zatím s ní mám ujeto jen 400 km,ale je to radost.Těším se už to bude mít najeto tak 1500 km,aby ukázal co umí.
A co je hlavní problém se vstřiky commonrail - nekvalitní nafta.
Statistika firmy Peugeot.Souhlasím s příspěvky o nákupu kvalitní ušetřit pár korun a pak jednorázově investovat. Nekvalitní nafta sníží životnost o 50 % .Takže pokud je kvalitní palivo tak těch 100 000 co jsem napsal je blbost-omlouvám se za to.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D