Spotřeba v závislosti na druhu paliva (podruhé a lépe :)

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Jaké palivo čerpáte ?

Natural 91
4
3%
Natural 95
78
66%
Natural 98
2
2%
Blue 99 Octans (Benzina)
1
1%
V-Power (Shell)
16
14%
V-Power Racing (Shell)
4
3%
V-Power Diesel (Shell)
1
1%
Nafta
10
8%
LPG
2
2%
jiný ... a ve fóru upřesním :)
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 118

Kyrglík
***
Příspěvky: 832
Registrován: 19 led 2006, 20:12
Bydliště: Chotěšov-Plzeňsko

Příspěvek od Kyrglík »

Já tankuju prakticky jen u Benziny...Do Shellu jadu dost málo.A nikdy jsem neměl žádný problém...Ale chystám se pořádnou zkoušku udělat...Budu chvilku tankovat V-power...Uvidím co to udělá :wink:
Hyundai Coupé 2.0 16v
138 vraníků a 4 očíčka..Krásný očíčka
GREY SHEEP (ŠEDÁ OVCE) tohoto klubu, ale nejsem sám!!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

No ja jsem si vyzkousel nadrz V-poveru a ted jsem zase natankoval ""obycejny "" benzin a je to znat ... opravdu V-Pover jel o poznani lip a tiseji ...
Spotreba mi zustala +- stejna ... Takze pristi nadrz a vsechny dalsi uz budou V-Pover....
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Luki
*
Příspěvky: 70
Registrován: 07 kvě 2006, 23:22
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Luki »

Po poslední zkušenosti s OMV byla průměrná spotřeba 6.7 převážně po městě (asi 90 %)
Tak jsem zase nabral benzín u Hypernovy a uvidím kolik bude teď.
Zatím jsem si všiml že je auto trochu línější.
Ale benzín u OMV je o 2 až 3 Kč dražší než u Hypernovy, kde navíc sbírám body, mají tam vysavač zadarmo a nejlepší pumpu vzduchu ve městě (je digitální, stačí nastavit tlak a pak už jen obíhat auto s hadicí. Vše se děje automaticky a pumpa sama zapípá když je tlak v gumě podle nastavené hodnoty).
Chybí mi tam už jen myčka.
Accent 1.3i 5dv, r.v. 2005
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

No vidíš.. a v Bolce je u Hypru i myčka.. ale zas tam nejni digitální vzduch a vysavač skoro netáhne :lol:
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Lado
*
Příspěvky: 58
Registrován: 21 led 2006, 23:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lado »

Do mého Coupe 2.0, 05, tankuji výhradně V-Power 95. Motor má kultivovaný chod a dobře reaguje. Spotřeba cca 7,0l/100km. Jezdím svižně podle okolností. Nemám nic proti experimentům s využitím různých značek benzinu a oktanového čísla a kontrolou spotřeby. Sám však vycházím z toho,že existuje široká nabídka desetistupňových piv,které jsou schopny při dobrém vychlazení zahnat žízeň,ale pochutnáte si jen na některých.Obávám se, že i ten motor má nějaké chuťové buňky a své pocity nám sděluje.Jde o to,zda je dobře vnímáme. Když mnohdy slyším řev reprobeden z otevřených oken projždějích aut, pochybuji,že vůbec mohou chod motoru sledovat, ale jsem rád ,že ještě vlastní funkční sluchovody.
Janjan
**
Příspěvky: 186
Registrován: 29 pro 2005, 20:53
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Janjan »

Tankuju výhradně N95, většinou podle ceny. V-power95 jsem taky nedávno zkoušel, ale výsledek mě nenadchl, protože mi spotřeba stoupla asi o 0,5l :( . Chci se zeptat "cypíska"
a "Bruce Leeho"- tankujete někdy v Č.Těšíně v ČSAD? Jak se vám jeví kvalita jejich benzínu?
GETZ Dynamic 1.1/48kW
Zdenalek
*
Příspěvky: 37
Registrován: 06 bře 2006, 11:57
Bydliště: Vyškov na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zdenalek »

Já beru Natural 98 a vyšší cena se mi +/- vrací na nižší spotřebě.
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.

Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...

Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny :lol:
Hyundai Accent 1,5 (12 valve)
r. v. 99, nájezd 100 000
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

Zdenalek píše:Já beru Natural 98 a vyšší cena se mi +/- vrací na nižší spotřebě.
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.

Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...

Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny :lol:
Jednou jsem tam u vás vzal plnou a zdálo se mi to nějaký divný.Není Shell jako Shell.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Uživatelský avatar
Tomikp
***
Příspěvky: 510
Registrován: 07 zář 2006, 20:47
Bydliště: CV
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba v závislosti

Příspěvek od Tomikp »

Josef píše:
Karel Blažek píše:Nedávno jsem chtěl vyzkoušet jak se auto bude chovat na Ba-91,ale nevejde se mi pistole do nádrže.A tak přelívat do kanystru a pak zas do auta se mě nechtělo,zůstalo tedy jen u přání.Jak to praktikujete vy???
Velký pozor
Zaplať pánbůh pro TEBE :lol: :lol:
Pravděpodobně jsi vzal pistoli BA 91 SPECIAL což je olovnatý benzin určený pro motory bez katalizátoru, To bys tomu dal :shock: :shock: :shock: Pro Tebe je určený BA 91 nebo BA 95 NATURAL. Jinak Natural 91 čku na každé pumpě nemají. Proto je ta pistole s rozdílným průměrem abys v rozrušení mysli :lol: jsi nenalil do nádřže něco co ti může přinést dost značné výdaje za výměnu katalizátoru :roll: Takže POZOR - vždy ZELENÁ PISTOLE :shock: nikdy ČERVENÁ. JO A JEŠTĚ JEDNO UPOZORNĚNÍ černá pistole je NAFTA. Již jsem zařil pár kamarádů, kteří to omylem "narvali" do nádrže. Vyčištění systému (pokud si to uvědomíš dostatečně brzo a dřív neodejde motor) přijde na cca 10 000 :shock:
Benzináři maj v tomhle jasno. Ale traktoristi maj smůlu, na ně se asi nemyslelo, tam je tak velká díra že v rizrušení mysli se tam dá nalejt všechno co ze stojanu teče.
Hyundai Sonata 2.0i 16V GLS 2002
Uživatelský avatar
Tomikp
***
Příspěvky: 510
Registrován: 07 zář 2006, 20:47
Bydliště: CV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomikp »

Tommas33 píše:
Zdenalek píše:Já beru Natural 98 a vyšší cena se mi +/- vrací na nižší spotřebě.
Jinak souhlasím s těmi, kteří říkají že nezáleží na značce benzinky - je to benzinka od benzinky různé. Obecně mám dobré zkušenosti s Agipem, OMW, Shellem a teď už bohužel jen v zahraničí s Aralem.

Ale třeba ve Vyškově kde bydlím, bych na Shellu nikdy netankoval.
Dříve se benzinka jmenovala PETRA a když se v Drnovicích (kousek od nás) hrál fotbal, býval benzín levnější - ale také méně kvalitní. A mám pocit, že tyto praktiky se tu udržely dodnes...

Já beru nejvíc na Agipu, protože narozdíl od Shellek má věrnostní soutěž, kde si i normální řidič může vyjezdit rozumné ceny :lol:
Jednou jsem tam u vás vzal plnou a zdálo se mi to nějaký divný.Není Shell jako Shell.
Jestli už to nebyla ta speciální edice Shell V-Power Smoke Edition co se tu o tom psalo, takovej malej dárek, který svým věrným zákazníkům darovala přes síť čerpacích stanic v ČR firma Unipetrol :D
Hyundai Sonata 2.0i 16V GLS 2002
Uživatelský avatar
Petela
*
Příspěvky: 35
Registrován: 23 lis 2006, 19:18

Příspěvek od Petela »

Ja som jazdil na Fabii 1.4 16V 55kW na V-power a jednoznacne som pozoroval lahsi chod a lepsie zrychlenie..
Samozrejme, neboli to prevratne pozorovania a zmeny... bola to 1.4, tak som nemohol ocakavat zrychlenie ako dvojliter.
Ale bez akychkolvek pochybnosti, alebo nahovarania si ... alebo vsugerovania... auto malo lepsie jazdne vlastnosti, co hlavne pozitivne oceni sofer.
Jazdil som na V-power nepravidelne - na etapy 4 mesiace na power, 4 mesiace na super. A zakazdym prechodom na V-power som pozoroval spominane zlepsenie.
Getz 1.4 2006
Uživatelský avatar
kmozis
*
Příspěvky: 24
Registrován: 16 pro 2007, 16:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od kmozis »

Já nevím, jezdím pouze na N95, párkrát jsem zkoušel i V-Power 95 a moje závěry: akcelerace stejná, spotřeba stejná, hlučnost stejná, cena o 2 kačky jinde... Tak jediná pozitiva mohou být v tom čištění, ale nevím, jestli to za to stojí.
A pokud někdo používá N98, to asi nemá smysl. Ten je pro jiná auta, která na to mají připravený motor i počítač. Já ho schválně jednou zkusil a rozdíl 0 (tedy kromě rozdílu v peněžence)...
:hyu: Matrix 1.8 GLS (r.v. 2004)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Myslím si že u starších aut nebo u motorů které nesnímají kvalitu paliva (to je asi špatně vyjádřeno) nemá kvalitnější benzín téměř smysl, ale myšleno po výkonostní stránce! jak tu už je napsáno na nové fábii která pozná kvalitní benzím si upravý poměr paliva a předstih podle benzínu a tam to je poznat, ale u motoru který to neumý se to téměř nepozná pokud se k tomu patřične neupravý motor respektive řídící jednotka. Každý motor a ŘJ která si neumí poznat kvalitu paliva je přednastavená na palivo, které uvádí výrobce. Protože třeba V-Pover racing má mnohem delší spoždění hoření než 95ka a předstih je u něj o několik stupňů větší takže když ho nalejete do motoru na 95ku 91ku na kterou jsou stavěná Háčka která si to ještě neumí uspůsobit tak naopak se může jízda ještě zhoršit treba když to švagr skusil do 405 z 1989 tak mu to kopalu a ztratilo výkon protože se benzín spaloval až moc pozdě a to bylo zejména znát ve vyšších otáčkách.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Příspěvek od Bruno »

Moje zkušenost s V Power 95 a Naturál 95! Jezdím už rok na V Power 95 spotřeba se mi snížila. Po domontování PP od Blendiho /více si hlídám šlapání na plynový pedál /jsem se dostal na dlouhodobou průměrnou 7,42 l /100km, teď v zimě, což bylo dříve při Normálu 95 nemožné, tak kolem 9l /100km. Mám naježděnou trasu po dálnici Brno Valtice a zpět. Průměrná spotřeba v tomto období se mi pohybovala od 7,2 l/100km do 7,0 l/100km při V Power 95. Včera jsem dal plnou Naturálu 95 také u Shellu a ejhle okamžitě se průměrná vyšplhala na 7,6 l/100km. Je to opravdu rozdíl a proto můžu odpovědně konstatovat, že moje Lantra jezdí na V Power 95 lépe a úsporněji než na Naturál 95 a přestože je V Power 95 dražší je jeho tankování oproti Normálu 95 pro mně finančně výhodnější, nehledě na čistící efekt V Power 95.
Takže jen co vyjezdím tu nádrž s Normál 95 udělám přesné vyhodnocení ale tankovat budu opět jen V Power 95 u Shellu!!!

Porovnání:
V Power 95 32,80 Kč 7,1l/100km x 8ookm x 32,80Kč=1 863 Kč

Natural 95 31,30 Kč 7,6l/100km x 800 km x 31,30Kč=1 903 Kč

Úspora v Kč : 40 Kč na jednu nádrž cca 57 l
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

Vlado to se mi nejak nezda ze V-power ma delsi spozdeni horeni nez obyc 95. ty cisla prave udavaj horeni benzinu (91, 95, 98 ) jinak pravda ze do starsich aut je to naprd lejt. musis totiz prenastavit predstih aby ti to nekopalo spatky do karb. nebo naopak ze to chyta dost po horni uvrati a tim hovno vykon
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“