check engine a jiný problém

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
tom67
Příspěvky: 3
Registrován: 29 říj 2007, 08:17
Bydliště: Mělník

check engine a jiný problém

Příspěvek od tom67 »

Prošel jsem tady problémy na téma check engine protože mám stejný problém,ale řešení jsem nenašel.Mám dojem,že tento "signál" se rozsvítí při jakémkoli problému chodu motoru.V mém případě začala kontrolka dost problikávat,když zakolísá volnoběh.Napadlo mně jestli by to nemohlo mít souvislost s vadnou funkcí teplotního čidla motoru.Ale předesílám že to jsou pouze moje hypotetické dohady a jinak o problematice motorů Accent nevím vůbec nic.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1024
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

Pricin pro rozsviceni teto kontrolky je vic nez dost. Jestli ti kolisa volnobeh, tak zkus zkontrolovat svicky a kabely. Pak ma smysl patrat dal.

Hodne stesti :!: :wink:

PS: Me taky blika, kdyz to zrovna blbe zapaluje (u me to byl problem s LPG)
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Je to tak. Kontrolka Check Engine oznamuje veškeré závady z oblasti motoru, ale z 90% je to vždy kolem zapalování (kabely,svíčky, lambdasondy)
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
tom67
Příspěvky: 3
Registrován: 29 říj 2007, 08:17
Bydliště: Mělník

Příspěvek od tom67 »

Zjišťuji že problém bude asi širšího rozsahu.Začíná mi do toho přepínat relátko(zřejmě dobíjecí) a při tom se mi check engine rozsvicuje skoro pokaždé.Ale je zajímavé že jen když je motor v tahu.Jakmile sešlápnu spojku a přidám plyn,kontrolka zhasne.Navíc je ještě divné k tomu všemu dochází jen když je motor studený.Jakmile se zahřeje,problémy zmizí.Ale svíčky rozhodně vyměním,uvidím co dál.
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Jestli ti můžu poradit, tak odpoj baterku na 30minut. Poté ji připoj a až se ti kontrolka rozsvítí, tak zajeď do Hyundaie na diagnostiku (cca 400kč). Na diagnostice se ukáže co chybu vyvolalo :wink:
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1024
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

Jestli to nebude neco s altikem...
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
tom67
Příspěvky: 3
Registrován: 29 říj 2007, 08:17
Bydliště: Mělník

Příspěvek od tom67 »

Toho altíku jsem se docela bál (právě kvůli tomu cvakání relátka) ,ale nakonec vše dobře dopadlo.Díky za každou radu,obzvláště za ty první.Vyměnil jsem svíčky,a při tom jsem zjistil kde je zakopaný pes.Byl v háji jeden z kabelů ke svíčce ->probíjel - a při každém probliknutí jiskry cvaklo relátko a zakolísaly otáčky (až do té míry že mi to občas na křižovatce"chcíplo").Kabely vyměněny a je po starostech.Celá sranda vyšla na nějakých 7-8 stovek.Ještě jednou díky.
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Jsem to říkal že z 90% se kontrolka check rozsvítí kvůli svíčkám, kabelům nebo lambdám. Tak hlavně že je už vše OK :wink:
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
d.ericsson
*
Příspěvky: 10
Registrován: 15 črc 2007, 11:16
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d.ericsson »

Zdar pánové, mě se tato kontrolka rozsvítila třeba když se mi odpojilo čidlo ze vzduch.filtru. Otáčky mi také občas kolísaj,ale kontrolka nesvítí.Je to skoro záhadná kontrolka :evil:
Lukas Petrtyl
Příspěvky: 2
Registrován: 18 lis 2007, 17:24
Bydliště: U vytopny 2256 Č.Lípa

Příspěvek od Lukas Petrtyl »

zdar chlapy,mam zdá se neřešitelnej problém.při provozu mi začali silně kolísat otáčky,parkrát sem to rozpohyboval,ale začíná se to oběvovat čim dál častěji.check engine se oběvilo jen jednou pak už ne.mel sem to v servisu a řídící jednotka vykazovala jen teplotní čidlo sání vzduchu což sem zprovoznil protože bylo odpojený,ale problém přetrvává a v servisu neví co s tim.nyní sem zjistil že se mi spína větrák při studeným motoru,tak sem odpojil teplotní čidlo na chladiči a zatim v pohodě,může to bejt vono?měl ste někdo podobnej problém? :?: :roll:
Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1024
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

Lukas Petrtyl píše:zdar chlapy,mam zdá se neřešitelnej problém.při provozu mi začali silně kolísat otáčky,parkrát sem to rozpohyboval,ale začíná se to oběvovat čim dál častěji.check engine se oběvilo jen jednou pak už ne.mel sem to v servisu a řídící jednotka vykazovala jen teplotní čidlo sání vzduchu což sem zprovoznil protože bylo odpojený,ale problém přetrvává a v servisu neví co s tim.nyní sem zjistil že se mi spína větrák při studeným motoru,tak sem odpojil teplotní čidlo na chladiči a zatim v pohodě,může to bejt vono?měl ste někdo podobnej problém? :?: :roll:
Odpojeni vetraku se ti muze celkem muze vymstit - to bych nedelal.

Co mas presne za auto (jakej konkretne motor)?
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2290
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Lukas Petrtyl píše:zdar chlapy,mam zdá se neřešitelnej problém.při provozu mi začali silně kolísat otáčky,parkrát sem to rozpohyboval,ale začíná se to oběvovat čim dál častěji.check engine se oběvilo jen jednou pak už ne.mel sem to v servisu a řídící jednotka vykazovala jen teplotní čidlo sání vzduchu což sem zprovoznil protože bylo odpojený,ale problém přetrvává a v servisu neví co s tim.nyní sem zjistil že se mi spína větrák při studeným motoru,tak sem odpojil teplotní čidlo na chladiči a zatim v pohodě,může to bejt vono?měl ste někdo podobnej problém? :?: :roll:
Kup nové stojí pár stovek,to Tvoje je proražený,pořád je v sepnuté poloze :o
To se někdy stává :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Lukas Petrtyl
Příspěvky: 2
Registrován: 18 lis 2007, 17:24
Bydliště: U vytopny 2256 Č.Lípa

Příspěvek od Lukas Petrtyl »

čidlo sem zapojil zpátky,kolísání nebo vynechávání motoru nepřestalo.HYUNDAI ACCENT 1,5 12V.r.v 1995.
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2290
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Lukas Petrtyl píše:čidlo sem zapojil zpátky,kolísání nebo vynechávání motoru nepřestalo.HYUNDAI ACCENT 1,5 12V.r.v 1995.
To může způsobovat něco jiného než čidlo na saharu :D
Kabely,svíčky,zapal cívka,prostě cokoliv zkus to tu prolézt je tu toho dost o tomto problému :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“