nexcem byt rypal, ale co ma tvoj problem spolocny so sklapanim svetiel? ono je totiz toto vlakno prave o tomNecasek píše: Tak jsem po prehrani softveru kvuli nepravidelnemu chodu motoru o satrtovani. tato zavada je uspesne odstanena. Horsi to je s tim klepanim v levem prednim kole. Tlumice i stabilizatory jsou utazene dobre tak nemuzou byt pry spatny.vyjadreni servisu.Klepani neni slyset na zvedaku, coz je podle mne logicky ,kdyz jsou kola sveseny a nic nevezou. Klepani(cvakani) je slyset jen za jizdy jak jsem psal pri cca 20kmh. V servise si mysli ze by to mohla byt spatna poloosa coz mne fakt docela prekvapilo(rozcililo).Auto mam pul roku. jsem zvedavy jak se k tomu HYUNDAI postavi.Ahoj Zdenek
Elektricke naklapeni světel
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Nic v zlom ale tema sa vola "elektricke sklapeni svetel" a dalsi zavady tam nevidimNecasek píše:To je tak kdyz MEXICAN necte od zacatku.Prave ja jsem zalozil toto forum SKLAPENI SVETEL A DALSI ZAVADY. TAK se vrat zpatky do SK
Ale dost ma mrzi posledna veta co si napisal... Vsetko ok, ale taku urazku uz nemozem, este ktomu ked je pre nic za nic
tiez tebe nikto nenadava odkial si ty, oki?
Mexican mal len dotaz, staci na neho raz odpovedat...
Naposledy upravil(a) Engineer dne 09 pro 2007, 21:12, celkem upraveno 1 x.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
to Necasek hmm.. naval xenofobie.. v Brne zijem 3 roky, platim dane (a snad to zoberies sportovo, ale urcite vacsie ako ty A snad mam narok na otazku, alebo sa mylim? Cital som to od zaciatku a popisoval si tam ze po vylozeni nakladu ti stale pracovali motorceky svetiel. Takze prosim bez tych sovinistickych kecov, vdakaNecasek píše:To je tak kdyz MEXICAN necte od zacatku.Prave ja jsem zalozil toto forum SKLAPENI SVETEL A DALSI ZAVADY. TAK se vrat zpatky do SK
BTW ano vlakno si zalozil. Super, fandim ti. Ale problem ktory si popisoval naposledy s elektrickym sklapanim svetiel nic nema. Mne ide len o to aby to tu davalo zmysel a bolo prehladne, takze nechaj toho flameovania a priznaj si chybu. Presun to do vlakna "Problemy" a bude to urcite rozumnejsie. Nex sa dari
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 21 kvě 2007, 22:23
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10 črc 2007, 22:45
- Bydliště: Plana u Mar.Lazní
- Kontaktovat uživatele:
Hlavne ze se obouvate do me,ale podivejte se kdo tam pise otazky na servis atd. co se netyka svetel. Napsal jsem ze mam porochu na svetlech a postupem casu se vyskytly dalsi zavady. paljsem svoje postrehy a rady co my rekli v servisu. tady je otazek malo tak nevidim problem prihodit nejaky technicky problem.Fakt nemam za potrebi cist nejaky blafy.
Necasek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
v pohode.. ale stale nechapem tvoje sovinisticke kecy. A na ine poruchy su tu ine vlakna.. pretoze ten kto ma problem s cukanim motoru nebude prechadzat elektricke sklapanie svetiel.. mysli trochu dopredu, ked v tom to vlakne nebude 5 stran ale 25 a to sa potom dost zle hladaNecasek píše:Hlavne ze se obouvate do me,ale podivejte se kdo tam pise otazky na servis atd. co se netyka svetel. Napsal jsem ze mam porochu na svetlech a postupem casu se vyskytly dalsi zavady. paljsem svoje postrehy a rady co my rekli v servisu. tady je otazek malo tak nevidim problem prihodit nejaky technicky problem.Fakt nemam za potrebi cist nejaky blafy.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- peter1205
- *
- Příspěvky: 69
- Registrován: 03 zář 2007, 22:45
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Po dlhšom váhaní mi to už nedalo a musím sa k zniknutému sporu vyjadriť aj ja.
necasek, ak by si nechcel, tak by si toto fórum nenavštevoval a nečítal príspevky.
mexican má vo svojich tvrdeniach pravdu, aj keď je tu viacej takých, ktorí píšu o problémoch aj pri témach, ktoré s nimi nesúvisia. Koniec koncov, ani toto nepatrí do tohoto vlákna.
Skončime už prosím nejaké národnostné spory, pretože
Hyundai Accent CZ = Hyundai Accent SK
necasek, ak by si nechcel, tak by si toto fórum nenavštevoval a nečítal príspevky.
mexican má vo svojich tvrdeniach pravdu, aj keď je tu viacej takých, ktorí píšu o problémoch aj pri témach, ktoré s nimi nesúvisia. Koniec koncov, ani toto nepatrí do tohoto vlákna.
Skončime už prosím nejaké národnostné spory, pretože
Hyundai Accent CZ = Hyundai Accent SK
Hyundai Accent 1.4i - Elegance - Leaf green - 2007
recenzia môjho auta: http://moje.auto.cz/peter1205/hyundai-a ... nce-1.html
taky mě zlobí ty motorky, dnes jsem byl v servisu vOL a hleděli na to jak bagr na tvrdou hlínu, tak jak jsem přijel domů tak jsem s tím kolečkem tak 50x rychle zavrtěl 0-4 azpět a ejhle je to OK . Protože když jsem ten malý rámeček kolem toho kolečka pomačkal a poklepal, tak to blblo víc. Zkuste to taky a napište výsledek
Chyba není v motorcích, ale v ovládací jednotce, co je v palubce a je v ní to kolečko na naklápění světel. Blblo mi to taky, původně mi měnili motorek, to nepomohl a potom až vyměnili tu ovládací jednotku a blbnout to přestalo (zatím ). Tu vadnou zapomněli v autě, mám ji někde doma, příležitostně ji rozeberu a zkusím zjistit, kde udělali soudruzi z koree chybu, když to tak všem blbne.ovi píše:taky mě zlobí ty motorky, dnes jsem byl v servisu vOL a hleděli na to jak bagr na tvrdou hlínu, tak jak jsem přijel domů tak jsem s tím kolečkem tak 50x rychle zavrtěl 0-4 azpět a ejhle je to OK . Protože když jsem ten malý rámeček kolem toho kolečka pomačkal a poklepal, tak to blblo víc. Zkuste to taky a napište výsledek
Ja osobne si nemyslim, ze to bude tou ovladacou jednotkou, ale ani nevylucujem, ze to tak nie je. Usudzujem tak podla toho, ze mne to robi IBA lava strana aj to iba v polohe 0 a iba pri studenom motore (aj ked motor s tym ma naozaj maloco). Ked sa auto zahreje, tak uz to drzi aj v polohe 0 bez opakovaneho nastavovania. Bolo tak pred dvomi tyzdnami, teraz som to nekontroloval, mam to stale v polohe 1.jaara píše:Chyba není v motorcích, ale v ovládací jednotce, co je v palubce a je v ní to kolečko na naklápění světel. Blblo mi to taky, původně mi měnili motorek, to nepomohl a potom až vyměnili tu ovládací jednotku a blbnout to přestalo (zatím ). Tu vadnou zapomněli v autě, mám ji někde doma, příležitostně ji rozeberu a zkusím zjistit, kde udělali soudruzi z koree chybu, když to tak všem blbne.palčo píše:Aj mne motorček stále "nastavoval" svetlá, tak som skúšal a teraz ho mám v polohe 1 a prestalo to.
Ak sa to nezlepsi, pri garancke to dam preverit.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Já si to taky nemyslel, v servisu si to taky nemysleli a dělalo mi to taky jenom levé světlo a v poloze 0. Vyměnili motorek, to nepomohlo. Pomohla až výměna ovládací jednotky. Ještě jsem ji nerozebral, ale chystám se na to .diosko píše:Ja osobne si nemyslim, ze to bude tou ovladacou jednotkou, ale ani nevylucujem, ze to tak nie je. Usudzujem tak podla toho, ze mne to robi IBA lava strana aj to iba v polohe 0 a iba pri studenom motore (aj ked motor s tym ma naozaj maloco). Ked sa auto zahreje, tak uz to drzi aj v polohe 0 bez opakovaneho nastavovania. Bolo tak pred dvomi tyzdnami, teraz som to nekontroloval, mam to stale v polohe 1.
Ak sa to nezlepsi, pri garancke to dam preverit.
OK, necham sa prekvapitjaara píše:Já si to taky nemyslel, v servisu si to taky nemysleli a dělalo mi to taky jenom levé světlo a v poloze 0. Vyměnili motorek, to nepomohlo. Pomohla až výměna ovládací jednotky. Ještě jsem ji nerozebral, ale chystám se na to .diosko píše:Ja osobne si nemyslim, ze to bude tou ovladacou jednotkou, ale ani nevylucujem, ze to tak nie je. Usudzujem tak podla toho, ze mne to robi IBA lava strana aj to iba v polohe 0 a iba pri studenom motore (aj ked motor s tym ma naozaj maloco). Ked sa auto zahreje, tak uz to drzi aj v polohe 0 bez opakovaneho nastavovania. Bolo tak pred dvomi tyzdnami, teraz som to nekontroloval, mam to stale v polohe 1.
Ak sa to nezlepsi, pri garancke to dam preverit.
Ked to budes mat rozobrane, pokus sa urobit par foto ako to vyzera.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Tak jsem jednotku rozebral.
Vcelku:
Bez předního krytu:
Uvnitř:
Vevnitř dohromady nic není, na desce jsou 3 LED pro podsvícení a asi 8 odporů. Chyba je jednoznačne v kontaktech mezi otáčejícím se kolečkem a deskou. Kontakt na desce tvoří pocínovaná měděná plocha. Cín je měkký, stačí tím párkrát otočit a sedře se to až na měď, která zoxiduje a je po kontaktu. Na té fotce to není moc vidět, ale byl tam v místě pohybu kontaktů místo cínu tmavý povlak čehosi. Tady soudruzi z koree prostě šetřili, pokud má být kontakt spolehlivý, tak se musí pozlatit.
Vcelku:
Bez předního krytu:
Uvnitř:
Vevnitř dohromady nic není, na desce jsou 3 LED pro podsvícení a asi 8 odporů. Chyba je jednoznačne v kontaktech mezi otáčejícím se kolečkem a deskou. Kontakt na desce tvoří pocínovaná měděná plocha. Cín je měkký, stačí tím párkrát otočit a sedře se to až na měď, která zoxiduje a je po kontaktu. Na té fotce to není moc vidět, ale byl tam v místě pohybu kontaktů místo cínu tmavý povlak čehosi. Tady soudruzi z koree prostě šetřili, pokud má být kontakt spolehlivý, tak se musí pozlatit.