Pryč s plasty aneb předělávka kufru a plata
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Kámen_Dave: teď jsem si všiml že máš basreflexy zvrchu, takže když ztavřeš kufr, tak je překryješ platem Je to pěkná prácička, ale kdyby ty basreflexy měly kam dejchat, tak by byl lepší tlak a zvuk
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
To je fakt, ale mezi plátem a bednou je ještě nějákých cca 5 cm místa. Sice to není moc, ale je. Přemýšlel jsem, zda by nebylo dobré udělat ještě díry na pláto a překrýt je mřížkou. A nebo přímo zepředu na tom basáku. Fakt nevímRasty píše:Kámen_Dave: teď jsem si všiml že máš basreflexy zvrchu, takže když ztavřeš kufr, tak je překryješ platem Je to pěkná prácička, ale kdyby ty basreflexy měly kam dejchat, tak by byl lepší tlak a zvuk
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Vypadá to velmi dobře.. a ohledně těch basreflexů.. nejlepší bude, udělat díry do plata (teda nejlepší by bylo, namířit je do kabiny, ale musel bys nějak zajistit průchod mezi sedačkama) .. škoda že máš to plato vyklápěcí, kdyby nebylo, mohl bys ty basreflexy povytáhnout z bedny a mít je přímo v platě.. takže bys měl kus v bedně a končily by v platě.. taky to jde.. a je to mazec
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
Asi to udělám tak, že přesně nad basreflexama vyrežu dvě díry do pláta. Znovu jsem to poměřil a zjistil, že mezi bednou a platem je cca místo pouze na magnet od repra. Tzn, že jak zavřu kufr, tak magnety se skoro posadí na basák. Takže tam je max. 5 cm místa. Tak dvě díry do pláta a na ně mřížky a hotovo.
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
Tak abych řekl pravdu, tak jsem ještě tu rezervu nevytahoval a co se týče těch ostatních věcí, tak jsou všechny dole buď kolem rezervy nebo uprostřed v kole. Ale jsou tam. Jinak veškeré ty bedny (basák a ty dvě boční) drží pouze na suchý zip, takže pokud je třeba je vyndat, tak je to otázka minuty a dno se skládá také ze tří částí jedna hlavní a dvě malé boční. A ty jsou pouze položené na plechu (samozřejmě podložené aby byly v rovině a aby nedrncaly.) Takže také jde vše během chvilky vytáhnout.Vita píše:No je to opravdu pekne ...
Jen se te zeptam, jak se ti vyndava ta rezerva ? a kam jsi dal vsecny ty veci, co mas normalne v kufru ... Ruzny hevery, lekarny a podobne ...
- TechGen
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 28 lis 2007, 18:58
- Bydliště: SVK, Big Šariš
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak. Ja teraz tiez prerabam kufor a rozhodne som volil drevovlaknitu dosku MDF. Jednak ma podstatne, podstatne lepsie akusticke vlastnosti a v porovnani s drevotrieskou (DTD) sa da aj frezovat, takze vies lepsie kopirovat okraje a vytvorit tie zarezy na bokoch na odvijanie bezpecnostnych pasov, ktore boli povodne v plaste pre repro.Korálek píše:Jo máš to hezký ale já osobně bych to dělal z MDF-ky.
Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
MartasZ: no lepší by bylo bassreflexy do kufru. Kamarád jezdí už 5let Emmu. Jezdil nejdřív SQ a teď jezdí tlak a sám říkal že do kabiny je to o zvuku, ale tlaku se tím moc nedosáhne jako když je to směrovaný do kufru a když se dobře vytlumeno Osobně jsem zkoušel bednu směr kabina a kufr a opravdu to tlakuje více v kufru. Ale zase na druhou stranu je to jen tlak, ale zvuk nějako chybý.
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
by mě zajímalo, jak by dopadla kombinace kufr-kabina.. Jestli by nedocházelo k akustickým zkratům, tak by to byl mega tlak i bomba zvukRasty píše:MartasZ: no lepší by bylo bassreflexy do kufru. Kamarád jezdí už 5let Emmu. Jezdil nejdřív SQ a teď jezdí tlak a sám říkal že do kabiny je to o zvuku, ale tlaku se tím moc nedosáhne jako když je to směrovaný do kufru a když se dobře vytlumeno Osobně jsem zkoušel bednu směr kabina a kufr a opravdu to tlakuje více v kufru. Ale zase na druhou stranu je to jen tlak, ale zvuk nějako chybý.