blaazn píše:No mě to dělá taky a ještě sem nepřišel na to čím to je, ale napadl mě taky omezovač tlaku turba, ale nechci kupovat nový. A začlo mi to dělat jak sem tam hodil turbo po repasi. A ta součástka na té fotce je kde? Je mi povědomá, ale nevzpomenu si.
Někdo tomu říká odsávací relé,ale do takového relátka to má jistě daleko
Funkce:Nádoba s aktivním uhlím je vybavena elektromagnetickým ventilem(To je ta věc na tom obrázku )
Řídící jednotka tento ventil zapíná nebo jej vypíná.Tím se řídí množství par z paliva vedených do sacího traktu.Nádoba par(nádržka s aktivním uhlím)je normálně otevřena při volnoběžných otákáčkách motoru,kde s tyto výpary v motoru spálí,smíchají se spolu se vzduchem a jak říkám tento ventil funguje jen při volnoběžných otáčkách motoru,po té co se sešlápné plynový pedál,řídící jednotka jej vypne.
Problém s tímto ventilem jsou většinou,že klepou nebo se motor začne dusit a neudrží stabilní volnoběh,že jo PenerJacku,taky s tím mámé svý zkušenosti,že???? Jsem ho jaksi zapoměl připojit
Jinak Scoupé ho má umístěn zhruba mezi sáním a brzdovou nádržkou,podle toho obrázku jej určitě již poznáte