Pryč s plasty aneb předělávka kufru a plata

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Pěkné, pěkné...zajedu si to někdy poslechnout :)
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kámen_Dave »

draceq píše:Pěkné, pěkné...zajedu si to někdy poslechnout :)
Jasně jasně, klidně přijeď, taky bych rád obhlídl to tvé vozítko. Však to máme od sebe kousek. :D
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Kámen_Dave: teď jsem si všiml že máš basreflexy zvrchu, takže když ztavřeš kufr, tak je překryješ platem :roll: Je to pěkná prácička, ale kdyby ty basreflexy měly kam dejchat, tak by byl lepší tlak a zvuk
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kámen_Dave »

Rasty píše:Kámen_Dave: teď jsem si všiml že máš basreflexy zvrchu, takže když ztavřeš kufr, tak je překryješ platem :roll: Je to pěkná prácička, ale kdyby ty basreflexy měly kam dejchat, tak by byl lepší tlak a zvuk
To je fakt, ale mezi plátem a bednou je ještě nějákých cca 5 cm místa. Sice to není moc, ale je. Přemýšlel jsem, zda by nebylo dobré udělat ještě díry na pláto a překrýt je mřížkou. A nebo přímo zepředu na tom basáku. Fakt nevím
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Vypadá to velmi dobře.. a ohledně těch basreflexů.. nejlepší bude, udělat díry do plata (teda nejlepší by bylo, namířit je do kabiny, ale musel bys nějak zajistit průchod mezi sedačkama) .. škoda že máš to plato vyklápěcí, kdyby nebylo, mohl bys ty basreflexy povytáhnout z bedny a mít je přímo v platě.. takže bys měl kus v bedně a končily by v platě.. taky to jde.. a je to mazec ;)
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kámen_Dave »

Asi to udělám tak, že přesně nad basreflexama vyrežu dvě díry do pláta. Znovu jsem to poměřil a zjistil, že mezi bednou a platem je cca místo pouze na magnet od repra. Tzn, že jak zavřu kufr, tak magnety se skoro posadí na basák. Takže tam je max. 5 cm místa. Tak dvě díry do pláta a na ně mřížky a hotovo. :D
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

No je to opravdu pekne ...
Jen se te zeptam, jak se ti vyndava ta rezerva ? a kam jsi dal vsecny ty veci, co mas normalne v kufru ... Ruzny hevery, lekarny a podobne ...
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kámen_Dave »

Vita píše:No je to opravdu pekne ...
Jen se te zeptam, jak se ti vyndava ta rezerva ? a kam jsi dal vsecny ty veci, co mas normalne v kufru ... Ruzny hevery, lekarny a podobne ...
Tak abych řekl pravdu, tak jsem ještě tu rezervu nevytahoval a co se týče těch ostatních věcí, tak jsou všechny dole buď kolem rezervy nebo uprostřed v kole. Ale jsou tam. Jinak veškeré ty bedny (basák a ty dvě boční) drží pouze na suchý zip, takže pokud je třeba je vyndat, tak je to otázka minuty a dno se skládá také ze tří částí jedna hlavní a dvě malé boční. A ty jsou pouze položené na plechu (samozřejmě podložené aby byly v rovině a aby nedrncaly.) :wink: Takže také jde vše během chvilky vytáhnout.
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
Uživatelský avatar
TechGen
**
Příspěvky: 217
Registrován: 28 lis 2007, 18:58
Bydliště: SVK, Big Šariš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TechGen »

Korálek píše:Jo máš to hezký ale já osobně bych to dělal z MDF-ky.
Presne tak. Ja teraz tiez prerabam kufor a rozhodne som volil drevovlaknitu dosku MDF. Jednak ma podstatne, podstatne lepsie akusticke vlastnosti a v porovnani s drevotrieskou (DTD) sa da aj frezovat, takze vies lepsie kopirovat okraje a vytvorit tie zarezy na bokoch na odvijanie bezpecnostnych pasov, ktore boli povodne v plaste pre repro.
Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

MartasZ: no lepší by bylo bassreflexy do kufru. Kamarád jezdí už 5let Emmu. Jezdil nejdřív SQ a teď jezdí tlak a sám říkal že do kabiny je to o zvuku, ale tlaku se tím moc nedosáhne jako když je to směrovaný do kufru a když se dobře vytlumeno :wink: Osobně jsem zkoušel bednu směr kabina a kufr a opravdu to tlakuje více v kufru. Ale zase na druhou stranu je to jen tlak, ale zvuk nějako chybý.
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Rasty píše:MartasZ: no lepší by bylo bassreflexy do kufru. Kamarád jezdí už 5let Emmu. Jezdil nejdřív SQ a teď jezdí tlak a sám říkal že do kabiny je to o zvuku, ale tlaku se tím moc nedosáhne jako když je to směrovaný do kufru a když se dobře vytlumeno :wink: Osobně jsem zkoušel bednu směr kabina a kufr a opravdu to tlakuje více v kufru. Ale zase na druhou stranu je to jen tlak, ale zvuk nějako chybý.
by mě zajímalo, jak by dopadla kombinace kufr-kabina.. Jestli by nedocházelo k akustickým zkratům, tak by to byl mega tlak i bomba zvuk ;)
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Mě to už taky napadlo ale musel by bejt prostor za sedačku bejt precizně vytlumenej :roll:
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“