DUEL: Accent vs. Fabia Sedan (Svět Motorů)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
DUEL: Accent vs. Fabia Sedan (Svět Motorů)
Zdravim kolegy na foru, zejmena majitele Accenta druhe generace...
Cetli jste ten srovnavaci test ojeteho Accenta a Fabie Sedan z roku 2004?
Accent prohral skoro na cele care!!!
Obe auta jsou dost rozdilna a fabia ma nekolik objektivnich vyhod, ale celkove jsem mel dojem, ze hodnoceni nebylo spravedlive. Bodove to na 4strankovem testu vyznelo 2:5 pro Fabku.
Jsem zdrcen A to se mi v něm doted docela dobre jezdilo...
...bohuzel nejsem schopen pridat odkaz na web.
Cetli jste ten srovnavaci test ojeteho Accenta a Fabie Sedan z roku 2004?
Accent prohral skoro na cele care!!!
Obe auta jsou dost rozdilna a fabia ma nekolik objektivnich vyhod, ale celkove jsem mel dojem, ze hodnoceni nebylo spravedlive. Bodove to na 4strankovem testu vyznelo 2:5 pro Fabku.
Jsem zdrcen A to se mi v něm doted docela dobre jezdilo...
...bohuzel nejsem schopen pridat odkaz na web.
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
- Reklama
Az v nejakem testu prohraje VW a nebo Skodovka tak si snad uvarim a snim svou cepici.Ja sem ani nic jineho necekal!Jejich udavana prumerna spotreba pri testu 9,3 L ,to by me zajimalo kdo stim jazdil a jak Za to nejezdim ani s 2litrem.No a dal dokola lacine plasty,robustnost a bezpecnost,atd.To nema cenu ani komentovat
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
To je ouplně normální.Víš on může jenom nějakej vymaštěnej kokot ze světa motorů srovnávat karosářskou verzi sedan a liftback.
Hlavně s tím asi frajer jezdil styl brzda,plyn.Mě se za celou dobu co mám accenta nepovedlo dosáhnout takový spotřeby.A to i když mrzne jako prase a já jsem línej škrábat okna,nastartuju pustím topení a počkám si 15minut tak mám spotřebu kolem 8litrů.Jinak v létě jezdím asi tak za 6 a dálkové trasy za 5,5l.
Hlavně s tím asi frajer jezdil styl brzda,plyn.Mě se za celou dobu co mám accenta nepovedlo dosáhnout takový spotřeby.A to i když mrzne jako prase a já jsem línej škrábat okna,nastartuju pustím topení a počkám si 15minut tak mám spotřebu kolem 8litrů.Jinak v létě jezdím asi tak za 6 a dálkové trasy za 5,5l.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Jo, jo, nejdriv napisou, ze motor jde svizne za plynem do otacek, lepe nez fabia, ale proto ze je trochu hlucnejsi, tak je vlastne horsi. Spotreba sice oficialne o litr nizsi nez u fabky, ale protoze jeden ridic s nim jel za 9.3, tak je zase horsi...
Nebo podvozky. Jeden je takovej, druhej makovej, ale protoze autor fakt, ze tvrdsi fabka lepe sedi v zatackach uprednostnuje pred pohodlnym accentem na rozbitych ceskych silnicich, tak je zase Fabka lepsi...
Myslim si, ze kazdej ridic si na sve auto zvykne a casem zjisti i u accenta, co od nej muze cekat... Ale to pohodli zustane.
U Accenta je pry vzadu min mista pro hlavu, u Fabky pro ramena. Vetsi handicap je samozrejme hlava...
Dalsi nevyhoda accentu je absence verze kombi. Pokud srovnavaji liftback se sedanem, tak tahle poznamka je snad irelevantni...
Bohatou vybavu Accenta zase prevalcuje rozsahla priplatkova vybava fabky
atd, atd, atd...
Nechci vypadat prilis zaujate (nicmene jsem), spis mi prijde, ze zase nekdo udelal reklamu Skodovce.
Pro objektivnost musim uznat, ze Fabia je celkove podle me lepsi auto,
ale ohanet se tim, ze nove stoji 320.000,- kdyz ten sedan oholenej na kost, jen 4 kola a kastle stoji 375.000,- to uz je moc
Nebo podvozky. Jeden je takovej, druhej makovej, ale protoze autor fakt, ze tvrdsi fabka lepe sedi v zatackach uprednostnuje pred pohodlnym accentem na rozbitych ceskych silnicich, tak je zase Fabka lepsi...
Myslim si, ze kazdej ridic si na sve auto zvykne a casem zjisti i u accenta, co od nej muze cekat... Ale to pohodli zustane.
U Accenta je pry vzadu min mista pro hlavu, u Fabky pro ramena. Vetsi handicap je samozrejme hlava...
Dalsi nevyhoda accentu je absence verze kombi. Pokud srovnavaji liftback se sedanem, tak tahle poznamka je snad irelevantni...
Bohatou vybavu Accenta zase prevalcuje rozsahla priplatkova vybava fabky
atd, atd, atd...
Nechci vypadat prilis zaujate (nicmene jsem), spis mi prijde, ze zase nekdo udelal reklamu Skodovce.
Pro objektivnost musim uznat, ze Fabia je celkove podle me lepsi auto,
ale ohanet se tim, ze nove stoji 320.000,- kdyz ten sedan oholenej na kost, jen 4 kola a kastle stoji 375.000,- to uz je moc
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Kamarad ma Fabii sedan...nechapu, proc delali sedana, opravdu ne. Do kufru se neda dat nic, co je zabalenyho v krabici, proste ta mezera je malinkata. Ovsem pecka je motor 1.4 s 50kW...jezdim jeste 1.1 Yarisem, ktery ma moje zena, oproti Fabii je to zihadlo.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
no a to nevíš že fabii pořídíš už za 280.000?ale musíš si přikoupit kola,sedačky a volantdvorlubor píše:Jo, jo, nejdriv napisou, ze motor jde svizne za plynem do otacek, lepe nez fabia, ale proto ze je trochu hlucnejsi, tak je vlastne horsi. Spotreba sice oficialne o litr nizsi nez u fabky, ale protoze jeden ridic s nim jel za 9.3, tak je zase horsi...
Nebo podvozky. Jeden je takovej, druhej makovej, ale protoze autor fakt, ze tvrdsi fabka lepe sedi v zatackach uprednostnuje pred pohodlnym accentem na rozbitych ceskych silnicich, tak je zase Fabka lepsi...
Myslim si, ze kazdej ridic si na sve auto zvykne a casem zjisti i u accenta, co od nej muze cekat... Ale to pohodli zustane.
U Accenta je pry vzadu min mista pro hlavu, u Fabky pro ramena. Vetsi handicap je samozrejme hlava...
Dalsi nevyhoda accentu je absence verze kombi. Pokud srovnavaji liftback se sedanem, tak tahle poznamka je snad irelevantni...
Bohatou vybavu Accenta zase prevalcuje rozsahla priplatkova vybava fabky
atd, atd, atd...
Nechci vypadat prilis zaujate (nicmene jsem), spis mi prijde, ze zase nekdo udelal reklamu Skodovce.
Pro objektivnost musim uznat, ze Fabia je celkove podle me lepsi auto,
ale ohanet se tim, ze nove stoji 320.000,- kdyz ten sedan oholenej na kost, jen 4 kola a kastle stoji 375.000,- to uz je moc
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...mirec píše:este ten pan co porovnaval zabudol na spolahlivost....a trvanlivost dielov...
Ja jsem jeste nemel problem, ale verim, ze v tomhle asi poradi odrazi skutecnost.
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
A na webu by ten článek někde nebyl? Časák si kupovat nebudu, ale kdyby to bylo zadara, tak si přečtu
Tchán míval tuhle Fabku, já mám Accenta, takže prakticky trochu vím. Např. do Accenta se vejdu dopředu pohodlně (měřím 192cm), vzadu bych měl trochu problém s hlavou. Ve Fabce jsem měl problém sednout si pohodlně na jakémkoliv sedadle. Výkon motoru je taky celkem jasně ve prospěch Accenta a spotřeba - tu mám sice taky nižší, jenže mám CRDi. Vizuálně myslím není co řešit (ale samozřejmě každému se líbí něco jiného).
Fabka má lepší odhlučnění od kol a asi i chování v zatáčkách... Kufr má Fabka možná větší, ale Accent zase o něco širší. Mimochodem když jsem vedle sebe viděl Fabku combi a Accenta, vypadaly ty dva kufry hodně podobně.
Tchán míval tuhle Fabku, já mám Accenta, takže prakticky trochu vím. Např. do Accenta se vejdu dopředu pohodlně (měřím 192cm), vzadu bych měl trochu problém s hlavou. Ve Fabce jsem měl problém sednout si pohodlně na jakémkoliv sedadle. Výkon motoru je taky celkem jasně ve prospěch Accenta a spotřeba - tu mám sice taky nižší, jenže mám CRDi. Vizuálně myslím není co řešit (ale samozřejmě každému se líbí něco jiného).
Fabka má lepší odhlučnění od kol a asi i chování v zatáčkách... Kufr má Fabka možná větší, ale Accent zase o něco širší. Mimochodem když jsem vedle sebe viděl Fabku combi a Accenta, vypadaly ty dva kufry hodně podobně.
Accent CRDi 1,5 2002
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no tak to neviem co robia v tuv ale ako bol som v servise na skodovky aj accenty.....v skodovke to bola plna hala fabii ktora sa opravovali a v hyundai to zivalo prazdnotou a hovorili ze ak clovek nabura tak maju robotu inak ze absolutne nic.....tak ako si dovolim pochybovat o nezaujatosti nemeckeho tuv....aj ked ho uznavam...dvorlubor píše:
Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...
Ja jsem jeste nemel problem, ale verim, ze v tomhle asi poradi odrazi skutecnost.
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
bohuzel ale dve navstevy v servisech o nicem nevypovidaji. Tech skodovek jezdi po nasich silnicich podstatne vic nez accentu. Zalezi na tom, kolik aut pripada na jeden servis...mirec píše:no tak to neviem co robia v tuv ale ako bol som v servise na skodovky aj accenty.....v skodovke to bola plna hala fabii ktora sa opravovali a v hyundai to zivalo prazdnotou a hovorili ze ak clovek nabura tak maju robotu inak ze absolutne nic.....tak ako si dovolim pochybovat o nezaujatosti nemeckeho tuv....aj ked ho uznavam...dvorlubor píše:
Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...
Ja jsem jeste nemel problem, ale verim, ze v tomhle asi poradi odrazi skutecnost.
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
taky vyzdvyhovali zustatkovou hodnotu fabie (cena v autobazaru), ale to je pokrivene tim, ze je to domaci automobilka a jeji pozici na trhu a sentimentalnim pristupem zakaznika, ne?
V zahranici se ojetiny prodavaji za nizsi ceny nez u nas.
V zahranici se ojetiny prodavaji za nizsi ceny nez u nas.
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Já ji sežeru syrovou.Hujer píše:Az v nejakem testu prohraje VW a nebo Skodovka tak si snad uvarim a snim svou cepici.Ja sem ani nic jineho necekal!Jejich udavana prumerna spotreba pri testu 9,3 L ,to by me zajimalo kdo stim jazdil a jak Za to nejezdim ani s 2litrem.No a dal dokola lacine plasty,robustnost a bezpecnost,atd.To nema cenu ani komentovat
Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...
Stačí se podívat na garáž autorevue.Na fabie dotazů "to se mi pos....."nebo "to mi nefunguje"je dost.Na Accenta a zvláště na modely II generace tam ani tady mnoho není,čím to asi je?Pokud je autor článku na výplatní listině koncernu nemůže přeci pohanět vlastní výrobek
Stačí se podívat na garáž autorevue.Na fabie dotazů "to se mi pos....."nebo "to mi nefunguje"je dost.Na Accenta a zvláště na modely II generace tam ani tady mnoho není,čím to asi je?Pokud je autor článku na výplatní listině koncernu nemůže přeci pohanět vlastní výrobek
Můžeš začít V poslednim testu vyhrala KIA Ceed sport vagon nad Oktavii kombi )))antek píše:Já ji sežeru syrovou.Hujer píše:Az v nejakem testu prohraje VW a nebo Skodovka tak si snad uvarim a snim svou cepici.Ja sem ani nic jineho necekal!Jejich udavana prumerna spotreba pri testu 9,3 L ,to by me zajimalo kdo stim jazdil a jak Za to nejezdim ani s 2litrem.No a dal dokola lacine plasty,robustnost a bezpecnost,atd.To nema cenu ani komentovat