Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
tezko rict, me Lantra ve vysoky rychlosti moc nepapala a byl to dvoulitr, ale co jsem zaznamenal u CRDi: jeden clovek navic pro me znamena pul litru spotreby navic...cim jedu rychleji, tim spotreba stoupa a zhruba ve 200km/h si vezme klidne pres 8 litru.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8150
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nafta
ano, ale u 1900 mas uz 235 Nm ... v 2200 otackach 235 Nm a v 2700 otackach tiez 235 Nm ... najvssi vykon je na 4000 otackach.. prepocitaj si to proste na rychlost ... najma to kedy vykon a krutak najviac potrebujes.. otacky 2000 az 4000 potrebujem jedine ked vychadzam na cestu a z tmy sa ruti 30 tonovy kamion. Ak sa nevies pri predbiehani vmestit do 2000 otacok tak ti tragicky chyba vlastnost vodica co sa vola predvidavostjaara píše:Stačí se podívat na charakteristiku obou motorů. Diesel je použitelný od nějakých 1800 do 4000 otáček, benzín od 2000 do 6000. Mimochodem momentová charakteristika benzínu je mnohem vyrovnanější něž dieselu, benzín má ve 2000 ot .nějakých 110 Nm, ve 4000 ot. 120 Nm a v 6000 ot. asi 115 Nm. Momentová charakteritika je plochá, benzín táhne narozdíl od dieselu v celém rozsahu otáček prakticky stejně.tom píše:Já jen nechápu kde berete informace že má diesel menší rozsah otáček?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: nafta
Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...jaara píše:Stačí se podívat na charakteristiku obou motorů. Diesel je použitelný od nějakých 1800 do 4000 otáček, benzín od 2000 do 6000. Mimochodem momentová charakteristika benzínu je mnohem vyrovnanější něž dieselu, benzín má ve 2000 ot .nějakých 110 Nm, ve 4000 ot. 120 Nm a v 6000 ot. asi 115 Nm. Momentová charakteritika je plochá, benzín táhne narozdíl od dieselu v celém rozsahu otáček prakticky stejně.tom píše:Já jen nechápu kde berete informace že má diesel menší rozsah otáček?
A to diesel od 1800 již je...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8150
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nafta
o tom samozrejme ziadne pochybnosti 2.0 litrovy 8v mozno ano, ale nie 16v 1,4 litraktom píše:Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...jaara píše:Stačí se podívat na charakteristiku obou motorů. Diesel je použitelný od nějakých 1800 do 4000 otáček, benzín od 2000 do 6000. Mimochodem momentová charakteristika benzínu je mnohem vyrovnanější něž dieselu, benzín má ve 2000 ot .nějakých 110 Nm, ve 4000 ot. 120 Nm a v 6000 ot. asi 115 Nm. Momentová charakteritika je plochá, benzín táhne narozdíl od dieselu v celém rozsahu otáček prakticky stejně.tom píše:Já jen nechápu kde berete informace že má diesel menší rozsah otáček?
A to diesel od 1800 již je...
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: nafta
,Mexican píše:o tom samozrejme ziadne pochybnosti 2.0 litrovy 8v mozno ano, ale nie 16v 1,4 litraktom píše:Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...jaara píše: Stačí se podívat na charakteristiku obou motorů. Diesel je použitelný od nějakých 1800 do 4000 otáček, benzín od 2000 do 6000. Mimochodem momentová charakteristika benzínu je mnohem vyrovnanější něž dieselu, benzín má ve 2000 ot .nějakých 110 Nm, ve 4000 ot. 120 Nm a v 6000 ot. asi 115 Nm. Momentová charakteritika je plochá, benzín táhne narozdíl od dieselu v celém rozsahu otáček prakticky stejně.
A to diesel od 1800 již je...
Samozřejmě, bavíme se o motorech v accentu...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
téma na dalších 10 stran že to tady ale žije...
ja se u auta nedívam na 0-100 ale zrychlení z 70 na 130 to mě zajíma.. Benzím v turbu to je jiná. Sam sem měl 2.0 Turbo (Rover 600Ti) 147kW.. ale postupně sem zjistil že na benzinu prodeju leasingovou splatku na nového diesla.. a s Crdi pojedu skoro stejně rychle a skoro zaradmo
2:Mexican.. C3 ještě mam ale Crdi Zdar.. Hdi už ne ne ..
ja se u auta nedívam na 0-100 ale zrychlení z 70 na 130 to mě zajíma.. Benzím v turbu to je jiná. Sam sem měl 2.0 Turbo (Rover 600Ti) 147kW.. ale postupně sem zjistil že na benzinu prodeju leasingovou splatku na nového diesla.. a s Crdi pojedu skoro stejně rychle a skoro zaradmo
2:Mexican.. C3 ještě mam ale Crdi Zdar.. Hdi už ne ne ..
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
V tý recenzi píšeš že příští auto bude japonec nebo němec...David C3 píše:téma na dalších 10 stran že to tady ale žije...
ja se u auta nedívam na 0-100 ale zrychlení z 70 na 130 to mě zajíma.. Benzím v turbu to je jiná. Sam sem měl 2.0 Turbo (Rover 600Ti) 147kW.. ale postupně sem zjistil že na benzinu prodeju leasingovou splatku na nového diesla.. a s Crdi pojedu skoro stejně rychle a skoro zaradmo
2:Mexican.. C3 ještě mam ale Crdi Zdar.. Hdi už ne ne ..
A tady píšeš accent crdi... Tak kde je pravda
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: nafta
Tohle už mě fakt nebaví, psal jsem někde o předjíždění? To je snad každýmu jasný, že když chce předjíždět s benzínem bez turba, tak musí podřadit. Ale kolik procent času předjíždíte? Tak 5%?. Zbylých 95% času se s benzínem dá v pohodě jezdit kolem 2000 otáček. Normálně tak jezdím, výjezd z obce, 50 km/h, zařazená čtverka, 2000 otáček a bez problému se to rozjede, nemusím podřazovat. Nechce mě doufám někdo přesvědčovat, že to s benzínem není možný?tom píše:Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...
A to diesel od 1800 již je...
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
ta recenze je tak rok stara.. jedna z prvních na moje.auto.cz
To se Accent začínal pomalu prodávat.. Byla to láska na první pohle..
v té ceně je to nej auto a ten motor a výbava prostě super. 100x lepší než Citroen hlavně kvalitou.. (dost věcí sem už na C3 měnil a myslím že Hyundai bude a je lepší)
joooooo mít 500 limit a ne např.330 tak vemu Fabku 1.9 Tdi Spor v Kombi.
Kdyby jsi těd kupoval auto koupil by jsi znovu Accenta??? co jiného jsi měl ještě v merku Tome?? Jinak Doma mam ještě druhé auto. Fabku sedan 1.9 Tdi ale pokud jezdí C3 tak sní jezdí táta... ale Accenz sedan je mnohem hezčíííííí,,,, čaaaaau
To se Accent začínal pomalu prodávat.. Byla to láska na první pohle..
v té ceně je to nej auto a ten motor a výbava prostě super. 100x lepší než Citroen hlavně kvalitou.. (dost věcí sem už na C3 měnil a myslím že Hyundai bude a je lepší)
joooooo mít 500 limit a ne např.330 tak vemu Fabku 1.9 Tdi Spor v Kombi.
Kdyby jsi těd kupoval auto koupil by jsi znovu Accenta??? co jiného jsi měl ještě v merku Tome?? Jinak Doma mam ještě druhé auto. Fabku sedan 1.9 Tdi ale pokud jezdí C3 tak sní jezdí táta... ale Accenz sedan je mnohem hezčíííííí,,,, čaaaaau
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8150
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nafta
nie je to len o predchadzani, je to o jazde do kopca a udrzanie si rozumneho jazdneho komfortu. To ze dobehnem v 90 tke auto niekde pri ValMeze kde je dost uzka cesta som rad ze mam obe ruky na volante a istotu ze aj ked to padne na 80 kmh tak stale to na 5tke pohodovo predbehnem, zaradim sa a pokracujem dalej (a nie ze po skonceni predbiehania budem mat pri 110-120 km/h stvorku a na benzine 5000 otacok.jaara píše:Tohle už mě fakt nebaví, psal jsem někde o předjíždění? To je snad každýmu jasný, že když chce předjíždět s benzínem bez turba, tak musí podřadit. Ale kolik procent času předjíždíte? Tak 5%?. Zbylých 95% času se s benzínem dá v pohodě jezdit kolem 2000 otáček. Normálně tak jezdím, výjezd z obce, 50 km/h, zařazená čtverka, 2000 otáček a bez problému se to rozjede, nemusím podřazovat. Nechce mě doufám někdo přesvědčovat, že to s benzínem není možný?tom píše:Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...
A to diesel od 1800 již je...
Trasu Brno-Vrutky (240km) absolvujem vacsinou priemernou rychkostou okolo 75km/h pri spotrebe okolo 5l. Prejdi si tuto trasu benzinom a povies mi spotrebu. Potom vsetko flameovanie bude zbytocne
BTW 50km/h na 5tke, to ma ten motor co robit
Naposledy upravil(a) Mexican dne 20 lis 2007, 15:53, celkem upraveno 1 x.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8150
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
mat ja 500 tak idem do FocusuDavid C3 píše:ta recenze je tak rok stara.. jedna z prvních na moje.auto.cz
To se Accent začínal pomalu prodávat.. Byla to láska na první pohle..
v té ceně je to nej auto a ten motor a výbava prostě super. 100x lepší než Citroen hlavně kvalitou.. (dost věcí sem už na C3 měnil a myslím že Hyundai bude a je lepší)
joooooo mít 500 limit a ne např.330 tak vemu Fabku 1.9 Tdi Spor v Kombi.
Kdyby jsi těd kupoval auto koupil by jsi znovu Accenta??? co jiného jsi měl ještě v merku Tome?? Jinak Doma mam ještě druhé auto. Fabku sedan 1.9 Tdi ale pokud jezdí C3 tak sní jezdí táta... ale Accenz sedan je mnohem hezčíííííí,,,, čaaaaau
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Zatím jsem s ním spokojen, takže při limitu do 350 bych ho volil znovu.David C3 píše:ta recenze je tak rok stara.. jedna z prvních na moje.auto.cz
To se Accent začínal pomalu prodávat.. Byla to láska na první pohle..
v té ceně je to nej auto a ten motor a výbava prostě super. 100x lepší než Citroen hlavně kvalitou.. (dost věcí sem už na C3 měnil a myslím že Hyundai bude a je lepší)
joooooo mít 500 limit a ne např.330 tak vemu Fabku 1.9 Tdi Spor v Kombi.
Kdyby jsi těd kupoval auto koupil by jsi znovu Accenta??? co jiného jsi měl ještě v merku Tome?? Jinak Doma mam ještě druhé auto. Fabku sedan 1.9 Tdi ale pokud jezdí C3 tak sní jezdí táta... ale Accenz sedan je mnohem hezčíííííí,,,, čaaaaau
Než jsem ho koupil, tak jsem se samozřejmě ještě rozhlídl co se prodává kolem, ale nic mě tam nechytlo jak accent (cana, motor, výbava, vzhled)
Mít limit jak píšeš 500, tak nejšpíš i30 s 2,0CRDi VGT...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
2: Mexican.. jo jo každy má své sny, touhy a přaní a jiné hodnoty a hlavně každému se líbí upnlě něco jiného. Mě focus nic neříka ale měl sem půjčenou Fabii II Tdi SPORT a má nej interie.. skoro jako malé Audi.. a ted mě ukamenujte
stejně nejhezčí interier je béžový Elegance v Accentu )))))
stejně nejhezčí interier je béžový Elegance v Accentu )))))
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Re: nafta
Ale to je přece jenom o rozdílném jízdním stylu s benzínem a dieselem, s benzínem podřadím na trojku a taky v pohodě předjedu. Ano, je tam to podřazení navíc. Někomu to přijde jako velká nevýhoda, a proto si koupí diesel, někomu to zase nevadí a preferuje třeba kultivovanější chod benzínu, tak si koupí benzín, je to tak težké pochopit? Nechápu, proč se majitelé dieseláků snaží všechny přesvědčit, že je to to nej, co může existovat. Já nikomu benzín necpu, tak pro oni tak prosazují diesel? Dokonce jim i věřím, že se jim s dieselem dobře jezdí, to je fajn a nikdy by mě nenapadlo přesvědčovat je, že je pro ně benzín lepší.Mexican píše: nie je to len o predchadzani, je to o jazde do kopca a udrzanie si rozumneho jazdneho komfortu. To ze dobehnem v 90 tke auto niekde pri ValMeze kde je dost uzka cesta som rad ze mam obe ruky na volante a istotu ze aj ked to padne na 80 kmh tak stale to na 5tke pohodovo predbehnem, zaradim sa a pokracujem dalej (a nie ze po skonceni predbiehania budem mat pri 110-120 km/h stvorku a na benzine 5000 otacok.
Budu mít dejme tomu 7. A co má být?Mexican píše: Trasu Brno-Vrutky (240km) absolvujem vacsinou priemernou rychkostou okolo 75km/h pri spotrebe okolo 5l. Prejdi si tuto trasu benzinom a povies mi spotrebu. Potom vsetko flameovanie bude zbytocne
Na čtyřku.Mexican píše: BTW 50km/h na 5tke, to ma ten motor co robit
Jen tak mimochodem, tady jsou statistiky prodejů Accentu:
http://registrace.periskop.cz/cz/2007-1 ... ai-accent/
Dieselů bylo prodáno 31%. Opravdu si myslíš, že 69% majitelů Accentů, kteří si vybrali benzín, jsou blbci, kteří neví, co je pro ně lepší?
benzín vers. diesel
Skutočne je smiešne čítať, ako niekto vehementne obhajuje kúpu toho, či onoho motora. Veď je to každého slobodné rozhodnutie, s akým motorom si autíčko kúpi. Každý má dosť času si to porátať a prekalkulovať, čo mu bude najlepšie vyhovovať. Ja napríklad chodím do práce cca 3,5-4 km ráno, z práce túto trasu ešte 2-3 krát preruším na nákupy. Tak predsa nebudem kupovať diesla. No a potrebu má každý podľa toho, akú má ťažkú nohu. Keď som išiel do Bratislavy, tak v Žiline som mal 5,5l/100km, do BA stúpla na cca 6,2 , keď som sa vracal, tak mi narástla na asi 6,8l/100km. Ale ja nejazdím po diaľnici 90-kou, a spotrebu pozerám len kedy-tedy . Keď potrebujem predbehnúť, nuž predbehnem(a tento motor ťahá bez reptania aj pri 130-ke, aj pri 140-ke).