![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
takmer 950km na nadrzAndy4 píše:Peaty samozrejme máš pravdu, ale bolo leto a nemal som vtedy ešte Clio takže som Accenta využíval na všetky jazdy ako pracovné, tak súkromné. Ak už je ten motor zohriaty tak mu je viacmenej jedno či ide trasu dlhú 5km alebo 8. Tie štarty tou spotrebou až tak rapídne nezahýbu. A je tiež pravda že kým sa diesel nahreje tak to trvááááá, ale zase prevádzovú teplotu si drží aj 2 hodiny. Moj "malý benzín" zase vychladne už po polhodine.
Niekedy sú aj v premávke podmienky na jazdu ideálne, a niekedy zase absolútne nie. Ideálom je jazda mestským obchvatom kde sa bezproblémov vyhnem aj špičkám a pri dodržaní 80tky nieje problém urobiť tých 900km. V lete určite nie ....
mne sa subjektivne zda, ze CRDi chladne mierne pomalsie ako 1,25 16v u FiestyAndy4 píše:Nepoznám konštrukciu motorov, čisto subjektívne porovnávam to v čom jazdím....Hardcam píše:Andy: tak to mam opacnou zkusenost, benzin mi vychladal velmi pomalu a diesel vychladne temer okamzite, behem deseti minut se teplota o polovinu snizi.
V jádru asi záleží na tom, jak který motor je robustní. Řekl bych, že diesel má robustnější kontrukci a tudíž vychládá pomaleji.Mexican píše:mne sa subjektivne zda, ze CRDi chladne mierne pomalsie ako 1,25 16v u FiestyAndy4 píše:Nepoznám konštrukciu motorov, čisto subjektívne porovnávam to v čom jazdím....Hardcam píše:Andy: tak to mam opacnou zkusenost, benzin mi vychladal velmi pomalu a diesel vychladne temer okamzite, behem deseti minut se teplota o polovinu snizi.
Určitě je to tak, jako u dieselu trvá déle než se zahřeje, tak potom zase delší dobu chladne.Pavel46 píše:V jádru asi záleží na tom, jak který motor je robustní. Řekl bych, že diesel má robustnější kontrukci a tudíž vychládá pomaleji.Mexican píše:mne sa subjektivne zda, ze CRDi chladne mierne pomalsie ako 1,25 16v u FiestyAndy4 píše: Nepoznám konštrukciu motorov, čisto subjektívne porovnávam to v čom jazdím....
Přeji hezký den
mne ten nestastny palubak ukazuje v meste po dotankovani asi tak ako tebe.. mimo mesta to podom padne na 4 a pol, potom zas domesta a stupne to zvycajne na 5,7 az 6.. a vysledna je 5,2-5,4 ... odjazdi 100km v meste a dotankuj a uvidis to v realepeaty píše:Tak dnes som si spravil mensi testik spotreby, tak sem hodim vysledky. Kedze sa tu prebera ci diesel alebo benzin aj na kratke trasy do mesta, tak som meral spotrebu v meste:
- Ranny start auta, vonku -2°C, cesta po Trnave da sa povedat, celkova prejdena vzdialenost 5,5 km, z toho ale 2 - 2,5 km po rovine konstantnou rychlostou, motor sa nestihol uplne zahriat a vysledna spotreba podla PP 8,7 l/100km. Styl jazdy velmi defenzivny...
- O 3,5 hodiny navrat spat, skoro tou istou trasou. Teplota 2°C, celkova prejdena vzdialenost 5,4 km, z toho ale 2 - 2,5 km po rovine konstantnou rychlostou, motor sa nestihol uplne zahriat, ale chybalo uz iba malicko k tomu. Vysledna spotreba podla PP 7,0 l/100km. Styl jazdy opat velmi defenzivny. Ale cesta spat bola rychlejsia o cca 2 minuty.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |