Snížení spotřeby paliva
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To si jenom myslíš. Teď mě čeká repas spojky, v lednu samosvor a keramika do března či dubna kola a SSQ BOV . Jestli to ale někomu bude fungovat tak si to pořídím to ano.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
shodou okolnosti jsem tohle zrovna nasel pred tydnem taky a fakt jsem se od srdce zasmal.. udivuje me, kolik lidi uz na to skocilo, ale chapu kdyz nekomu zere autak 12-15litru tak je z toho zoufalej natolik ze uveri kde cemu.. v tomhle jsem trosku neduverivej clovek a co nefunguje nekde od serie bych si na auto nedomontovaval
to je to samy co ty elektricky turba apod., lidi fakt uz nevedej, jak vytahat z jinejch lidi penize a nejhorsi na tom je, ze ty joudove co se nechaji nachytat si to jeste vychvaluji..
ale vim ze ne kazdej je strojar, neco vi o fyzice, energiich a o tom, jak funguje vubec motor a automobilovej prumysl.. je to asi tak, kdyby mi doktor rekl ber si tyhle prasky to ti pomuze na to a to tak ho poslechnu taky, pac o tom nic nevim nastesti, to jeste nejsou takovy z*rdi jako tyhle tuningari..
to je to samy co ty elektricky turba apod., lidi fakt uz nevedej, jak vytahat z jinejch lidi penize a nejhorsi na tom je, ze ty joudove co se nechaji nachytat si to jeste vychvaluji..
ale vim ze ne kazdej je strojar, neco vi o fyzice, energiich a o tom, jak funguje vubec motor a automobilovej prumysl.. je to asi tak, kdyby mi doktor rekl ber si tyhle prasky to ti pomuze na to a to tak ho poslechnu taky, pac o tom nic nevim nastesti, to jeste nejsou takovy z*rdi jako tyhle tuningari..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
tady je vynatek z clanku J. Cecha:
Magnetické "spořiče" paliva
Pouze krátce se zmíním o různých druzích magnetických zařízení, které mají údajně zajistit polarizaci paliva a tím lepší rozptýlení ve vzduchu, čímž zlepší jeho spalování, a budou tedy nižší emise škodlivin.
Jistě jste se setkali se šokujícím předváděním "supravodivých magnetů", které svou silou měly zajistit usměrnění uhlovodíkových řetězců. Prvním nesmyslem je užití slova "supravodivý" - není známa látka, která by byla za pokojové teploty jakkoli supravodivá (ať elektricky, nebo magneticky). Druhým je polarizace uhlovodíkové kapaliny jakéhokoli druhu - polarizovat se dá pouze voda, a to pouze od určité tvrdosti. Uhlovodíkové řetězce nelze magneticky polarizovat. Dá se to udělat omezeně pouze ve velice silném elektromagnetickém poli. Vychýlené řetězce po opuštění místa působení pole okamžitě zaujmou původní stav. Protože je vliv měřitelný, není se o čem bavit, magnety fungují na benzín stejně neúčinně, jako cokoliv jiného. (Magnetická úprava vody se provádí pro snížení tvrdosti, vápenaté složky se sice neodstraní, ale přejdou do formy, která není schopná se po určitou dobu usazovat na stěnách vodovodních trubek, bojlerů atd. Trvanlivost takové úpravy je od 24 do asi 72 hod., potom opět vápník přejde do původní "usazovací" formy.)
Veškerá zařízení, která hovoří o magnetické polarizaci, jsou pro úsporu paliva pouhým nesmyslem a nikdy nebudou fungovat. Budou fungovat, ale pouze jako magnet na vaše peníze!
Magnetické "spořiče" paliva
Pouze krátce se zmíním o různých druzích magnetických zařízení, které mají údajně zajistit polarizaci paliva a tím lepší rozptýlení ve vzduchu, čímž zlepší jeho spalování, a budou tedy nižší emise škodlivin.
Jistě jste se setkali se šokujícím předváděním "supravodivých magnetů", které svou silou měly zajistit usměrnění uhlovodíkových řetězců. Prvním nesmyslem je užití slova "supravodivý" - není známa látka, která by byla za pokojové teploty jakkoli supravodivá (ať elektricky, nebo magneticky). Druhým je polarizace uhlovodíkové kapaliny jakéhokoli druhu - polarizovat se dá pouze voda, a to pouze od určité tvrdosti. Uhlovodíkové řetězce nelze magneticky polarizovat. Dá se to udělat omezeně pouze ve velice silném elektromagnetickém poli. Vychýlené řetězce po opuštění místa působení pole okamžitě zaujmou původní stav. Protože je vliv měřitelný, není se o čem bavit, magnety fungují na benzín stejně neúčinně, jako cokoliv jiného. (Magnetická úprava vody se provádí pro snížení tvrdosti, vápenaté složky se sice neodstraní, ale přejdou do formy, která není schopná se po určitou dobu usazovat na stěnách vodovodních trubek, bojlerů atd. Trvanlivost takové úpravy je od 24 do asi 72 hod., potom opět vápník přejde do původní "usazovací" formy.)
Veškerá zařízení, která hovoří o magnetické polarizaci, jsou pro úsporu paliva pouhým nesmyslem a nikdy nebudou fungovat. Budou fungovat, ale pouze jako magnet na vaše peníze!
Lantra 1,6 J2/95, nyní Volvo S40 2,0T 2003
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
neříkám že jsem zoufalej počítal jsem s tou spotřebou a také k tomu nejsem příliš důvěřivý jen jsem řekl, že ten "pricip" je reálný.black_sheep píše:shodou okolnosti jsem tohle zrovna nasel pred tydnem taky a fakt jsem se od srdce zasmal.. udivuje me, kolik lidi uz na to skocilo, ale chapu kdyz nekomu zere autak 12-15litru tak je z toho zoufalej natolik ze uveri kde cemu.. v tomhle jsem trosku neduverivej clovek a co nefunguje nekde od serie bych si na auto nedomontovaval
to je to samy co ty elektricky turba apod., lidi fakt uz nevedej, jak vytahat z jinejch lidi penize a nejhorsi na tom je, ze ty joudove co se nechaji nachytat si to jeste vychvaluji..
ale vim ze ne kazdej je strojar, neco vi o fyzice, energiich a o tom, jak funguje vubec motor a automobilovej prumysl.. je to asi tak, kdyby mi doktor rekl ber si tyhle prasky to ti pomuze na to a to tak ho poslechnu taky, pac o tom nic nevim nastesti, to jeste nejsou takovy z*rdi jako tyhle tuningari..
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
spořič
Je tomu již nějaký pátek co probíhala na AUTO.CZ diskuse ku stejnému tématu jako je probíráno dnes a tady.
Napsal jsem příspěvek, který se budu snažit tady pro vás vylovit ze své již zesláblé a unavené paměti.
"Ještě když jsem pracoval u bývalé firmy v Brně, zavelel šéf, že pojedem na služebku do čech, a že to bude
něco jako nový program pro firmu. Skutečně jsme jeli, až někam k Českým Budějovicím. Tam na nás čekala
prezentace výrobku, který skutečně stál za to. Nejdříve nás přivítala zástupkyně české firmy, mající výhradní právo na
distribuci toho zázraku a pak předala slovo docentu maďarských věd. Tento nás seznámil s fungováním jejich
PETROL-BUSTERu a s problémy, které jejich výrobek způsobil maďarským distributorům plynu pro rapidní
úbytek spotřeby plynu. Zároveň i jemně naznačil jak hluboké chmury halí tváře ředitelů rafinerií díky propadu
prodeje topného oleje a nafty. Tento jejich PATENTOVANÝ výrobek působí na samou podstatu paliva,
jedno jestli kapaliny či plynu, na molekulové úrovni způsobí srovnání atomů do řady, takže vůbec nikde
nedrhnou a krásně kloužou. Díky tomu je i spalování mnohem, ale mnohem účinější a to až o dvacet procent.
A to se počítá. No a po obědě že nám předvede i auto. Co auto, zázrak na čtyřech kolech, spotřeba do pěti.
Dříve přes deset. Skutečně přijel, šestnástka žigul, zdálky to bylo jakoby na tři válce, zblízka skutečně.
Shodli jsme se s dalšími účastníky, že to je skutečně zázrak, už jen to, že dojel až k nám.
Těžká palba nastala v druhé části "školení" a že prý kdyby mohli, že by to předvedli na nějaké větší plynové kotelně,
a že zaručují aspoň 10 procent. Jo ale pak vstal jeden a řekl, že jim to za týden zařídí.
Za týden jsme jeli do Sušice. Tam byla kotelna, která měla dokázat nepřekonatelné vlastnosti PETROL-BUSTERu.
Kolegové plynaři chtěli maďarské montážníky zlynčovat, když uviděli, že na potrubí jdou s drátěným kartáčem
a začínají zdrsňovat vnitřní povrch bez demontáže trubky. Jak jsem neznalý pochopil, ucpali by trysky.
Pak tam na silikon nalepili kosmicky silné magnety, znovu zamázli a bylo to. Spořič byl připraven.
Po měsíci jsme se spojili se správcem kotelny a výsledek - NULA.
Kdo si myslel něco jiného musí být fakt na hlavu.
1. Praxe - nic nedokázané
2. Teorie - nemůže to fungovat jen s permanentními magnety
3. Firma - tisíce prodaných výrobků a nic nepředvedené při prezentaci, kromě žigula
4. Zástupce docent - neschopný vysvětlit nic, protože by jsme tomu stejně nerozuměli.
5. Úroveň montérů z maďarska - podle našich plynařů debilové."
Co ještě dodat?
Rade622
To jsem se rozkecal, co?
Napsal jsem příspěvek, který se budu snažit tady pro vás vylovit ze své již zesláblé a unavené paměti.
"Ještě když jsem pracoval u bývalé firmy v Brně, zavelel šéf, že pojedem na služebku do čech, a že to bude
něco jako nový program pro firmu. Skutečně jsme jeli, až někam k Českým Budějovicím. Tam na nás čekala
prezentace výrobku, který skutečně stál za to. Nejdříve nás přivítala zástupkyně české firmy, mající výhradní právo na
distribuci toho zázraku a pak předala slovo docentu maďarských věd. Tento nás seznámil s fungováním jejich
PETROL-BUSTERu a s problémy, které jejich výrobek způsobil maďarským distributorům plynu pro rapidní
úbytek spotřeby plynu. Zároveň i jemně naznačil jak hluboké chmury halí tváře ředitelů rafinerií díky propadu
prodeje topného oleje a nafty. Tento jejich PATENTOVANÝ výrobek působí na samou podstatu paliva,
jedno jestli kapaliny či plynu, na molekulové úrovni způsobí srovnání atomů do řady, takže vůbec nikde
nedrhnou a krásně kloužou. Díky tomu je i spalování mnohem, ale mnohem účinější a to až o dvacet procent.
A to se počítá. No a po obědě že nám předvede i auto. Co auto, zázrak na čtyřech kolech, spotřeba do pěti.
Dříve přes deset. Skutečně přijel, šestnástka žigul, zdálky to bylo jakoby na tři válce, zblízka skutečně.
Shodli jsme se s dalšími účastníky, že to je skutečně zázrak, už jen to, že dojel až k nám.
Těžká palba nastala v druhé části "školení" a že prý kdyby mohli, že by to předvedli na nějaké větší plynové kotelně,
a že zaručují aspoň 10 procent. Jo ale pak vstal jeden a řekl, že jim to za týden zařídí.
Za týden jsme jeli do Sušice. Tam byla kotelna, která měla dokázat nepřekonatelné vlastnosti PETROL-BUSTERu.
Kolegové plynaři chtěli maďarské montážníky zlynčovat, když uviděli, že na potrubí jdou s drátěným kartáčem
a začínají zdrsňovat vnitřní povrch bez demontáže trubky. Jak jsem neznalý pochopil, ucpali by trysky.
Pak tam na silikon nalepili kosmicky silné magnety, znovu zamázli a bylo to. Spořič byl připraven.
Po měsíci jsme se spojili se správcem kotelny a výsledek - NULA.
Kdo si myslel něco jiného musí být fakt na hlavu.
1. Praxe - nic nedokázané
2. Teorie - nemůže to fungovat jen s permanentními magnety
3. Firma - tisíce prodaných výrobků a nic nepředvedené při prezentaci, kromě žigula
4. Zástupce docent - neschopný vysvětlit nic, protože by jsme tomu stejně nerozuměli.
5. Úroveň montérů z maďarska - podle našich plynařů debilové."
Co ještě dodat?
Rade622
To jsem se rozkecal, co?
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Noooo... myslim si ze poucnejsie a zabavnejsie ako prednaska na skole...
Tak tomu som pochopil uz aj ja, to uz je co povedat
Tak tomu som pochopil uz aj ja, to uz je co povedat
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A stejne si to koupis:)Vladislav Bureš píše:Moc krásná řec to se musí nechat.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Tak už ho nechte kluci... Chudák...nebo si to z trucu koupím taky.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Hele,to mi ho od té koupě zrazujeme schválně.Prý je toho zázraku máko kusů(já jich beru 10 a Bruno jen tak tak stihl koupit poslední stovku kusů ).
Nebudou,nebudou. Jeden jsem namontoval na sloup el.vedení,co z něho máme přípojku-světla doma jako v New Yorku,sporák ani nevypínáme........a fakt se kolečko odběru na elektroměru ani nehne .No nekupto .
Tak oprava-to kolečko na elektroměru nestojí,ale točí se takovým fofrem,že ani není vidět. Že by někde Poláci při vývoji udělali chybu
Nebudou,nebudou. Jeden jsem namontoval na sloup el.vedení,co z něho máme přípojku-světla doma jako v New Yorku,sporák ani nevypínáme........a fakt se kolečko odběru na elektroměru ani nehne .No nekupto .
Tak oprava-to kolečko na elektroměru nestojí,ale točí se takovým fofrem,že ani není vidět. Že by někde Poláci při vývoji udělali chybu
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Srandičky srandičky. No když já nevím chtěl jsem jich objednat tak 70 sad na celé potrubí od nádrže až ke střikům raději, takže si ještě tak výplatu počkám
Hardcam - nekoupím
Rexcor - v pohodě je to sranda všichni si z toho děláme prdelky ale díky
Bruno - jen občas "natvrdlé"
Borek - Zkus pořádné magnety kolem měřičů (u měřičů na vodu to v paneláku funguje zastaví se ověřeno )
Hardcam - nekoupím
Rexcor - v pohodě je to sranda všichni si z toho děláme prdelky ale díky
Bruno - jen občas "natvrdlé"
Borek - Zkus pořádné magnety kolem měřičů (u měřičů na vodu to v paneláku funguje zastaví se ověřeno )
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005