V rámci úsporného programu a nutnosti nové spojky jsem se dostal ke sportovní společnosti, která i repasuje spojkové lamely a to jak klasickým tak spartovním i keramickým obložením.
Na klasické obložení jsem se neptal, ale u sportovního mě renovace vyjde na 524,- a když nemáte původní lamelu tak to je +1524, u keramického obložení to je za 4191,- toto jsou jen renovace na stávající lamely a předpoklad je dobrý stav té původní jinak je potřeba přičíst těch 1524,- dělají i celé spojkové systémy, ale tam už to je s cenou poněkud víše.
Repas je otázkou do druhého dne.
Renovace spojek
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Renovace spojek
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Reklama
jedinou nevýhodou především keramických spojek je okamžitý zátah, žádná regulace záběru pedálem jako u normálního obložení. Mám s tím prakticku zkušenost a do normálního provozu je to nepoužitelný
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Regulace je, jen je strmější nástup chce to dosti jemnosti v noze a cviku a ono se spojky ještě rozdělují na dva typy s odpruženým středem a pevným a tam už je rozdíl a také jsou keramické a polokeramické, je toho celkem dost jak se spojky rozdělují a jaké jsou možnosti.zdenek76 píše:jedinou nevýhodou především keramických spojek je okamžitý zátah, žádná regulace záběru pedálem jako u normálního obložení. Mám s tím prakticku zkušenost a do normálního provozu je to nepoužitelný
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
obchod@renovak.cz toto je kontakt na obchodní oddělení, ale v podstatě vaše odborné dotazy, ačkoli také vědi o čam je řeč, přepošlou na níže uvedené osobyFelotron píše:Hod sem kontakt
diky!
vaclavkrejsa@renovak.cz tohle je ředitel společnosti docela jsme si pokecali je to skutečný odborník a ví co prodává
martinkrejsa@renovak.cz s tímto člověkem jsem komunikoval snad nejvíce má specializaci "racing a tunning, Rensport - kovokeramické spojkové lamely, brzdové sady a další závodní komponenty"
www.renovak.cz a jejich webovky já si tam nechám zrenovovat spojkovou lamelu závodním obložením vyjde jak jsem psal na 524 + dph takže na cca 620 a protože se mi tam nehodí jed pošlu to PPLkem takže si k tomu budu muset připočíst 120kč tam a zpět s tím že to pravděpodobně ten samí den pošlou zpět časově to je mi psali cca 1,5hod práce takže na počkání když nemají plné ruce práce
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Jj,Renovak je ve vedlejším městě.Mají takovou menší prodejnu,hned u hlavní silnice.O pár set metrů dál je fabrika Ferodo,tak to pro díly nemají daleko .Pamatuji dobu,kdy Renovak byla firma v garáži,ale to se ještě zdejší fabrika honosila názvem Osinek. Teď už se vypracovali.
Pokud si dobře vzpomínám na rozhovor s Rastym,tak jak opravoval převodovku,co mu kamarád upravil ,tak říkal,že na našich Tiburonech jsou keramické spojky.
Pokud si dobře vzpomínám na rozhovor s Rastym,tak jak opravoval převodovku,co mu kamarád upravil ,tak říkal,že na našich Tiburonech jsou keramické spojky.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži