CAT
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Reklama
Re: CAT
cat je taky velky traktor ze caterpilarErikozo píše:Povecte mi pliis co je ten CAT na co to sluzi lebo som cital uz vela clankov ze tam nemusi byt a tak... a aj nejake obrazky by bodly de to je ako to vyzera a tak... diky )))
nene je to cast vyfuku v ktorej sa cistia vyfukove plyny od skodlivyn jeto skoro ako tlmic len ma ine zlozenie krystalikov a este je vnom prednim alebo zanim lambda sonda ktora snima spaliny a tak diktuje riadiacej jednotke pemery paliva a vzduchu vies
mas pravdu byt tam nemusi tak ako v aute nemusi byt rezerva a pokial byvas na rovinke tak ani rucnu nepotrebujes a ani ABS ti netreba sak naco, a airbagy tiez su na prd ved kazdy si povie ja nehavarujem ja jazdim pomaly uz ma tie gebuziny unavuju
najblisie nekto napise ze ak vyberiete predne a zadne sklo tak ze to bude mat mensi odpor vzduchu a bude to ist rychlejsie
jojooj
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: CAT
To nezní špatně.. první by to moh zkusit Farmář, helmu už na to máSokyno píše:...najblisie nekto napise ze ak vyberiete predne a zadne sklo tak ze to bude mat mensi odpor vzduchu a bude to ist rychlejsie
jojooj
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Co je to cat vím zcela přesně,ale co jsou to "gebuziny" .....to bude nějaká speciální součást Sokynova auta,ne?
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
milujem, ked nejaky frajer napise, ze katalizator je na prd.. ta sak ho vyber.. frajer.. vyber ho zo stareho auta.. no dajme tomu, vyber z noveho.. a mozes sa zahrabat.. nestacis ani pipnut, sonda v prdeli, benzin ti jebe jedna radost, za par tyzdnov vo valci dieta jak na tvoje pero, ked ti este skor nejebnu ventily.. kus rozmyslaj a nerad "gadzotuning"joshin píše:katalizator lamy je na prd
asimo, zas bych nepřeháněl. Vadný katalyzátor spalování nijak moc nerozhodí. Jen ŘJ je trochu překvapená, když lambda za katem posílá stejný údaje jako ta lambda před katem.
Dokonce to má i pak napatrně vyšší výkon, ale ty emise no... Ekologům vstávaj vlasy na hlavě.
první generace BMW M3 čtyřválec 2,3 16V měla 200PS, bez turba, taky fajn motor. Pak přišel tlak od konkurence, jak se všude začaly cpát katalyzátory, tak ho tam šouply taky a 6PS v pr*eli, nebo spíš v tom katu .
Dokonce to má i pak napatrně vyšší výkon, ale ty emise no... Ekologům vstávaj vlasy na hlavě.
první generace BMW M3 čtyřválec 2,3 16V měla 200PS, bez turba, taky fajn motor. Pak přišel tlak od konkurence, jak se všude začaly cpát katalyzátory, tak ho tam šouply taky a 6PS v pr*eli, nebo spíš v tom katu .
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
pánove pěkně ste mě kuli Catu odsoudili ale garantuju vám že pro auto to velká zatež bez nej jezdit nejni... a vykon to zvedne vyndat CAt, misto prostredniho tllumiče rezonator.. a laděna koncovka a ste jak zavodak jde jen o ty emise, takže je dobry si ho nechat při ruce kuli technicky je fakt že ty motory nejsou na to stavěny.. a pokud k tomu sou ješte sportovní svičky a sportovní volejovej filtr... je to pro motor už docela čočka
jediný, co ti tady z těch vyjmenovaných věcí trochu zvedne výkon je ten rezonátor a ten vyrabovanej kat. U sportovních svíček si neumim představit, co je na nich sportovního, možná cena. Olejový filtr, tam nějak nevím, čím bude sportovnější, že by propouštěl větší množství oleje? To ti zas nebude stíhat olejový čerpadlo nebo ti poklesne tlak, nehledě na to, že aby ti filtr pustil víc oleje, bude asi ochuzen o důkladnější filtraci, takže když už to fakt přeženu, ve výsledku zadřeš motor. No a ta koncovka výfuku, ta přidá ze všeho nejvíc .
Rezonátor byl seriově na mým bývalým autě, Renault 19 16V, sportovní verze obyč 19ky,, dvě vačky, vícebodový vstřikování, 1764ccm a bez turba 136PS, měla jiný světla, průduch na kapotě na chlazení svodů, chlazení brzd náporovým vzduchem, ABS, nižší světlou výšku, tuhší odpružení, ostřikování dna pístů olejem (ochlazování pístů) a bla bla bla a mimo jiné měla i rezonátor na výfuku. Rezonátor je dobrej v tom, že část výfukových plynů strhne do sebe, čímž za jeho vstupem vznikne podtlak, takže zbylé plyny zvýší svou kinetickou energii a zrychlý se tak vyplachování válce, tedy odejde co nejvíce spalin. Bohužel tato část výfuku s rezonátorem byla nejdražší položka, když vynechám kat, kterej to už ve svý domě mělo taky.
Rezonátor byl seriově na mým bývalým autě, Renault 19 16V, sportovní verze obyč 19ky,, dvě vačky, vícebodový vstřikování, 1764ccm a bez turba 136PS, měla jiný světla, průduch na kapotě na chlazení svodů, chlazení brzd náporovým vzduchem, ABS, nižší světlou výšku, tuhší odpružení, ostřikování dna pístů olejem (ochlazování pístů) a bla bla bla a mimo jiné měla i rezonátor na výfuku. Rezonátor je dobrej v tom, že část výfukových plynů strhne do sebe, čímž za jeho vstupem vznikne podtlak, takže zbylé plyny zvýší svou kinetickou energii a zrychlý se tak vyplachování válce, tedy odejde co nejvíce spalin. Bohužel tato část výfuku s rezonátorem byla nejdražší položka, když vynechám kat, kterej to už ve svý domě mělo taky.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997