ja to mam uz 4 mesiace tesne pod max (pri studenom motore)tom píše:Kapalinu tady doléval téměř každý...
Už se to tu taky někde řešilo, před převzetím jsem ji měl mezi min a max a po nějakém měsíci si to sedlo a byla na min, tak jsem ji dolil a od té doby je mezi min a max už přes rok...
Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8136
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Kolisanie
No neviem asi mam stastie mam noveho akcenta od maja nabahanich 15000
KM parkuje pred domom a podobne problemi nemam.-10 sadnem do auta naskoci co len mu ukazem klucik A ziadne kolisani otacok nic raradim 1 a idem neviem co si mam o tom misliet.Asi mam stastie.
KM parkuje pred domom a podobne problemi nemam.-10 sadnem do auta naskoci co len mu ukazem klucik A ziadne kolisani otacok nic raradim 1 a idem neviem co si mam o tom misliet.Asi mam stastie.
Re: Kolisanie
A nebo to teprve přijderichie9 píše:No neviem asi mam stastie mam noveho akcenta od maja nabahanich 15000
KM parkuje pred domom a podobne problemi nemam.-10 sadnem do auta naskoci co len mu ukazem klucik A ziadne kolisani otacok nic raradim 1 a idem neviem co si mam o tom misliet.Asi mam stastie.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Ahoj, auto som nechal cez noc v servise aby to hned rano vedeli dat na pocitac a skontrolovat. Uz predtym mi ale potvrdili, ze im Hyundai oficialne zaslal softwerovy upgrade riadiacej jednotky pre Hyundai Accent 1.4. Dnes v noci uz bolo auto doma, rano -4 stupne, ziadne kolisanie otacok sa neopakovalo, pekne drzi otacky, po par minutach ( zoskrabovanie namrazy) rozjazd uplne v pohode, ziadne cukanie.. Upgrade nahrany, zavada odstranena, spokojnost.
Hyundai Accent, 1,4 Elegance - Ebony Black
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 říj 2007, 17:04
- Bydliště: Tetětice
Kolísání otáček a trhání motora.
Velmi přeji každému, že se mu odstraní tady popisované závady. Jen chci doufat že máš novější soft.řídící jednotky než já. Mě nový soft přehrávali 22.10.2007 a pak to fungovalo bez kolísání jen dočasně. Kolísání otáček se mi po měsíci vrátilo . To trhání motora (dušení) se mi neodstranilo vůbec . Teď mám auto v servisu a čekám co bude. Dej vědět jestli se ti auto rozjede bez trhání i bez delšího zahřívání na volnoběhu před výjezdem. Prostě chci věřit , že máš novější vydání softu než já.
Přeji všem mnoho štěstí.
Přeji všem mnoho štěstí.
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 říj 2007, 17:04
- Bydliště: Tetětice
Kolísání otáček a trhání motora (dušení)
Tak mě zavolal pracovník ze servisu a vůbec mě nepřekvapil. Sdělil mi , že ty 2 dny co měly moje auto na zobrazení tohoto problému , tak vůbec nic nezjistili . Byl tam u toho také technik z Prahy a prostě vše v pořádku.
Auto Ok (bez závady).Prý perfektní rozjezdy. Prostě to chce jen 15 sekund na volnoběhu a hned vesele vyrazit. Pro mě je to nepochopitelné , protože to trhání motora (dušení) se mi vyskytuje prakticky každé rano i odpoledne , když vyjíždím z pakrkoviště z práce a to nechám motor před vyjetím běžet na volnoběh vždy alespoň 30 sekund . Tak jsme se domluvili , že mi auto nachystá ráno před servisem a pokusíme se společně rozjet a závadu vyvolat. No uvidím a podělím se s vámi o skušenost.
Auto Ok (bez závady).Prý perfektní rozjezdy. Prostě to chce jen 15 sekund na volnoběhu a hned vesele vyrazit. Pro mě je to nepochopitelné , protože to trhání motora (dušení) se mi vyskytuje prakticky každé rano i odpoledne , když vyjíždím z pakrkoviště z práce a to nechám motor před vyjetím běžet na volnoběh vždy alespoň 30 sekund . Tak jsme se domluvili , že mi auto nachystá ráno před servisem a pokusíme se společně rozjet a závadu vyvolat. No uvidím a podělím se s vámi o skušenost.
Re: Kolísání otáček a trhání motora (dušení)
Hodně záleží na tom, jak se s tím autem člověk rozjíždí. U mě se to cukání nejvíc projevuje tehdy, když přeřadím brzo z jedničky na dvojku, otáčky jsou pod 1500 a šlápnu na plyn, pak se to začne dusit. Paradoxně čím vic se přitom jak se to dusí šlape na plyn, tím je to horší. Pomáhá ubrat plyn nebo držet otáčky výš. Takže tomu technikovi se to opravu nemuselo projevit, záleží na tom, jak se rozjížděl. Tím nechci říct, že je to v pořádku, měli by to opravit, ale já jsem se s tím naučil žít tak, že dvojku řadím až tehdy, když má jednička kolem 3000 otaček, pak se to u mě prakticky vůbec neprojevuje.Patrik Merka píše:Tak mě zavolal pracovník ze servisu a vůbec mě nepřekvapil. Sdělil mi , že ty 2 dny co měly moje auto na zobrazení tohoto problému , tak vůbec nic nezjistili . Byl tam u toho také technik z Prahy a prostě vše v pořádku.
Auto Ok (bez závady).Prý perfektní rozjezdy. Prostě to chce jen 15 sekund na volnoběhu a hned vesele vyrazit. Pro mě je to nepochopitelné , protože to trhání motora (dušení) se mi vyskytuje prakticky každé rano i odpoledne , když vyjíždím z pakrkoviště z práce a to nechám motor před vyjetím běžet na volnoběh vždy alespoň 30 sekund . Tak jsme se domluvili , že mi auto nachystá ráno před servisem a pokusíme se společně rozjet a závadu vyvolat. No uvidím a podělím se s vámi o skušenost.
Tak jsem si myslel, že alespoň kolísání otáček po nastartování a při stojícím voze bylo výměnou FW opraveno, ale chyba lávky, dnes -4, nastartoval jsem , šel jsem očistit okna a kuckalo to, běželo to na 2-3 válce než se to dalo dohromady... takže nic.
Řazení jedničky ve 3t, je sice řešení, ale mě osobně se moc nelíbí neboť určitě malinko stoupne spotřeba a vyšší otáčky studenému motoru taky asi nebudou dělat dobře..., ale to je každého věc.
Takže se snad dočkáme a spraví to co nejdříve.
Řazení jedničky ve 3t, je sice řešení, ale mě osobně se moc nelíbí neboť určitě malinko stoupne spotřeba a vyšší otáčky studenému motoru taky asi nebudou dělat dobře..., ale to je každého věc.
Takže se snad dočkáme a spraví to co nejdříve.
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 říj 2007, 17:04
- Bydliště: Tetětice
Kolísání otáček a trhání motora.
Tak jsem se teď vrátil ze servisu. Tam jsem auto společně s technikem nastaroval a rozjel se , tak joko vždy a ani kolísání ,ani trhání motora při rozjezdu se neukázalo . Je to jak naschvál. Doma mi to jistě zase začne.
Technik mi sdělil , že samozřejmě věří tomu , že ta závada tam je. Jen se prostě nyní neprojevila. Dle technika se tento problém řeší i v Německu a také přímo v Korei. Mám být trpělivý a věřit tomu , že přijde nějaká nová aktualizace programu ŘJ a potom to snad bude dobré?
Technik mi sdělil , že samozřejmě věří tomu , že ta závada tam je. Jen se prostě nyní neprojevila. Dle technika se tento problém řeší i v Německu a také přímo v Korei. Mám být trpělivý a věřit tomu , že přijde nějaká nová aktualizace programu ŘJ a potom to snad bude dobré?
ten samý problém! motor se dusí a je líný!!
Mám ten samý problém s otáčkama! Také sedím v autě cca 1-2 min. a čekám až se motor trochu zahřeje a spadnou otáčky!! Pak je všechno OK! A co na to v servisu? Bez komentáře raději Člověk si koupí nové auto a teď se dějě to co se dějě! Prý mám být trpělivý! Už jsem si zvykl, ale je to nepříjemné! Ale ať mi nikdo neříká, že je to normální!! To jsem si rovnou mohl nechat starší auto které jsem teď prodal a pořídil si nového Accenta! Vidím, že je to celorepublikový problém a mám pocit, že Hyundai toto vůbec neřeší Kde to žijeme proboha?? Taková automobilka a dějě se tohle? A co ty texty v příručce? "špičkový školený tým v servisu"?
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8136
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ja som dneska po dlhom case zobral rodicom fiestu - do mesta ako stvorene.. a voila, tyzden stala v garazi, dneska bolo -5C a to ste mali vidiet ako sa chudatko dusilo dobrych 3-4 minuty.. takze nemyslim, ze je to len problem Accnetov, je to kombinacia odstateho auta, zleho vyhodnotenia automatickeho syticu.. proste to musite nechat bezta 2-3 minuty a pojde to
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Je to divné a především zajímavé Že by to bylo tím kvantem co automobilky vyrábějí? Při dnešních technologijích by se takové věci neměli vůbec stávat! Samozřejmě že nikdo nejsme dokonalý, všechno tohle dělají lidé! Ale když si člověk koupí nový vůz, ne zrovna za malý peníz, tak očekává nějakou kvalitu a především nějaký profesionální přístup v servisu Teď sedíme v autě 2 minuty a čekáme než se autíčku bude chtít vyrazit! A co třeba za nějakou dobu? Jezdil jsem hodně auty, ale tohle je na mě trochu moc
Nechci se zastávat servisů, protože jeden je hrozný a druhý ješte horší, ale za tohle servis fakt nemůže. Je to konstrukční vada, nikoliv výrobní a s tím servis nic neudělá. Vyřešit to může jenom výrobce, buď novým software nebo nějakou jinou úpravou.blacki1 píše:Je to divné a především zajímavé Že by to bylo tím kvantem co automobilky vyrábějí? Při dnešních technologijích by se takové věci neměli vůbec stávat! Samozřejmě že nikdo nejsme dokonalý, všechno tohle dělají lidé! Ale když si člověk koupí nový vůz, ne zrovna za malý peníz, tak očekává nějakou kvalitu a především nějaký profesionální přístup v servisu Teď sedíme v autě 2 minuty a čekáme než se autíčku bude chtít vyrazit! A co třeba za nějakou dobu? Jezdil jsem hodně auty, ale tohle je na mě trochu moc