Studený start

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mates
****
Příspěvky: 1410
Registrován: 08 srp 2005, 19:45
Bydliště: Litvínov

Studený start

Příspěvek od Mates »

Zdravim a chci si nechat poradit. Když startuju studený motor tak na poprvé nechytne a na podruhé uplně v pohodě. Každé další startování je taky úplně v pohodě. Před nastartováním je slišet benzínová pumpa a startuju bez radia a bez zapnuté ventilace a hlavně po zhasnutí kontrolky na air back. Je to spíš taková obtíž a když bylo teplo tak to nedělalo.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirec
**
Příspěvky: 439
Registrován: 01 úno 2006, 23:09
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirec »

ked startujem na zime tak obcas mi spravi to ze urobi ehe potom na chvilu pauza potom sa preberie a dalej toci s tym ze naskoci....je to baterkou uz mi aj par krat skapala ale este je v celku nova tak ju menit necem...ale ci je to aj tvoj pripad neviem no....
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

Že by svíčky? Zkus to.... :wink:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Uživatelský avatar
Mates
****
Příspěvky: 1410
Registrován: 08 srp 2005, 19:45
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mates »

Hanzi svíčky NGK a nově montované. Začalo to dělat až když poklesla teplota. V garáži to startuje v pohodě a když to stojí venku nějakou dobu tak to jakoby otočí motorem a na podruhé úplně normálně. Teď jsem si všimnul, že jakmile startuju podruhé tak mi bliká dioda od imobiliseru a alarmu. Neví někdo co to znamená???
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Příspěvek od Bruno »

Viděl bych to na baterku, když je teplo tak ta kapacita vydrží ale jakmile teploty klesnou k nule nebo pod nulu tak u baterky neuvěřitelně klesá kapacita a prostě to nenatočí. Zkus si změřit napětí při startování a uvidíš jak to letí dolů. Zajeď tam kde dělají baterky a nech si změřit baterku zatěžovacím odporem uvidíš, že to bude ono. Já jsem měl baterku do teď v pořádku /min 4-6 let stará/ napětí stále přes 13 Voltů./ při jízdě 13,8V/ teď ve studeným autě sotva 11,9V a to je jen cca 1-2 mínus.Věř mi, že ti odchází baterka. Zkus ji dlouhodobě dobít malým proudem /naformovat/ ale stejně to bude nahouby a radši si ji nech přeměřit viz. výše.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

Bruno píše:Viděl bych to na baterku, když je teplo tak ta kapacita vydrží ale jakmile teploty klesnou k nule nebo pod nulu tak u baterky neuvěřitelně klesá kapacita a prostě to nenatočí. Zkus si změřit napětí při startování a uvidíš jak to letí dolů. Zajeď tam kde dělají baterky a nech si změřit baterku zatěžovacím odporem uvidíš, že to bude ono. Já jsem měl baterku do teď v pořádku /min 4-6 let stará/ napětí stále přes 13 Voltů./ při jízdě 13,8V/ teď ve studeným autě sotva 11,9V a to je jen cca 1-2 mínus.Věř mi, že ti odchází baterka. Zkus ji dlouhodobě dobít malým proudem /naformovat/ ale stejně to bude nahouby a radši si ji nech přeměřit viz. výše.
Ma pravdu predsedo! Nech ji zmerit zatezakem a uvidis.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Uživatelský avatar
Pavel46
*
Příspěvky: 82
Registrován: 11 úno 2007, 11:44
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Pavel46 »

Bruno píše:Viděl bych to na baterku, když je teplo tak ta kapacita vydrží ale jakmile teploty klesnou k nule nebo pod nulu tak u baterky neuvěřitelně klesá kapacita a prostě to nenatočí. Zkus si změřit napětí při startování a uvidíš jak to letí dolů. Zajeď tam kde dělají baterky a nech si změřit baterku zatěžovacím odporem uvidíš, že to bude ono. Já jsem měl baterku do teď v pořádku /min 4-6 let stará/ napětí stále přes 13 Voltů./ při jízdě 13,8V/ teď ve studeným autě sotva 11,9V a to je jen cca 1-2 mínus.Věř mi, že ti odchází baterka. Zkus ji dlouhodobě dobít malým proudem /naformovat/ ale stejně to bude nahouby a radši si ji nech přeměřit viz. výše.
Před nabíjením maým proudem pozvolna vybíjet (na př. žárovkou) asi tak na 1,8V na článek minimálně. Potom nabíjet malým proudem tak do 0,5 - 0,6A až do plné kapacity. Baterie mají snahu tak zvaně tvrdnout. Záleží, ale na stáří bat., jestli to má vůbec cenu. Hodně zdaru
Hyundai Accent ´07 1.4- Elegance - Beige Gold
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“