Snížení hlavy

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Joker
**
Příspěvky: 328
Registrován: 12 lis 2005, 14:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Snížení hlavy

Příspěvek od Joker »

Ahojte bando,

jelikož mi koncem týdne budou srovnávat hlavu, tak se chci zeptat o kolik můžu snížit. Člověk, co mi to bude nechávat dělat říkal, že standartně dělá 0.2. Já se chci ale zeptat o kolik můžu snížit, aby mi zůstala rezerva 0.3 ke značce na hlavě. Víte někdo přesný hodnoty?? Nechci se dostat přes komp. poměr 11:1 to je další kritérium.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Reklama
 

ivan
Moderátor
Příspěvky: 2290
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

S těma mírama je to trošku jinak,hned Ti vysvětlím proč,hlava proti bloku musí být vždy rovná :!: Takže ,pokud se sundá hlava vždy se musí přeměřit,teď záleží jak se prohne,z 90% jsou prohnuté mezi třetím a druhým válcem (mezi válci),teď nastává hledání největší míry prohnutí,to je nová 0-lová hodnota na rovinu,tohle se změří a musí se odečíst původní míry od značek,vždy vyjde větší hodnota o kolik se musí přebrousit hlava,pokud to přesáhne malinko přes značky nic se neděje a korát je třeba vědět,že kdyby náhodou se to znova někdy sundavalo,tak tu hlavu můžeš rovnou vyhodit do sběru,protože ty značky označují míru tloušťky spodku hlavy,je to garance,že nehrozí prasknutí palice či jinému problému s ní,pokud by to přese někdo chtěl zkusit,tak jen na vlastní riziko :!: Výsledek samořejmě bude zkáza :lol: :lol:
Na to jsou speciální hlavy na zvyšování komprese,sériová na to prostě není,jinak ty chceš diktovat poměr komprese :shock: ,to slyším poprvé :roll: :lol: :lol: Ale řešení jedno je o co snížíš hlavu o to dáš silnější těsnění pod hlavu ,jde jen o výšku nic jinýho,sna Ti to tak stačí :wink:
Ps:Těsnění pod hlavu jsou odstupňovaná a většinou na pravém rohu u prvního válce jsou dírky,ty dírky označují míru tloušťky těsnění,z hlavy Ti to neřeknu to už si musíš zjistit kde ho budeš kupovat :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

:shock: tomu se říká učebnicový výklad :wink:
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

zoliku takovej vysledek si asi necekal... potrebujes tam 2.0 vid
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Joker
**
Příspěvky: 328
Registrován: 12 lis 2005, 14:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Joker »

Těsnění dostane origo, tudíž stejný jako bylo původní a se snížením hlavy dojde k nějakému zvýšení komprese (nevím k jak velkému), proto jsem psal, že se nechci dostat přes 11 (nechci, aby spodek dostával moc na prdel a samozápaly taky nemusím...) Tu rezervu 0.3 jsem psal z toho důvodu, aby se dalo ještě jednou na tu hlavu šáhnout, kdyby se něco znova posralo. Doufal jsem v odpověď ve stylu jako je tabulka na konci http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43

vlastaFR: 2.0 chci, už mám vymyšleno, co by se s ní dělalo ještě než by šla do auta, ale chyběj na to peníze. Potřeboval bych vyhrát někde 25.000,-- nebo radši 30 a bylo by veseleji.....
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

jojo neco vyhrat.... taky bych si to pral, proto obcas dam sportku ale zatim kurna nic :D :D
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“