Ahojte bando,
jelikož mi koncem týdne budou srovnávat hlavu, tak se chci zeptat o kolik můžu snížit. Člověk, co mi to bude nechávat dělat říkal, že standartně dělá 0.2. Já se chci ale zeptat o kolik můžu snížit, aby mi zůstala rezerva 0.3 ke značce na hlavě. Víte někdo přesný hodnoty?? Nechci se dostat přes komp. poměr 11:1 to je další kritérium.
Snížení hlavy
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Snížení hlavy
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
- Reklama
S těma mírama je to trošku jinak,hned Ti vysvětlím proč,hlava proti bloku musí být vždy rovná Takže ,pokud se sundá hlava vždy se musí přeměřit,teď záleží jak se prohne,z 90% jsou prohnuté mezi třetím a druhým válcem (mezi válci),teď nastává hledání největší míry prohnutí,to je nová 0-lová hodnota na rovinu,tohle se změří a musí se odečíst původní míry od značek,vždy vyjde větší hodnota o kolik se musí přebrousit hlava,pokud to přesáhne malinko přes značky nic se neděje a korát je třeba vědět,že kdyby náhodou se to znova někdy sundavalo,tak tu hlavu můžeš rovnou vyhodit do sběru,protože ty značky označují míru tloušťky spodku hlavy,je to garance,že nehrozí prasknutí palice či jinému problému s ní,pokud by to přese někdo chtěl zkusit,tak jen na vlastní riziko Výsledek samořejmě bude zkáza
Na to jsou speciální hlavy na zvyšování komprese,sériová na to prostě není,jinak ty chceš diktovat poměr komprese ,to slyším poprvé Ale řešení jedno je o co snížíš hlavu o to dáš silnější těsnění pod hlavu ,jde jen o výšku nic jinýho,sna Ti to tak stačí
Ps:Těsnění pod hlavu jsou odstupňovaná a většinou na pravém rohu u prvního válce jsou dírky,ty dírky označují míru tloušťky těsnění,z hlavy Ti to neřeknu to už si musíš zjistit kde ho budeš kupovat
Na to jsou speciální hlavy na zvyšování komprese,sériová na to prostě není,jinak ty chceš diktovat poměr komprese ,to slyším poprvé Ale řešení jedno je o co snížíš hlavu o to dáš silnější těsnění pod hlavu ,jde jen o výšku nic jinýho,sna Ti to tak stačí
Ps:Těsnění pod hlavu jsou odstupňovaná a většinou na pravém rohu u prvního válce jsou dírky,ty dírky označují míru tloušťky těsnění,z hlavy Ti to neřeknu to už si musíš zjistit kde ho budeš kupovat
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Těsnění dostane origo, tudíž stejný jako bylo původní a se snížením hlavy dojde k nějakému zvýšení komprese (nevím k jak velkému), proto jsem psal, že se nechci dostat přes 11 (nechci, aby spodek dostával moc na prdel a samozápaly taky nemusím...) Tu rezervu 0.3 jsem psal z toho důvodu, aby se dalo ještě jednou na tu hlavu šáhnout, kdyby se něco znova posralo. Doufal jsem v odpověď ve stylu jako je tabulka na konci http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43
vlastaFR: 2.0 chci, už mám vymyšleno, co by se s ní dělalo ještě než by šla do auta, ale chyběj na to peníze. Potřeboval bych vyhrát někde 25.000,-- nebo radši 30 a bylo by veseleji.....
vlastaFR: 2.0 chci, už mám vymyšleno, co by se s ní dělalo ještě než by šla do auta, ale chyběj na to peníze. Potřeboval bych vyhrát někde 25.000,-- nebo radši 30 a bylo by veseleji.....
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu